Conecteaza-te cu noi
drumuri judetene

Actual

Vrei să te angajezi la Muzeul de Istorie Națională și Arheologie Constanța? Vezi ce posturi sunt vacante

Published

on

Muzeul de Istorie Naţională şi Arheologie din Constanţa organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcţiilor contractuale, vacante, după cum urmează:

  1. muzeograf debutant, studii S;
  2. supraveghetor muzeu studii (M/G), la Adamclisi;
  3. casier, debutant, la Capidava;
  4. îngrijitor, la Capidava;
  5. economist IA.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • muzeograf debutant, studii S:
    • nivelul studiilor studii superioare – licență și master în domeniul istoriei;
    • cunoașterea unei limbi străine de circulație internațională (engleză, franceză, germană);
    • cunoștințe de operare PC și de prelucrare digitală a dalelor arheologice;
    • cunoașterea limbii române, scris și vorbit;
    • vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: nu este cazul.
  • supraveghetor muzeu studii (M/G), la Adamclisi:
    • diplomă de studii medii/generale M/G (copie însoțită de original pentru confirmare);
    • vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: nu este cazul.
  • casier, debutant, la Capidava:
    • diplomă de studii medii cu diplomă de bacalaureat (copie însoțită de original pentru confirmare);
    • vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: nu este cazul.
  • îngrijitor, la Capidava:
    • diplomă de studii medii/generale M/G (copie însoțită de original pentru confirmare);
    • vechimea în specialitatea studiilor necesare ocupării postului: nu este cazul.
  • economist IA:
    • studii superioare în domeniul științelor economice, contabilitate, de lungă durată, acreditate, absolvite cu diplomă de licență;
    • vechimea în specialitate: minimum 20 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 15 iulie 2021,ora 13.00: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 22 iulie 2021, ora 09.00: proba scrisă;
  • 26 iulie 2021, ora 09.00: proba interviu.

Dosarele de înscriere se depun la sediul instituției în termen de 10 zile de la publicarea anunțului. Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  5. cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  6. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  7. curriculum vitae.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială, minac.ro. Relaţii suplimentare se pot obţine de la sediul muzeului, Constanţa, Piaţa Ovidiu nr. 12, judeţul Constanţa, telefon 0241/614.562.

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Am devenit jurnalist în urmă cu foarte mulţi ani, pe la începutul lui 1992. Era dificil, pentru că lumea era avidă de informaţii, iar adunarea acestora presupunea foarte multă muncă. Redacţia ziarului Telegraf a constituit lansarea mea în presă, iar viaţa mea personală a devenit extrem de simplă: lucram de dimineaţa până în cursul nopţii. După vreo 6 ani, timp în care am început să fac şi televiziune, la TV Neptun, am decis să plec la subredacţia de Constanţa a ziarului Naţional. Acela a fost momentul în care am lucrat în paralel în presa scrisă şi în cea audio, la mai multe posturi de radio, începând cu Europa FM şi terminând cu Mix FM. A venit apoi perioada în care mi-am dorit mai mult şi am continuat să fac şi televiziune, la Antena 1, iar apoi la B1TV. Însă presa scrisă a rămas, mereu, marea mea pasiune. Am ajuns redactor şef adjunct la Observator de Constanţa, unde am rămas mai bine de 10 ani. Apoi am stabilit că ajunge cu genul acesta de muncă în care îţi neglizeji familia, că este cazul să fac altceva. Şi am devenit PR! După 5 ani, mi-am reamintit că doar presa mă satisface din toate punctele de vedere! Motiv pentru care ... iată-mă!

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions