Conecteaza-te cu noi
stelian ion

Societate

Vreți să vă angajați la Primăria orașului Năvodari? Sunt 9 posturi scoase la concurs

Published

on

Primăria Oraşului Năvodari, Județul Constanța, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de execuție vacante, după cum urmează:

  • 1 post – administrator – treaptă profesională I – studii medii – cu diplomă de bacalaureat în profil economic/tehnic sau diplomă de absolvire a învățământului postliceal de specialitate economic/tehnic, și vechime minim 4 ani în activitate – Compartiment Adm. piețe, târguri, oboare.
  • 1 post – muncitor necalificat – treaptă profesională I – studii generale – vechime minim 5 ani în muncă – Compartiment Adm. piețe, târguri, oboare.
  • 1 post – muncitor necalificat – treaptă profesională I – studii generale – vechime minim 5 ani în muncă – Compartiment Întreținere.
  • 1 post – muncitor necalificat – treaptă profesională I – studii generale/medii – vechime 1 an în muncă – Compartiment Ecarisaj.
  • 1 post – muncitor calificat, treaptă profesională II – studii generale/medii – având calificare specific activităților agricole/viticultură/spații verzi, cu vechime în muncă de minim 4 ani, dovedită cu acte (adeverință, carnet de muncă) – Compartiment Spații Verzi.
  • 1 post – muncitor calificat, treaptă profesională I – studii generale/medii – având calificare într-o meserie cu profil tehnic: zidar, pavator, sudor, vopsitor, zugrav, lăcătuș, zidar-tencuitor, dulgher, faianțar, cu vechime în muncă de minim 5 ani – Compartiment Administrare cimitire.
  • 1 post – asistent social practicant – studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență, în domeniul asistenței sociale, vechime în specialitatea studiilor absolvite 1 an – Compartiment Autoritate Tutelară- Direcția de Asistență Socială.
  • 1 post – infirmieră – studii generale, certificate de absolvire curs de infirmiere organizat de Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România sau curs de infirmiere organizat de furnizori autorizați de Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale cu aprobarea Ministerului Sănătății – Direcția generală resurse umane și certificare, vechime în activitate 6 luni – Creșa nr.20 – Direcția Asistență Socială.
  • 1 post – administrator – treaptă profesională I – studii medii – cu diplomă de absolvire a învățământului postliceal de specialitate economic/tehnic sau diplomă de bacalaureat în profil economic/tehnic sau și vechime în activitate 4 ani – Creșa nr.20 – Direcția Asistență Socială.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

  • a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  • b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  • c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • d) are capacitate deplină de exercițiu;
  • e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  • f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  • g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 24 martie 2021: data limită pentru depunerea dosarelor;
  • 06 aprilie 2021, ora 10.00: proba scrisă pentru posturile vacante de administrator, asistent social practicant și infirmieră;
  • 06 aprilie 2021, ora 13.00: proba practică pentru posturile vacante de muncitor calificat, treapta profesională I, muncitor calificat, treapta profesională II, muncitor necalificat, treapta profesională I;
  • data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.

Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  5. cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  6. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  7. curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială.  Condiţiile de participare la concurs şi bibliografia stabilită se afişează la sediul Primăriei Oraşului Năvodari, Str. Dobrogei nr. 1, Județul Constanța, telefon 0241/761.603, interior 108.

Advertisement
palaz

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Am devenit jurnalist în urmă cu foarte mulţi ani, pe la începutul lui 1992. Era dificil, pentru că lumea era avidă de informaţii, iar adunarea acestora presupunea foarte multă muncă. Redacţia ziarului Telegraf a constituit lansarea mea în presă, iar viaţa mea personală a devenit extrem de simplă: lucram de dimineaţa până în cursul nopţii. După vreo 6 ani, timp în care am început să fac şi televiziune, la TV Neptun, am decis să plec la subredacţia de Constanţa a ziarului Naţional. Acela a fost momentul în care am lucrat în paralel în presa scrisă şi în cea audio, la mai multe posturi de radio, începând cu Europa FM şi terminând cu Mix FM. A venit apoi perioada în care mi-am dorit mai mult şi am continuat să fac şi televiziune, la Antena 1, iar apoi la B1TV. Însă presa scrisă a rămas, mereu, marea mea pasiune. Am ajuns redactor şef adjunct la Observator de Constanţa, unde am rămas mai bine de 10 ani. Apoi am stabilit că ajunge cu genul acesta de muncă în care îţi neglizeji familia, că este cazul să fac altceva. Şi am devenit PR! După 5 ani, mi-am reamintit că doar presa mă satisface din toate punctele de vedere! Motiv pentru care ... iată-mă!

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions