Actual

Zeci de panouri publicitare de la aeroportul Kogălniceanu, scoase la licitație

feb. 02, 2018 Maria Ionescu

Toată lumea știe că lângă Constanța, la doar 26 de km, se află aeroportul internațional Mihail Kogălniceanu. Dacă pe vremuri, cel puțin de timpul verii, aici erau foarte multe plecări și sosiri ale avioanelor, în ultima perioadă numărul acestora a scăzut mult. Cu toate acestea, directorul Bogdan Artagea a declarat în mai multe rânduri că numărul curselor va crește, spre diferite destinații. Este vorba despre orașe din Italia, Franța, Suedia, Marea Britanie, Turcia etc. Așadar, prin aeroportul Kogălniceanu trec și acum, pe parcursul iernii, dar și vara foarte mulți călători, români și străini. De regulă, cei care sosesc aici nu prea mai stau în aeroport după aterizarea avioanelor, așa că nu se înghesuie să facă cumpărături sau să stea cu ochii ațintiți spre panourile publicitare din incinta aeroportului. Însă dacă ne referim la turiștii care se pregătesc de plecare, aceștia își petrec mult mai multă vreme în aeroport. Unii se înghesuie în barurile și restaurantele de aici, alții așteaptă pur și simplu și-și mai aruncă ochii în magazinele din incintă sau studiază panourile publicitare care sunt amplasate pe pereții sediului. Poate tocmai din acest motiv, pe pagina oficială a aeroportului Mihail Kogălniceanu exită o puzderie de spații de închiriat, respectiv de panouri publicitare scoase la licitație. În aerogara plecări internaționale sunt nu mai puțin de 100 de spații pentru panouri, care au diferite dimensiuni și pot fi amplasate în multe locuri. Spre exemplu, există panouri de 217×61 cm, de 169×219 cm, de 68×98 cm etc. Sunt și panouri mai mari, de 444×294 cm sau de 740×145 cm. De asemenea, la aerogara sosiri sunt 65 de spații pentru panouri, unele mai mici, altele mai mari, unele de pus pe cupolă, altele sub formă de cub. Dat fiind faptul că sunt foarte multe spații de închiriat, am dorit să știm și cam despre ce sume este vorba, motiv pentru care am luat legătura cu directorul general Bogdan Artagea. El ne-a declarat că pentru toate aceste spații licitațiile sunt absolut obligatorii, iar tarifele sunt greu de estimat. Prețul minim de la care se pornește este undeva la 6-7 euro.

Comments

comments

Maria Ionescu

About The Author

Am devenit jurnalist în urmă cu foarte mulţi ani, pe la începutul lui 1992. Era dificil, pentru că lumea era avidă de informaţii, iar adunarea acestora presupunea foarte multă muncă. Redacţia ziarului Telegraf a constituit lansarea mea în presă, iar viaţa mea personală a devenit extrem de simplă: lucram de dimineaţa până în cursul nopţii. După vreo 6 ani, timp în care am început să fac şi televiziune, la TV Neptun, am decis să plec la subredacţia de Constanţa a ziarului Naţional. Acela a fost momentul în care am lucrat în paralel în presa scrisă şi în cea audio, la mai multe posturi de radio, începând cu Europa FM şi terminând cu Mix FM. A venit apoi perioada în care mi-am dorit mai mult şi am continuat să fac şi televiziune, la Antena 1, iar apoi la B1TV. Însă presa scrisă a rămas, mereu, marea mea pasiune. Am ajuns redactor şef adjunct la Observator de Constanţa, unde am rămas mai bine de 10 ani. Apoi am stabilit că ajunge cu genul acesta de muncă în care îţi neglizeji familia, că este cazul să fac altceva. Şi am devenit PR! După 5 ani, mi-am reamintit că doar presa mă satisface din toate punctele de vedere! Motiv pentru care ... iată-mă!