Conecteaza-te cu noi

Politica

A fost constituită Autoritate urbană pentru municipiul Constanța. Ce reprezintă și cine face parte din această structură?

Published

on

Consilierii locali municipali s-au întrunit, astăzi, în ședință de îndată pentru a discuta și supune spre aprobare un proiect de hotărâre inițiat de primarul Constanței, Decebal Făgădău. Astfel, aleșii locali au votat în unanimitate proiectul privind aprobarea Acordului de delegare a atribuției de selectare strategică a fișelor de proiecte propuse spre finanțare în cadrul Axei Prioritare 4 „Sprijinirea dezvoltării urbane durabile” a Programului Operațional Regional 2014 – 2020 pentru înființarea Autorității urbane în municipiul Constanța.

Concret, din noua structură vor face parte angajați ai Primăriei Constanța, respectiv: Noni Nicolae, Udrea Elisabeta, Anca Gemănaru și Alina Danian. „Am încercat să acoperim toate departamentele de specialitate pe ceea ce vor selecta în fișa de proiect, care va conține o scurtă prezentare a proiectului respectiv. includerea ei în o anumita subaxa și avem domeniile de evaluat și prioritizat, respectiv Mobilitate urbană sau terenuri degradate, școli și grupuri tehnologice sau că este vorba despre societatea civilă. De asemenea, aici vor fi incluse și sumele, doamna de la financiar își va spune punctul de vedere, colega de la urbanism va face o echilibrare în planurile de urbnism, astfel încât proiectele să acopere cât mai mult din suprafața municipiului și zonele unde se va interveni, iar colegul de la management proiecte este cel care ține legătura care ține legătura cu ministerul pentru instrucțiuniși proceduri”, a declarat în cadrul ședinței CLM Constanța, Ani Merlă, directorul executiv al Direcţiei Programe şi Dezvoltare din cadrul Primăriei Constanţa

La rândul său, primarul Constanței, Decebal Făgădău, a explicat următoarele: ”Ei nu vor putea să semneze, se vor constitui într-un grup echilibrat, neutru, tehnic, care să asigure corespondența între executiv și echipele de implementare proiecte și autoritățile centrale – ministere sau autoritate de management. Repet, nu vor putea semnat niciun document intern al Primăriei tocmai pentru a nu fi într-o situație de incompatibilitate.”

De precizat că edilul Constanței a menționat că pe Axa 4 sunt în jur de 160 de proiecte, dintre care numai Constanța are 15.

Advertisement

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Activitatea mea profesională nu este una complicată. Am descoperit frumusețea textului jurnalistic în 2002 în redacția cotidianului “Replica de Constanța”, unde am fost redactor timp de 5 ani și jumătate, după care am ales ca întrebările incomode pe departamentul Politică / Administrație să le adresez din redacția unui alt important cotidian constănțean. “Observator de Constanța” a fost pentru 8 ani locul unde m-am dezvoltat profesional, am cunoscut oameni din toate categoriile sociale și am primit aprecieri pentru fiecare efort depus. În 2015, am ales întreruperea activității pentru a mă alătura unei echipe de campanie electorală pentru alegerile locale din vara lui 2016. Experiența a fost interesantă, însă dorul de tastele laptopului unde-mi scriam materialele de presă nu m-au lăsat să-mi doresc o carieră în administrație. Așa am ales “Ordinea.ro”!

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions