Connect with us

Actual

Analiză. Turiștii români, mai mulțumiți de serviciile primite pe litoral față de sezonul trecut

Publicat

la

Gradul de satisfacție a turiștilor care au petrecut deja sejurul în stațiunile autohtone de la Marea Neagră a crescut în comparație cu sezonul estival 2021, relevă o analiză efectuată de Litoralulromanesc.ro, cel mai mare turoperator pe această nișă, pe baza feedback-urilor oferite de aceștia. Cei aproximativ 3.000 de turiști care au scris review-uri până în acest moment au punctat, cu note de la 1 la 10, curățenia din hoteluri, serviciile primite, poziționarea, personalul, dotările unităților de cazare, precum și raportul calitate-preț. Media obținută pe fiecare dintre aceste categorii depășește punctajul oferit de turiștii care s-au cazat la mare în sezonul estival 2021.

Cea mai mare creștere a nivelului de satisfacție se observă la capitolul “Raport calitate-preț”. La finalul verii trecute, media a fost de 7,95, în vreme ce anul acesta, la jumătatea sezonului estival, nota a crescut la 8,58 din 10 (maxim).

“Scumpirea vacanțelor în acest an e o realitate, dar, deși turiștii au plătit mai mult pentru sejurul la mare, în același timp, au simțit că primesc mai mult de sumele achitate – mai multă calitate, mai multe servicii. Iar acest lucru se explică prin faptul că în multe hoteluri au fost finalizate investițiile în renovarea camerelor, spațiilor comune, restaurantelor, în vreme ce altele au fost renovate complet. Iar turiștii au fost mulțumiți de ceea ce au găsit la destinație, în hotelul ales pentru petrecerea vacanței, și au ajuns la concluzia că suma achitată a fost una corectă”, afirmă Ionuț Nedea, CEO Litoralulromanesc.ro.

Preocuparea românilor pentru condiții de cazare bune se manifestă și în acest sezon estival, iar turiștii sunt dispuși să achite un tarif mai mare, dar să primească un pachet mai complex, cu mai multe facilități incluse și cu garanția unor standarde de calitate înalte. Printre criteriile importante în funcție de care iau decizia de rezervare a unui hotel se numără curățenia, iar la acest capitol, gradul de satisfacție în rândul celor care au efectuat deja sejurul la mare și au completat formularul de feedback este de aproape 9 față de media 8,40 în 2021.

În ceea ce privește serviciile primite, nivelul de satisfacție până în acest moment este punctat cu 8,56, în creștere ușoară față de anul trecut, când media a fost 8,19. Se remarcă o creștere și în privința poziționării: 9,15 în 2022 față de 8,96 în sezonul precedent.

Și angajații din hoteluri și restaurante au primit un punctaj mai bun din partea turiștilor; astfel, personalul este notat cu o medie de 8,78 față de 8,55. În ceea ce privește dotările unităților de cazare, categorie care a declanșat cele mai multe nemulțumiri anul trecut în rândul turiștilor, se observă o creștere ușoară a gradului de satisfacție: 8,08 comparativ cu media de 7,75 în 2021.

Comments

comments

Continuă să citești

Actual

Curse speciale gratuite pe traseul Poarta 1 – Portul Militar Constanța

Publicat

la data de

Scris de

Mâine, 13 august, în intervalul orar 9:00 – 17:00, CT BUS pune la dispoziția publicului călător două autobuze ce vor efectua curse speciale gratuite pe traseul Poarta 1 – Cuibul Reginei (Portul Militar Constanța) și retur.

Cele 2 autobuze vor asigura transportul către și de la festivitățile prilejuite de ,,Ziua Porților Deschise în Portul Militar”.

Reamintim că mâine, în portul militar Constanța, publicul este invitat, în intervalul orar 9.00-17.00, la Ziua Porților Deschise, unde vor putea fi vizitate nave militare, un elicopter Puma Naval, expoziții de tehnică și armament, standuri cu ofertele educaționale ale instituțiilor militare de învățământ, iar pasionații de nave pot experimenta, gratuit, tensiunea din interiorul bătăliilor navale virtuale, într-un spațiu special amenajat de echipa World of Warships.

Comments

comments

Continuă să citești

Actual

Florin Vizan, noul director general al Portului Constanța

Publicat

la data de

Scris de

Florin Vizan va fi, începând cu data de 16 august, noul director general  al Companiei Naționale Administrația Porturilor Maritime  SA.

În data de 15 august, îi expiră mandatul de director general lui Florin Goidea. Potrivit surselor noastre, el va ocupa funcția de director adjunct.

Aceste decizii au fost luat astăzi, în cadrul Consiliului de Administrație al CNAPMC.

Florin Vizan, susținut de PSD,  a fost director general al DRDP Constanța, funcție în care a fost numit în data de 26 mai a.c.

În perioada guvernării PDL, Vizan s-a aflat la conducerea Petromin, APC, Oil Terminal.

Comments

comments

Continuă să citești

Actual

Accident rutier între Mihail Kogălniceanu și Ovidiu. Sunt implicate un camion și un autoturism

Publicat

la data de

Scris de

Azi, în jurul orei 13.15, pe DN 2A, între localitățile Mihail Kogălniceanu și Ovidiu, a avut loc un accident rutier în care au fost implicate un camion și un autoturism.

La fața intervin următoarele resurse: un echipaj de descarcerare, o autospecială de stingere cu apă și spumă și două echipaje SMURD.

Știre în curs de actualizare.

Update: În urma accidentului, un bărbat, în vârstă de 54 de ani, și-a pierdut viața. Alte două persoane, ambele de 55 de ani, au fost transportate conștiente la spitalul județean Constanța.

Foto: ISU Constanța

Comments

comments

Continuă să citești

Luna asta s-au urmarit: