Actual

CFR acţionează cu pluguri pentru deszăpezirea liniilor de cale ferată

feb. 27, 2018 Maria Ionescu

Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA vă informează că traficul feroviar la această oră se desfășoară în condiții de ninsoare viscolită și rafale puternice de vând de până la 70 km/h, graficul trenurilor fiind însă adaptat pentru a se putea asigura transportul către toate centrele urbane. Până la această oră nici o linie de cale ferată nu a fost închisă, dar a fost restricţionată circulaţia pe anumite segmente de cale ferată, măsură necesară pentru a permie continuitate în traficul feroviar, dar și posibilitatea de a interveni cu pluguri pentru deszăpezire. În acest moment, din cauza rafalelor puternice de vând de până la 70 km/h, pe 9 intervale de staţii din jumătatea de sud a ţării trenurile circulă doar cu tracțiune Diesel, iar pe două segmente de cale ferată trenurile circulă cu viteza redusă de 50 km/h-70km/h. Tronsoane pe care se circulă în condiţii speciale: Buzău – Făurei – viteza de circulaţie de 50 km/h, pe firul I, Roşiori Nord – Drăgăneşti Olt – viteza de circulaţie de 70 km/h, pe firul I, Caracal – Corabia – tracţiune Diesel, Ciulnița – Slobozia Veche – tracţiune Diesel, Constanța – Mangalia – tracţiune Diesel, Craiova – Calafat – tracţiune Diesel, Tulcea – Medgidia – tracţiune Diesel, Roşiori Nord – Zimnicea – tracţiune Diesel, Slobozia – Urziceni – tracţiune Diesel. Pe segmentele de cale ferată Mihai Viteazu – Tulcea Oraş, Mihai Viteazu – Medgidia, Constanţa – Mangalia, Feteşti – Lehliu (fir I), Lehliu – Ciulniţa (Fir I)Slobozia Veche – Ciulniţa, Videle – Giurgiu s-a acţionat şi se acționează cu pluguri pentru deszăpezire, iar personalul feroviar intervine constant pentru curățarea liniilor și a componentelor de cale ferată, la intrarea și ieșirea din gări. Pe site-ul companiei www.cfr.ro sunt funcționale și actualizate permanent camerele web http://www.cfr.ro/index.php/component/content/article/2-uncategorised/2273-camere-web din gările București Nord, Brașov, Craiova, Iaşi și Timișoara care indică ora de sosire/de plecare a trenurilor, precum și programul trenul meu http://www.cfr.ro/index.php/cauta-tren care oferă informații despre localizarea trenurilor înscrise în circulație. Pasagerii sunt rugați să plece la drum doar dacă este necesar și de asemenea, doar după ce s-au informat telefonic la gara din localitatea despre graficul de circulație al trenului cu care intenționează să călătorească. Toate măsurile operative întreprinse în această perioadă pe reţeaua feroviară au ca principal scop circulaţia trenurilor în condiţii de siguranţă. (Foto: Mediafax)

Comments

comments

Maria Ionescu

About The Author

Am devenit jurnalist în urmă cu foarte mulţi ani, pe la începutul lui 1992. Era dificil, pentru că lumea era avidă de informaţii, iar adunarea acestora presupunea foarte multă muncă. Redacţia ziarului Telegraf a constituit lansarea mea în presă, iar viaţa mea personală a devenit extrem de simplă: lucram de dimineaţa până în cursul nopţii. După vreo 6 ani, timp în care am început să fac şi televiziune, la TV Neptun, am decis să plec la subredacţia de Constanţa a ziarului Naţional. Acela a fost momentul în care am lucrat în paralel în presa scrisă şi în cea audio, la mai multe posturi de radio, începând cu Europa FM şi terminând cu Mix FM. A venit apoi perioada în care mi-am dorit mai mult şi am continuat să fac şi televiziune, la Antena 1, iar apoi la B1TV. Însă presa scrisă a rămas, mereu, marea mea pasiune. Am ajuns redactor şef adjunct la Observator de Constanţa, unde am rămas mai bine de 10 ani. Apoi am stabilit că ajunge cu genul acesta de muncă în care îţi neglizeji familia, că este cazul să fac altceva. Şi am devenit PR! După 5 ani, mi-am reamintit că doar presa mă satisface din toate punctele de vedere! Motiv pentru care ... iată-mă!