Connect with us

Administratie

Claudiu Palaz, ÎMPOTRIVA unui proiect inițiat de Horia Țuțuianu. Cu ce argumente vine liderul PMP

Mihaela Tîrpan

Publicat

la

Partidul Mișcarea Populară, prin președintele, Claudiu Iorga Palaz, face precizarea că în cadrul ședinței Consiliului Județean Constanța ce va avea loc în data 28.02.2019, consilierii PMP, nu vor susține proiectul de hotărâre nr. 14 privind încetarea aplicării prevederilor Hotărârii CJC  nr. 168/17.08.2016 cu privire la  constituirea comisiei de analiză a solicitărilor unităților administrativ – teritoriale în vederea repartizării sumelor defalcate din unele surse de la bugetul de stat.

Apreciem că hotărârea nr. 168/17.08.2016,  este utilă și ea trebuie să rămână în vigoare pentru o repartizare  obiectivă și transparentă a sumelor de bani către primăriile din județul Constanța. Am considerat că este necesar ca poziția noastră față de această hotărâre să fie făcută publică”  a declarat Claudiu Iorga Palaz.

Pentru a cunoaște care este motivul promovării acestui proiect de către șeful administrației județene, vă invităm să studiați documentul postat pe pagina de internet a CJ Constanța:

14

 

Comments

comments

Administratie

Constanța: O treime din parcarea supraetajată de la Spitalul Județean, atribuită riveranilor

Maria Ionescu

Publicat

la data de

Scris de

Așa cum v-am mai informat, parcarea supraetajată din zona Spitalului Clinic Județean de Urgență Constanța va fi închisă de joi până duminică.

În perioada 12 – 15 decembrie, Primăria Municipiului Constanța, prin SC Confort Urban, va efectua lucrări de refacere a marcajelor pietonale din incinta parcării. În același timp se va lucra la  punerea în funcțiune a sistemului automat de taxare.

De luni,16 decembrie, sistemul automat de taxare din parcarea supraetajată va fi funcțional. Posesorii de autovehicule parcate în incintă, sunt rugați să elibereze locurile ocupate pana pe 15 decembrie. Pentru mașinile rămase în incintă se va achita tariful de parcare începând cu data de 16 decembrie, ora 00:00. Autovehiculele abandonate în parcarea supraetajată vor fi ridicate.

Taxarea prin sistemul automat de plată se realizează după cum urmează :

  • prima oră de staționare este gratuită
  • după prima oră, tariful de parcare este de 2 lei/oră TVA inclus.

Plata parcării se  realizează la automatele de plată, prin scanarea tichetului .

Programul de taxare este de luni – duminică 00:00 – 24:00

În cazul pierderii / deteriorării tichetului de parcare se percepe o taxă în valoare de 100 lei TVA inclus.

Este foarte important de precizat că parcarea dispune de 265 de locuri, dintre care 30 % sunt atribuite riveranilor, în baza cererilor depuse la biroul parcări din cadrul SC Confort Urban SRL.

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Aleșii din Castelu, în ședință ordinară. Vezi care sunt proiectele incluse pe ordinea de zi

Tatian Iorga

Publicat

la data de

Scris de

Consilierii locali din comuna Castelu sunt chemați în ședință ordinară. Întâlnirea este programată să aibă loc joi, 12 decembrie, în sala de ședințe din sediul Primăriei. Pe ordinea de zi sunt incluse 12 proiecte de hotărâre, printre care figurează și un proiect de hotărâre privind acordarea de facilități fiscale pentru cetățenii din comună.

Iată ordinea de zi:

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării Bugetului de venituri și cheltuieli al comunei Castelu pentru anul 2019 – inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
  2. Proiect de hotărâre privind aprobarea utilizării excedentului bugetului local al comunei Castelu –  inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea execuției bugetare și a conturilor de execuție evidențiate în afara bugetului local al comunei Castelu întocmite în luna decembrie 2019 – inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea scutirii de majorări a contribuabililor care își plătesc taxele și impozitele locale până la data de 30 iunie 2020 – inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
  5. Proiect de hotărâre privind aprobarea acordării dreptului de uz și servitute E-Distribuție Dobrogea S.A. pentru terenul în suprafață de 71,25 mp, în vederea alimentarii cu energie electrica – inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
  6. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului propriu privind măsurile metodologice, organizatorice, termenele şi circulaţia proiectelor de hotărâri ale autorităţii deliberative – inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
  7. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de Organizare și Funcționare a Serviciului Voluntar pentru Situații de Urgenta – inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
  8. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului privind procedura pentru înregistrarea, evidenţa şi radierea vehiculelor pentru care există obligativitatea înregistrării, de pe raza administrativ – teritorială a Comunei Castelu – inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
  9. Proiect de hotărâre privind aprobarea întocmirii P.U.Z. Zona Ferma nr. 11 – imobil situat în localitatea Castelu, str. 1 Mai, nr. 36, fost lot nr. 2 în suprafață de 52.500 mp – inițiator Primar Nicolae Anghel
  10. Proiect de hotărâre privind aprobarea  alocării sumei de 1.000 lei pentru familia Sabangeanu Anghel și Floarea din localitatea Nisipari, (comuna Castelu),  județul Constanta, care împlinesc 50 de  ani de căsătorie – inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
  11. Proiect de hotărâre privind aprobarea acordării unui ajutor de urgenta în suma de 500 lei, d-lui Panțuru Valeriu, reprezentând cheltuieli de înmormântare pentru Panțuru Neluska – inițiator Primarul comunei Nicolae Anghel;
  12. Proiect de hotărâre privind aprobarea premierii unor sportivi halterofili cu performante la nivel European, national și județean, precum și a antrenorului acestora – inițiator Primarul comunei Nicolae Anghel;
  13. Întrebări, interpelări, petiții.

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Iohannis, mesaj pentru Orban: „Guvernul să-și asume răspunderea pe alegerea primarilor în două tururi“

Tatian Iorga

Publicat

la data de

Scris de

Președintele Klaus Iohannis a declarat, astăzi, că dacă proiectele de lege pentru revenirea la alegerea primarilor în două tururi nu vor trece de Parlament, atunci Guvernul ar trebui să își asume răspunderea.

„Eu îmi doresc ca primarii să fie aleși în două tururi (…)  Știu ca sunt diferite initiațive legislative, dacă nu se realizează cred că ar fi o abordare rezonabilă să se meargă cu angajarea răspunderii în Parlament”, a declarat Iohannis.

PSD și UDMR vor susține o  moțiune de cenzură dacă Guvernul își asumă răspunderea pe revenirea la alegerea primarilor în două tururi. Sursa: stiripesurse.ro

Comments

comments

Continuă să citești

Luna asta s-au urmarit: