Connect with us

Energie&Mediu

CNE Cernavodă face angajari. Vezi dacă te încadrezi în cerințele posturilor vacante

Published

on

CNE Cernavodă face angajări.

Denumirea postului

  • Coordonator Proiect Special – 2 posturi Sucursala CNE Cernavodă / SERVICIUL OPRIRI – DEPARTAMENT CONTROL LUCRĂRI
  • Cerinte

Studii – studii medii – profil tehnic;

  • Experiență Minim 3 ani vechime în coordonare proiecte în industrii similare, pe una din pozițiile:
    • tehnicieni / reparatori / operatori
    • subingineri / ingineri colegiu / ingineri / fizicieni /
    • administratori retele calculatoare / analisti programatori, ingineri / subingineri / ingineri colegiu
  • Cerinte specifice:
    • experiență în activități de exploatare / coordonare proiecte în industrii similare
  • Alte cerințe :
    • Cunoștințe legate de folosirea PC (MsOffice: Excel, Access, Word, Power-Point), AS-WM.

Responsabilități

  • Completează Fișa de “Evaluare Operațională și Impact” în aplicația aferentă atât pentru planurile de oprire cât și pentru activitățile necuprinse în planurile de lucru identificate cu risc mediu sau ridicat;
  • Elaborează scopul preliminar al opririlor planificate/ neplanificate;
  • Urmărește procesul de pregătire a activităților de oprire corespunzatoare ariei de activitate;
  • Elaborează planul de oprire (logica de nivel L2 şi nivel L3) și planifică activitățile din cadrul scopului aprobat, pentru Opririle Planificate/ Neplanificate
  • Analizează implicațiile modificării Logicii de Oprire Planificată în desfășurare (analiza DID) și identifică măsuri de minimizare a impactului acestora asupra programului de oprire;
  • Identifică planurile de lucru “Contingency”;
  • Organizează și participă la ședințele de analiză DID a programului Opririlor (logicile L3);
  • Furnizează informațiile necesare grupului ZAEL Opriri pentru întocmirea „Permitry Plan”;
  • Inițiază /analizează cererile aflate in sistemul ,,Scope change request”;
  • Urmareste si actualizeaza stadiul activitatilor de pe drumul critic si posibil pe drumul critic prin comunicare directa cu coordonatorii de zona si executantii acestor lucrari;
  • Alte responsabilități și sarcini conform Fișei Postului.

Bibliografie:

  • Centrala CANDU-6 Descriere generala (https://canteach.candu.org – tehnical summary)
  • Documente accesibile referitoare la tehnologia din centralele nucleare tip CANDU precum si modul de organizare a activitatilor tehnice pentru operarea acestora (CANDU Fundamentals https://canteach.candu.org)

Salarizare și alte beneficii

  • Conform Contractului Colectiv de Muncă al Societății Naționale Nuclearelectrica SA
  • Alte informații
  • Activităţi desfășurate în sistem de lucru procedurat
  • Condiții de lucru la nivelul standardelor
  • Facilități de dezvoltare profesională
  • Salariul și alte beneficii:
    • Salariu atractiv și competetiv la nivelul pieței forței de muncă
    • Concediu anual de 26-35 zile lucrătoare, funcție de vechimea în muncă
    • Indemnizație de concediu de odihnă echivalentă cu 1.6 ori salariul
    • Compensare consum energie electrică în limita a 3600 kWH/an
    • Compensare consum energie termică în limita a 21 Gcal/an
    • Cazare gratuită în locuințe de serviciu sau intervenție, în limita spațiilor locative disponibile
    • Transport la și de la locul de muncă, cu mijloacele de transport în comun puse la dispoziție de unitate
    • Alimentație de protecție în valoare de 45lei/zi calendaristică
    • Contribuție angajator la un fond privat de pensii facultative, funcție de vechime în sistemul energetic
    • Alte beneficii conform CCM
    • Data limită și locul depunerii cererilor de înscriere și a altor documente necesare înscrierii – 12.07.2021, Serviciul Resurse Umane.
  • Informatii suplimentare se pot obtine la Serviciul Resurse Umane – Pavilionul 2, Sala P37 sau la telefon 2161/2289/2296.
  • Eventualele contestații se pot face în termen de 1 zi de la data afișării rezultatelor la Registratura unității, la adresa corespondenta@cne.ro. Contestația va cuprinde cel putin următoarele informații: motivul contestației, ce argumente există în favoarea acesteia, alte aspecte relevante.
  • Nota:
  1. Dosarele de candidatură se depun personal la sediul CNE Cernavodă sau, prin e-mail, la adresa recrutare@cne.ro cu mențiunea/subiectul: pentru concurs pozițiile A1.1.8.2/101, 102 din cadrul SERVICIULUI OPRIRI – DEPARTAMENT CONTROL LUCRĂRI;
  2. Pot fi invitați la concurs numai candidații care au depus dosare de candidatură ce conțin toate formularele/documentele solicitate (Cerere tip pentru înscrierea la concursul de selecție pentru angajare, Consimțământ pentru verificare în vederea angajării în cadrul Sucursalei CNE Cernavodă, Consimțământ în vederea prelucrării datelor cu caracter personal în vederea participării la procedura de recrutare în cadrul CNE Cernavodă și acord referitor la politica SNN de confidențialitate și prelucrare a datelor cu caracter personal, CV, Copie diplomă de studii, Copie certificate /diplome de calificare, Copie CI, Raport Revisal și/sau Adeverință eliberată de angajatorii mentionați în CV care să ateste experiența în activitate și/sau Copie Carnet de Muncă pentru perioada de până la 01.01.2011, alte documente solicitate prin ofertă) și îndeplinesc cerințele din ofertă.

3. Concursul se poate organiza on-line. În acest sens, candidații trebuie să aibă la dispoziție următoarele:

    • Calculator sau laptop cu conexiune la internet;
    • Browser de internet Google Chrome sau Edge;
    • Condiții propice pentru desfășurarea unui interviu on-line.
    • Candidații vor primi pe adresa de email personală (comunicată în CV) invitația de participare la Interviu de pe platforma Microsoft Teams, cu indicarea datei, orei și link-ul ce trebuie accesat.

4. În cazul în care, în urma concursului, sunt declarate admise persoane pensionate din cadrul SNN, acestora li se va solicita să accepte, ca atribuție suplimentară de serviciu, precizată în fișa de post, susținerea de programe de mentorat pentru transferul de cunoștințe și experiență către personalul în formare sau angrenat în programe de succesorat, derulate la nivelul SNN (atât Sediul Central cât și sucursale). În acest caz special, contractul va fi pe durată determinată de 1 an.

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Activitatea mea profesională nu este una complicată. Am descoperit frumusețea textului jurnalistic în 2002 în redacția cotidianului “Replica de Constanța”, unde am fost redactor timp de 5 ani și jumătate, după care am ales ca întrebările incomode pe departamentul Politică / Administrație să le adresez din redacția unui alt important cotidian constănțean. “Observator de Constanța” a fost pentru 8 ani locul unde m-am dezvoltat profesional, am cunoscut oameni din toate categoriile sociale și am primit aprecieri pentru fiecare efort depus. În 2015, am ales întreruperea activității pentru a mă alătura unei echipe de campanie electorală pentru alegerile locale din vara lui 2016. Experiența a fost interesantă, însă dorul de tastele laptopului unde-mi scriam materialele de presă nu m-au lăsat să-mi doresc o carieră în administrație. Așa am ales “Ordinea.ro”!