Connect with us

Administratie

Consilierii județeni, chemați în ședință ordinară. Ce proiecte sunt trecute în convocator

Publicat

la

DISPOZIŢIA Nr. 1 privind convocarea Consiliului Județean Constanța în ședință ordinară pentru data de 15 ianuarie 2020, ora 13,00 Ţuțuianu Marius Horia, în calitate de Preşedinte al Consiliului Judeţean Constanţa, în conformitate cu dispozițiile art.178 alin.(1), art. 179 al. (1) şi (2) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ;

În temeiul art.196 al. (1) lit.b din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr.57/2019 privind Codul administrativ,

D I S P U N:

Art.1. Se convoacă Consiliul Județean Constanța în ședință ordinară pentru data de 15 ianuarie 2020 ora 13,00 în sala “Remus Opreanu” din cadrul Palatului Administrativ – Consiliul Județean Constanța, cu următorul proiect al Ordinii de zi:

1. Proiect de hotărâre privind aprobarea procesului verbal al şedinţei Consiliului Judeţean Constanţa din data de 13 decembrie 2019.
Inițiator: Preşedinte – Ţuţuianu Marius Horia

2. Proiect de hotărâre privind constatarea încetării de drept a unor mandate de consilier judeţen, ca urmare a demisiilor.
Inițiator: Preşedinte – Ţuţuianu Marius Horia

3. Proiect de hotărâre privind validarea unui mandat de consilier judeţean.
Inițiator: Preşedinte – Ţuţuianu Marius Horia

4. Proiect de hotărâre privind validarea unui mandat de consilier judeţean.
Inițiator: Preşedinte – Ţuţuianu Marius Horia

5. Proiect de hotărâre privind desemnarea reprezentantului judeţului Constanţa în cadrul Adunării Generale a Asociaţiei INOMAR CLUSTER.
Inițiator: Preşedinte – Ţuţuianu Marius Horia

6. Proiect de hotărâre privind aprobarea asigurarii serviciilor de pază şi monitorizare pe anul 2020 la obiectivele aparţinând Consiliului Judeţean Constanţa cu Direcţia de Pază a Judeţului Constanţa.
Inițiator: Preşedinte – Ţuţuianu Marius Horia

7. Proiect de hotărâre privind organizarea reţelei şcolare de învăţământ special liceal şi special postliceal din judeţul Constanţa, pentru anul şcolar 2020-2021.
Inițiator: Preşedinte – Ţuţuianu Marius Horia

8. Proiect de hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici – faza DTAC+DT aferenţi obiectivului „Amplasare catarg port drapel la Pavilionul Expoziţional Constanţa din B-dul Mamaia nr.331A”.
Inițiator: Vicepreşedinte – Palaz Claudiu Iorga

9. Proiect de hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici – faza DTAD aferenţi obiectivului „Desfiinţare corpuri C16, C19, C20, C21, C24, C25, C29, C33, situate în judeţul Constanţa, localitatea Eforie Sud, str. Republilcii nr.7”.
Inițiator: Vicepreşedinte – Palaz Claudiu Iorga

10. Proiect de hotărâre privind aprobarea regulamentului de organizare şi funcţionare a Centrului de Excelenţă în Turism şi Servicii „Tomis”, imobil aflat în domeniul public al Judeţului Constanţa, precum şi a contractului de utilizare temporară-cadru şi a proceselor verbale de predare-primire.
Inițiator: Preşedinte – Ţuţuianu Marius Horia

11. Proiect de hotărâre privind stabilirea unor tarife, taxe şi taxe speciale pentru anul 2020.
Inițiator: Preşedinte – Ţuţuianu Marius Horia

12. Proiect de hotărâre privind aprobarea comisiei de organizare şi desfăşurare a evaluării anuale a managerului Centrului Cultural Judeţean Constanţa „Teodor T.Burada”, pentru anul 2019.
Inițiator: Preşedinte – Ţuţuianu Marius Horia

Art.2. – Proiectele de hotărâri vor fi puse la dispoziția consilierilor județeni prin intermediul site-ului Consiliului Județean Constanța la secțiunea „proiecte ședință CJC”;
– Proiectele de hotărâri menționate mai sus vor fi analizate și avizate de către Comisiile de specialitate ale Consiliului Județean Constanța;
– Se pot formula și depune amendamente cu privire la aceste proiecte de hotărâri în scris pe adresa de e-mail a Consiliului Județean Constanța (consjud@cjc.ro) sau la sediul Consiliului Județean Constanța din b-dul Tomis nr.51.
Art.3. Prezenta dispoziție va fi adusă la cunoștința locuitorilor județului Constanța prin mass media și prin afișarea pe pagina de internet a Consiliului Județean Constanța.
Constanţa, 08.01.2020.

Comments

comments

Administratie

Deputatul Lungoci de la PSD, scrisoare deschisă către președintele CJ Constanța pe tema fondurilor alocate pentru infrastructura rutieră din județ

Publicat

la data de

Scris de

Lucian Lungoci, deputat PSD de Constanța, îi scrie președintelui CJ Constanța, Mihai Lupu căruia îi solicită lămuriri cu privire la sumele alocate de administrația județeană pentru lucrările de infrastructură rutieră.

Lungoci, fost șef al Direcției Județene de Drumuri și Poduri Constanța în mandatul lui Nicușor Constantinescu, dar și în cel al social democratului Marius Horia Țuțuianu, cunoaște problemele de infrastructură din județul Constanța și întervine cerându-i actualului șef al administrației județene să ia în serios alocările de fonduri pentru lucrările la drumuri.

“Vreau să sublinieaz și faptul că CJC poate depune, foarte ușor, cereri de finanțare pentru investițiile prevăzute la Art. 4 al. 1 din OUG nr. 95/2021 lit. c,d – drumuri județene, poduri și podețe. De ce spun că este foarte ușor? Pentru că, în anul 2019, RAJDP Constanța a contractat, pentru Consiliul Județean Constanța, lucrări de cadastrare, expertize tehnice, documentații de avizare a lucrărilor de investiții și devize generale”, scrie deputatul Lucian Lungoci în document.

Argumentele le găsiți aici:

Download (PDF, Unknown)

foto: arhivă Ordinea.ro

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Primăria Constanța, nevoită să scoată bariera montată pe un tronson al străzii Vasile Alecsandri

Publicat

la data de

Scris de

Primăria Constanța ne anunță că Zona Peninsulară va reintra în reabilitare. Autoritatea locală notează că, pe de o parte, va derula proiectul cu finanțare europeana “Reamenajarea integrată a zonei pietonale din centrul istoric al Municipiului Constanța-etapa II“ prin care se vor reamenaja 27 de străzi, în lungime totală de 2.679 metri, iar pe de altă parte, cu finanțare de la bugetul local, se va reface pavajul realizat în etapa I în zonele în care a fost deteriorat de traficul auto. Valoarea totală a proiectului este de 26.443.554,43 lei.

Amintim că, de la 1 noiembrie, Primăria Constanța va trece la blocarea accesului autovehiculelor neautorizate în Zona Peninsulară. Totodată, Primăria Comnstanța va fi nevoită să scoată bariera montată în urmă cu câteva zile pe un tronson al străzii Vasile Alecsandri, după ce Poliția Rutieră și-a retras avizul.

„Măsurile de punere în practică a regulamentului cuprind montarea de indicatoare rutiere, bariere, stâlpi și bolarzi retractabili. Aceste măsuri au fost aprobate în cadrul Comisiei de circulație cu avizul Biroului Rutier din cadrul Inspectoratului Județean de Poliție Constanța, urmând a fi puse în operă treptat pe măsura efectuării lucrărilor în teren așa cum este prevăzut în avizul sus menționat, una dintre aceste măsuri fiind bariera amplasată la intersecția bd. Tomis cu str. Vasile Alecsandri. Ulterior, Biroul Rutier a revenit printr-o adresă prin care a retras parțial avizul pentru implementarea măsurilor de reglementare a accesului în zona peninsulară,  motivând impactul asupra traficului rutier prin amplasarea barierei respective. Drept urmare, administratorul drumului va efectua lucrările necesare pentru revenirea la situația anterioară emiterii avizului Biroului Rutier din cadrul I.P.J. Constanța.“, menționează Primăria Constanța.

Citește și:

O stradă din Constanța, blocată de Primărie la moftul magistraților. Cătălin Iacob (USR): „Stimați colegi din primărie, ne facem de râs!“

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Primăria Constanța pune la bătaie 7 milioane de lei pentru întreținerea sistemului de iluminat public

Publicat

la data de

Scris de

Primăria Constanța a publicat un anunț de licitație publică prin caută o firmă care să execute lucrări de reparații pentru menținerea inclusiv întreținerea sistemului de iluminat public din municipiu.

„Întrucât iluminatul reprezintă unul din criteriile de calitate ale civilizaţiei, pentru crearea unor condiţii mai bune pentru desfăşurarea activităţii populaţiei, pentru scăderea accidentelor rutiere, pentru scăderea numărului de agresiuni împotriva persoanelor şi ţinând cont de sesizările primite de la cetăţenii municipiului Constanţa, (stâlpi avariaţi, lămpi arse, corpuri defecte, etc.) se impune achiziţia lucrărilor de reparaţii pentru menţinerea inclusiv întreţinerea sistemului de iluminat public din municipiului Constanţa.De asemenea, se va asigura menţinerea şi întreţinerea locurilor de consum care alimentează consumatori aparţinând inventarului bunurilor din domeniul public/privat al municipiului Constanţa, respectiv cabine pază, fântâni arteziene, platforme biciclete, organizare evenimente. Obiectul prezentului contract îl constituie achiziţia lucrărilor de reparaţii pentru menţinerea, inclusiv întreţinerea sistemului de iluminat public în municipiul Constanţa precum şi a locurilor de consum care alimentează consumatori aparţinând inventarului bunurilor din domeniul public/privat al municipiului Constanţa. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6 zile. A.C. va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 3-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.“, se arată în anunțul postat de Primărie pe SEAP.

„Elementele componente ale sistemului de iluminat public actual ce aparțin iluminatului stradal rutier și iluminatului stradal pietonal necesită lucrări de reparații datorită uzurii, vandalismului şi accidentelor, prin operațiuni de menținere inclusiv întreţinere. Având în vedere că prezentul contract are ca obiect lucrări de reparaţii necesare menţinerii inclusiv întreţinerii sistemului de iluminat public existent, pentru un aspect unitar, se vor utiliza aparate de iluminat echivalente. Pentru ceilalţi consumatori, componenentele constau în cablu de alimentare şi siguranţe.“, se mai arată în anunț.

Valoarea totală estimată a contractului este de 5.881.034 de lei, fără TVA, sau 6.998.430 de lei cu TVA.

Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este de 3 noiembrie 2021, ora 15.00.

Comments

comments

Continuă să citești

Luna asta s-au urmarit: