Connect with us

Administratie

Consilierii locali din orașul Ovidiu, chemați în ședință ordinară. Vezi ce proiecte sunt pe ordinea de zi

Publicat

la

Marți, 24 mai, cu începere de la ora 15.00, se va desfășura ședința ordinară a Consiliului Local al orașului Ovidiu.

Primarul George Scupra a inițiat mai multe proiecte de hotărâre, care vor fi supuse aprobării. Iată despre ce este vorba:

CONVOCATOR nr. 11690/ 19.05.2022

În conformitate cu dispoziţiile art. 133, alin. 1, art. 134 alin.1, lit.”a” si alin. 3, lit. „a” din  Ordonata de Urgenta nr.57 din 3 iulie 2019 privind Codul administrativ, se convoacă  în şedinţă ordinara, Consiliul Local al oraşului Ovidiu, în ziua de marti, 24.05.2022, ora 15.00,  la sala de sedinte a Consiliului Local al orasului Ovidiu din orasul Ovidiu.

PROIECTUL ORDINII DE ZI:

  1. Proiect de hotărâre privind actualizarea inventarului domeniului privat al orașului Ovidiu în luna mai 2022. (aviz comisia nr. 2 si 4)
  2. Proiect de hotărâre privind acceptarea ofertei de donaţie a F.C.V. FARUL CONSTANTA S.A., prin care aceasta își exprimă intenția de a dona oraşului Ovidiu terenul în suprafaţă de 4156 m², înscris în CF nr. 112244 Ovidiu, nr. cadastral 112244, situat în intravilanul orasului Ovidiu, parcela 469/6 lot 1/1/1/2/2/1 (aviz comisiile nr. 2 si 4)
  3. Proiect de hotărâre privind darea în administrare Clubului Sportiv Public orășenesc Ovidiu a terenurilor de sport din orașul Ovidiu, str. Uzinei nr. 3, sat Culmea și sat Poiana. (aviz comisia nr. 2 si 4)
  4. Proiect de hotărâre privind revocarea HCL Ovidiu nr. 141/24.11.2021 privind actualizarea componenței Consiliului de Administrație al OVI PROTECT S.R.L., societate cu asociat unic Consiliul Local al orașului Ovidiu. (aviz comisia nr. 4)
  5. Proiect de hotărâre privind aprobarea Bugetului de venituri și cheltuieli și a Listei de investiții pentru anul 2022 al societății OVI PROTECT S.R.L. (aviz comisia nr. 2)
  6. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării unui teren în suprafață de 302 mp, situat în orașul Ovidiu, sat Poiana, Str. Lirei, nr. 47, județul Constanța, aferent construcţie-locuință, proprietate privată, cu respectarea dreptului de preempțiune al proprietarului construcției (Hîrjău Alina) (aviz comisia nr. 2 și 4)
  7. Proiect de hotărâre privind aprobarea vânzării unui teren în suprafață indiviză de 138,30 mp, situat în orașul Ovidiu, Str. Pescarilor, nr. 2, județul Constanța, aferent construcţie-locuință, proprietate privată, cu respectarea dreptului de preempțiune al proprietarului construcției (Niculescu Mihai) (aviz comisia nr. 2 și 4)
  8. Proiect de hotărâre privind constituirea unui drept de superficie, cu titlu oneros, fără licitație publică, asupra unui teren în suprafață de 218 mp, situat în orașul Ovidiu, sat Culmea, str. Pelinului nr. 20, jud. Constanța, în favoarea lui Ispas Dorel (aviz comisia nr. 2 și 4)
  9. Proiect de hotărâre privind constituirea unui drept de superficie, cu titlu oneros, fără licitație publică, asupra unui teren în suprafață de 148 mp, situat în orașul Ovidiu, str. Cireșului nr. 17A, jud. Constanța, în favoarea lui Ciobanu Ghiulen (aviz comisia nr. 2 și 4)
  10. Proiect de hotărâre privind vânzarea imobilului – locuință A.N.L., situat în orașul Ovidiu, Str. Primăriei nr.44A, bloc T1, etaj 2, ap.10, județul Constanta Titular contract DABU MARIA RODICA (aviz comisiile nr. 2 și 4)
  11. Proiect de hotărâre privind vânzarea imobilului – locuință A.N.L., situat în orasul Ovidiu, Str. Primăriei nr.44A, bloc T1, etaj 1, ap.6, județul Constanta Titular contract CONSTANTIN NECULAI (aviz comisiile nr. 2 și 4)
  12. Proiect de hotărâre privind vânzarea imobilului – locuință A.N.L., situat în orașul Ovidiu, Str. Primăriei nr.44A, bloc T5, etaj 1, ap.7, judetul Constanța Titular contract ANTONIE LAURA ELENA (aviz comisiile nr. 2 și 4)
  13. Proiect de hotărâre privind vânzarea imobilului – locuință A.N.L., situat în orașul Ovidiu, Str. Primăriei nr.44A, bloc T3, etaj 1, ap.7, județul Constanța Titular contract TUCA STELIAN (aviz comisiile nr. 2 și 4)
  14. Proiect de hotărâre privind vânzarea imobilului – locuință A.N.L., situat în orașul Ovidiu, Str. Primăriei nr.44A, bloc T2, etaj 2, ap.10, județul Constanța Titular contract GHEORGHE DANIELA EMILIA (aviz comisiile nr. 2 și 4)

Comisiile de specialitate sunt convocate în data de 23.05.2022 orele 14.00 în scopul emiterii avizelor de specialitate la proiectele de hotărâre înscrise pe ordinea de zi.

INŢIATOR PROIECTE: PRIMAR, SCUPRA GEORGE

SECRETAR GENERAL UAT: ANTONIE LAURA – ELENA

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Cum va arăta Spitalul de pediatrie din Constanța. Consiliul Județean a prezentat proiectul

Publicat

la data de

Scris de

Consiliul Județean a prezentat astăzi proiectul spitalului de copii care va fi ridicat la Constanța. Spitalul de copii va avea 365 de paturi din care 247 de paturi spitalizare continua, 2 blocuri operatorii, 2 unități UPU, 110 locuri de parcare. Investiția se cifrează la peste 140 de milioane de euro, bani ce vor veni din PNRR.

Noua construcție va avea funcția unui spital și va fi destinată Departamentului ”Sănătatea mamei și copilului”, respectiv secțiilor de Obstetrică-Ginecologie I și II, Neonatologie, Pediatrie și Chirurgie-Ortopedie Pediatrică. Aceasta va avea o suprafața construită la sol de aproximativ 3.500 mp și un regim de înălțime format din: 2 etaje de subsol, un demisol, un parter, 8 etaje medicale și etajul 9 tehnic retras.

Acest nou corp al SCJU va beneficia de un număr total de 365 paturi, după cum urmează: 247 paturi pentru spitalizare continuă, 79 paturi pentru spitalizare de zi și 39 paturi pentru ATI. Tot aici vor fi și două blocuri operatorii, unul pentru secțiile de Obstetrică și Ginecologie, care va avea un număr de 5 săli, iar cel de-al doilea pentru secția de Chirurgie pediatrică va beneficia de patru săli de operații. Imobilul va fi deservit de un număr de 110 locuri de parcare, dintre care 98 la subsol şi 12 în exteriorul construcţiei. De asemenea, viitoarea structură medicală va deține și două unități de primiri urgențe pentru Pediatrie și pentru Obstetrică și Ginecologie, fiecare dintre acestea având flux propriu de primire a pacienților.

“În elaborarea acestui proiect am pornit, în primul rând, de la necesitatea realizării unui obiectiv destinat, în mod special, îngrijirii şi tratării medicale a copiilor. Infrastrucura de sănătate a judeţului Constanţa este reprezentată de SCJU, un spital gândit acum zeci de ani, ca un monobloc ce nu poate fi adaptat necesităţilor actuale şi recomandărilor europene. În prezent, în Europa, se construiesc spitale de tip pavilionar, astfel încât să poată fi realizate circuite pentru fluxul intern. Astăzi, împreună cu colegii mei din cadrul Direcţiei Generale de Proiecte, cu echipa managerială a SCJU, precum şi cu cei care au realizat studiul de fezabilitate pentru aceasă investiţie, vă prezentăm exact perspectivele şi obiectivele acestui proiect complex, ce are ca sursă de finanţare PNRR-ul. După cum bine ştiţi, toate demersurile realizate de departamentul de specialitate al CJC, au dus la includerea în PNRR a acestui proiect ce va completa zona de pediatrie, dar mai ales, va completa o zonă deficitară a actului medical în judeţul Constanţa” – a declarat Mihai Lupu, preşedintele Consiliului Judeţean Constanţa.

Costurile estimative ale investiției sunt de aproximativ 148.500.000 Euro + TVA, iar 30 % din această valoare este destinată achiziţionării de aparatură medicală de ultimă generaţie. Proiectul va fi depus la finanțare în cadrul Planului Național de Redresare și Reziliență (PNRR), unde este deja nominalizat la poziția 45 din Lista de investiții propuse în cadrul Componentei C12 – Sănătate, Investițiile 12.1 Infrastructură spitalicească publică nouă și 12.2 Echipamente și aparatură medicală. Finalizarea acestei investiții este preconizată spre finalul anului 2026.

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Primăria Năvodari organizează o nouă ediție a evenimentului sportiv „Bicicleta, mijloc de locomoție și de sănătate”

Publicat

la data de

Scris de

Primăria Năvodari organizează o nouă ediție a evenimentului sportiv „Bicicleta, mijloc de locomoție și de sănătate”. Timp de trei săptămâni, în fiecare zi de duminică, 14 august, 21 august și 28 august, începând cu ora 18.00, se va pleca de la Stadionul Flacăra din Năvodari, către pista de bicicliști de la Rompetrol Rafinare – Petromidia (și retur).

„Așa cum obișnuim deja de patru ani de zile, și în vara aceasta, toți iubitorii mersului pe bicicletă sunt chemați la pedalat la sfârșit de săptămână. Evenimentul sportiv nu are caracter de competiție! Promovăm mersul pe bicicletă timp de trei săptămâni, în fiecare zi de duminică, 14 august, 21 august și 28 august, începând cu ora 18.00, plecare de la Stadionul Flacăra din Năvodari, către pista de bicicliști de la Rompetrol Rafinare – Petromidia (și retur).“, notează Primăria.

Participanții vor fi înscriși la o tombolă cu premii. Sunt puse în joc: 2 biciclete (1 pentru adulți și 1 pentru copii) și multe alte premii constând în articole sportive specifice mersului pe bicicletă. Pot participa toți locuitorii orașului Năvodari, începând cu vârsta de 8 ani. Înscrierile se fac la numărul de telefon: 0726.191.659 (persoană de contact: Florian Adam). Atenție! Pentru a fi admiși la traseu, sunteți obligați să aveți cască de protecție, iar bicicleta să fie în stare bună funcționare.

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Administrația Chițac recrutează membri pentru Consiliul de Administrație al SC Termoficare Constanța SRL. Vezi care sunt condițiile

Publicat

la data de

Scris de

Primăria Constanța a publicat un anunț pentru recrutarea și selecția membrilor Consiliului de Administrație al Societății Termoficare Constanța SRL.

Etapele de desfăşurare a procesului de recrutare şi selecţie sunt:

  1. Evaluarea prealabilă dosarelor de candidatură care alcătuiesc lista lungă.
  2. Evaluarea finală a candidaţilor selectaţi în lista scurtă. Interviul.

Condiţiile generale ale procesului de selecţie prealabilă sunt:

  • cel puţin doi membri trebuie să aibă studii superioare economice sau juridice absolvite cu diploma de licenta, cu experienţă de cel puţin 5 ani în domeniul economic, juridic, contabilitate, de audit sau financiar;
  • cel putin unul dintre membrii consiliului de administratie trebuie sa aibă studii superioare economice și experiență în domeniul economic, contabilitate, de audit sau financiar de cel puțin 5 ani
  • cel puţin unul dintre membrii consiliului de administraţie trebuie să aibă studii tehnice cu experienţă in domeniul tehnic;
  • în cazul consiliilor de administraţie al căror număr de membri se încadrează în prevederile art. 28, alin.(1) al OUG 109/2011, nu poate fi mai mult de 1 membru din rândul funcţionarilor publici sau altor categorii de personal din cadrul autorităţii publice tutelare ori din cadrul altor autorităţi sau instituţii publice;
  • în mod obligatoriu, în selecţia candidaţilor se va avea în vedere evitarea situaţiilor de conflict de interese sau incompatibilităţi;
  • majoritatea membrilor consiliului de administraţie este formată din administratori neexecutivi şi independenţi, în sensul art. 138 alin. 2 din Legea 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  • mandatul administratorilor este stabilit prin actul constitutiv, neputând depăşi 4 ani;
  • o persoană fizică poate exercita concomitent cel mult 3 mandate de administrator în societăţi sau întreprinderi publice al căror sediu se află pe teritoriul României;
  • membrii consiliului de administraţie sunt persoane fizice sau juridice, cu experienţă în imbunatatirea performantei societatilor sau regiilor autonome pe care le-au administrat sau condus;
  • selecţia se realizează cu respectarea principiilor nediscriminării, tratamentului egal şi transparenţei;
  • candidaţii care vor fi selectaţi pentru a fi înscrişi pe lista scurtă vor fi ulterior înştiinţaţi să depună o Declaraţie de intenţie realizată conform prevederilor HR 722/2016 si in concordanta cu Scrisoarea de aşteptări.

Condițiile generale minime obligatorii care vor fi îndeplinite de membri Consiliului sunt următoarele:

a) Să aiba cetățenia română sau cetățenie altor state membre ale Uniunii Europene, cu condiția să aibă domiciliul în România;

b) Să aibă capacitate deplină de exercițiu;

c) Să fie apți din punct de vedere medical;

d) Să fie absolvent de învățământ superior cu diploma de licenta;

e) Să aibă cel puțin 5 ani experiență în domeniul economic sau juridic; acest criteriu e aplicabil candidaților care aplică pentru cele minim 2 posturi din structura Consiliului de administrație ce trebuie ocupate de candidații cu studii și expertiză în domeniile economic sau juridic;

f) Conform art. 28 alin. (4) din OUG nr. 109/2011, nu poate fi mai mult de 1 membru din rândul funcționarilor publici sau altor categorii de personal din cadrul autorității publice tutelare ori din cadrul altor autorități sau instituții publice;

g) Să nu fi fost destituit dintr-o funcție din cadrul unor întreprinderi de stat, cu capital majoritar de stat, sa nu ii fi fost revocat contractul de mandat sau să nu fi avut încetat contractul individual de muncă pe motive disciplinare în ultimii trei ani;

h) Să nu cunoasca ca se afla în conflict de interese care să-l facă incompatibil cu exercitarea funcției de membru în Consiliul de Administrație al Societatii TERMOFICARE CONSTANTA SRL;

i) Să nu fi fost condamnat definitiv dintr-o hotărâre judecătorească pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului sau contra autorității, infracțiuni de corupție și de serviciu, infracțiuni contra înfăptuirii justiției, infracțiuni de fals, infracțiuni contra patrimoniului, pentru infracțiuni prevăzute de Legea nr. 656/2002 pentru prevenirea și saturarea spălării banilor, precum și pentru instituirea unor măsuri de prevenire și combatere a înființării terorismului, cu modificările și completările ulterioare, sau pentru infracțiuni prevăzute de Legea nr. 85/2014 privind procedurile de desăvârșite cu intenție care ar face incompatibil cu exercitarea funcției;

j) Nu au făcut poliție politică, așa cum este definită prin lege;

k) Îndeplinesc criteriile cerute prin OUG nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificări si completări prin Legea nr. 111/2016 și Hotărârea de Guvern nr. 722/2016;

l) Candidații nu fac parte din mai mult de 3 consilii de administrație ale unor regii autonome sau societăți comerciale, conform art. 33 din OUG 109/2011, aprobată prin Legea nr. 111/2016;

m) Să aibă experiență în îmbunătățirea performanței societăților sau regiilor autonome pe care le-au administrat sau le-au condus;

n) Să aibă minimul de cunoștințe, aptitudini și experiență necesară pentru a-și îndeplini cu succes mandatul de administrator;

o) Să cunoască responsabilitățile postului;

p) Să aibă capacitatea de asumare a responsabilităților față de întregul consiliu și să dea dovadă de integritate și independență;

q) Să aibă cunoștințele necesare, aptitudinile și experiență în critica constructivă, muncă în echipă, comunicare, cultură financiară, luarea de decizii și detectarea tiparelor pentru a contribui la activitatea consiliului ca întreg.

Candidații selectați conform condițiilor minime de mai sus, vor fi evaluați în baza matricei Consiliului. Consiliul trebuie să fie compus în așa fel încât să existe o experiență a consiliului în domeniile care oglindesc activitatea societății și anticipează provocările în anii următori. Un membru al consiliului poate avea mai multe domenii de competență.

Întregul anunț poate fi citit aici:

http://primaria-constanta.ro/docs/default-source/documente-pwpmc/de-interes-public—legea-52-2003/transparen%C8%9B%C4%83-decizional%C4%83-ii/anun-recrutare-termoficare-iulie-august-2022.pdf?sfvrsn=2

Comments

comments

Continuă să citești

Luna asta s-au urmarit: