Connect with us

Administratie

Fonduri publice nerambursabile de la CJ Constanța pentru fotbal și oină – document

Published

on

Consiliul Județean Constanța va aloca fonduri publice nerambursabile pentru două sporturi. Astfel, în ședința CJ Constanța programată să se desfășoare pe 25 mai de la ora 13:00, Mihai Lupu, președintele administrației județene, propune dezbaterea și supunerea spre vot public al unui proiect privind aprobarea rezultatelor evaluării proiectelor sportive eligibile, a sumelor acestora și aprobarea atribuirii contractelor de finanțare nerambursabilă din fonduri publice, alocate de la bugetul județului Constanța, pe anul 2022. Concret, este vorba despre Asociația Județeană de Fotbal Constanța pentru proiectul „Fotbalul o punte spre comunitate”, finanțat cu 1.435.432 lei din bugetul județean.

Valoarea totală a acestui proiect este de 1.545.432 lei.

De asemenea, cel de-al doilea proiect finanțat din fonduri publice este „Caravana – redescoperă oina”, derulat de Federația română de oină, care primește 150.000 lei.

Valoarea totală a proiectului este de 168.770 lei.

Iată și documentul:

136

 

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Activitatea mea profesională nu este una complicată. Am descoperit frumusețea textului jurnalistic în 2002 în redacția cotidianului “Replica de Constanța”, unde am fost redactor timp de 5 ani și jumătate, după care am ales ca întrebările incomode pe departamentul Politică / Administrație să le adresez din redacția unui alt important cotidian constănțean. “Observator de Constanța” a fost pentru 8 ani locul unde m-am dezvoltat profesional, am cunoscut oameni din toate categoriile sociale și am primit aprecieri pentru fiecare efort depus. În 2015, am ales întreruperea activității pentru a mă alătura unei echipe de campanie electorală pentru alegerile locale din vara lui 2016. Experiența a fost interesantă, însă dorul de tastele laptopului unde-mi scriam materialele de presă nu m-au lăsat să-mi doresc o carieră în administrație. Așa am ales “Ordinea.ro”!