Connect with us

Administratie

Consiliul Local Castelu, în ședință ordinară. Vezi ce proiecte sunt pe ordinea de zi

Publicat

la

Primarul comunei Castelu, Nicolae Anghel, a convocat Consiliul Local în ședință ordinară pentru luni, 29 noiembrie de la ora 14.00. Întâlnirea se va desfășura în incinta Anexei Sediului administrativ al Primăriei Castelu – sala de festivități, strada Republicii, nr. 56, cu prezență fizică/online.

Iată ordinea de zi:

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Situaţiei financiare trimestriale, precum şi a conturilor de execuţie evidenţiate în afara bugetului local al comunei Castelu întocmite la data de 30.09.2021 – iniţiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
  2. Proiect de hotărâre privind privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli al Comunei Castelu pentru anul 2021 – iniţiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea dezmembrării imobilului situat în localitatea Castelu, strada 1 Mai, nr. 152, Ferma nr. 3, LOT 2, comuna Castelu, judeţul Constanţa – iniţiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea solicitării prelungirii scrisorii de garanție a proiectului „Modernizare drumuri de interes local în comuna Castelu, județul Constanța” din partea Fondului Național de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderi Mici și Mijlocii S.A. – IFN Bucureşti – iniţiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
  5. Proiect de hotărâre privind aprobarea scutirii de majorări a contribuabililor care îşi plătesc taxele şi impozitele locale până la data de 31 martie 2022 – iniţiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
  6. Proiect de hotărâre aprobarea aderării comunei Săcele, judeţul Constanţa, la Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară ,,Apă – Canal Constanţa” – iniţiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
  7. Proiect de hotărâre privind revocarea Hotărârii Consiliului local nr. 44 din 20 mai 2021 privind emiterea către CONPET S.A. Romania a ACORDULUI privind accesul in teren şi folosinţa temporară a suprafeţei de 2.531 m.p. din Tarla 96, parcela A34/1/2 si De 34/6, pentru o perioadă de 12 luni in vederea realizării lucrărilor la obiectivul: ,, Înlocuire conductă ţiţei Ø 20″ Constanţa – C1 pe 8 tronsoane (aproximativ 13.600 m)” – iniţiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
  8. Proiect de hotărâre privind închirierea pe durată determinată a suprafeţei de 2.531 mp din tarla 96, parcela a34/1/2 şi de 34/6, pentru o perioadă de 12 luni în vederea realizării lucrărilor la obiectivul: ,, înlocuire conductă ţiţei  ø 20″ constanţa – c1 pe 8 tronsoane (aproximativ 13.600 m)” – iniţiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
  9. Întrebări, interpelări, petiții.

Comments

comments

Administratie

Constanța. Încep lucrările de reamenajare a spațiilor exterioare la două școli

Publicat

la data de

Scris de

Primăria Constanța anunță că încep lucrările de reamenajare a spațiilor exterioare la Școala Gimnazială Nr.17 „Ion Minulescu” și la Școala Gimnazială Nr. 18 „Jean Bart”.

Primăria Constanța, prin SC Confort Urban SRL, demarează astăzi lucrările de reabilitare a suprafețelor exterioare ce aparțin Școlii Gimnaziale Nr.17 „Ion Minulescu” din cartierul Km 5 și Școlii Gimnaziale Nr. 18 „Jean Bart” din cartierul Viile Noi.

„Investițiile în infrastructura rețelei de unități școlare sunt extrem de importante pentru dezvoltarea comunității locale. Era absolut necesar să realizăm aceste lucrări deoarece căile de acces în instituțiile de învățământ și terenurile de sport se prezentau într-o stare avansată de deteriorare. Copiii noștri au nevoie de spații adecvate desfășurării unui învățământ de calitate”, a declarat viceprimarul municipiului Constanța Florin Cocargeanu.

Zonele de acces și terenurile de sport vor fi reabilitate prin așternerea unui nou covor asfaltic de tip BA8 destinat traficului pietonal. În etapa premergătoare asfaltării, se vor executa lucrări de decopertare a suprafețelor. Lucrările de reamenajare vor continua toată săptămâna. Până se vor relua cursurile școlare din toamnă, Primăria Municipiului Constanța, prin SC Confort Urban SRL, va mai executa astfel de lucrări și în alte unități de învățământ din oraș.

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Purtătorul de cuvânt al Primăriei Constanța a PICAT concursul pentru postul de director la Direcția de Logistică

Publicat

la data de

Scris de

Consilierul primarului Vergil Chițac și purtătorul de cuvânt al Primăriei Constanța, Alin Vintilă, a picat proba scrisă a concursului  pentru postul de director executiv al Direcției de Logistică. El a obținut doar 68,58 de puncte și lui îi trebuiau 70 de puncte ca să fie declarat admis. Amintim că, purtătorul de cuvânt al Primăriei Constanţa și-a depus dosarul la concurs, alături de alte două persoane, pentru postul de director executiv, gradul II la Direcţia Logistică.

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Încă o autoutilitară confiscată. Șoferul a fost amendat cu 10.000 de lei pentru că arunca deșeuri provenite din construcții

Publicat

la data de

Scris de

Primăria Constanța informează că polițiștii locali au confiscat încă o autoutilitară care transporta ilegal deșeuri. Sursa citată menționează că polițiștii locali au depistat pe strada Crișului din Constanța un bărbat în timp ce arunca dintr-o mașină deșeuri provenite din construcții. Persoana în cauză a fost sancționată cu amendă de 10.000 lei, în conformitate cu prevederile OUG nr. 92/2021. De asemenea, bărbatul a rămas și fără autoutilitara, care i-a fost confiscat de polițiștii locali din cadrul Direcției generale poliția locală. Primăria reamintește că depozitarea necorespunzătoare a deșeurilor poate produce consecințe greu de remediat, iar recuperarea unui sol contaminat poate dura până la 30 de ani.

Comments

comments

Continuă să citești

Luna asta s-au urmarit: