Connect with us

Administratie

Deputatul Stelian Ion îi oferă o contra-replică dură reprezentantului firmei Seaview Media pe tema panotajului publicitar

Tatian Iorga

Publicat

la

Deputatul de Constanța al USR, Stelian Ion, continuă disputa cu cei care s-au ocupat de panotajul publicitar în ultimii 15 ani în Constanța. Mai exact, cu reprezentantul firmei Seaview Media, Ionuţ Barbu. Stelian Ion îi oferă o contra-replică acestuia și îl acuză că este „tovarăş de afaceri într-o gaşcă de fugari, cercetaţi, inculpaţi şi condamnaţi penal, adică banda care de vreo 20 de ani spoliază, sărăceşte acest oraş şi drenează cu nesimţire banul public către propiile buzunare.“

„La conferința de presă de vineri, am tras un semnal de alarmă referitor la panotajul publicitar din Constanța. Cu toate că monopolul deținut timp de 15 ani la Constanța de firma prietenilor lui Mazăre a expirat în iulie 2019, situația este încurcată, iar panourile acestei firme nu au fost demontate nici până azi.

În cei 15 ani, Primăria Constanța a pierdut foarte mulți bani încasând sume extrem de mici, în vreme ce firma, fără să facă mare lucru, și-a umplut conturile. Dincolo de spolierea banului public, autorizarea acestor panouri a fost ilegală pentru că s-a făcut pe durată nedeterminată, deși legea impune eliberarea unor autorizații provizorii. Pesemne că mafia mazăristă se credea veșnică la Constanța. Mai mult, panourile nu au inscripționat numărul autorizației și am primit sesizări că, în realitate, sunt mult mai multe panouri fără autorizație. De asemenea, numeroase panouri sunt amplasate în mod ilegal pe spațiile verzi, iar altele sunt puse în locuri care obturează vizibilitatea în trafic. I-am cerut primarului să ia urgent măsuri pentru desființarea acestora și pentru adoptarea unui nou regulament în conformitate cu legea actuală, care oricum este prea generoasă cu activitatea de publicitate stradală. Cunosc domeniul pentru că am propus mai multe amendamente la legile care-l reglementează, dar din păcate, au fost respinse, primând interesele „băieților deștepți”.

Care a fost ecoul acestui semnal de alarmă? În loc să vină din partea Primăriei Constanța, replica a dat-o patronul firmei căreia i-a expirat monopolul, a cărui calitate principală este prietenia cu Mazăre, Strutinski, Schwartzenberg etc. Să-i zicem Stomatologul.

El a aflat acum „că există Stelian Ion”. E genul de replică pe care o tot auzeai la Vadim Tudor: „Cine eşti tu să comentezi ce fac eu? N-am auzit de tine”. De parcă trebuie să fii cel puțin ministru ca să-ți permiți să vorbești despre mitocăniile sau matrapazlâcurile cuiva. Și sigur că dacă n-ai urmărit activitatea parlamentului în ultimii trei ani, n-aveai de unde să ştii că exist. Dacă nu ți-au spus prietenii tăi care ţi-au oferit contracte publice și finanțări de milioane (aici: https://bit.ly/2LyGEkm) că am câştigat nişte procese prin care am salvat câteva spaţii verzi în Constanța, iar n-aveai de unde să ştii cine sunt.

Pe tine, în schimb, Stomatologule, te identifică precis tot omul: tovarăş de afaceri într-o gaşcă de fugari, cercetaţi, inculpaţi şi condamnaţi penal, adică banda care de vreo 20 de ani spoliază, sărăceşte acest oraş şi drenează cu nesimţire banul public către propiile buzunare. Și poate te-a mai reținut omul, Stomatologule, pentru că în 2008 donai alianței PSD-PC prin firmele familiei circa 150.000 de euro, după cum scrie și România curată (aici: https://bit.ly/33ZQFx5). Cum de ai simțit nevoia să fii atât de generos cu PSD-ul, tu țărănist și monarhist ce n-a văzut Grand Prix-ul de pe Siutghiol?

În schimb, nu prea îi este clar omului de ce simți nevoia să te înnobilezi spunându-ți cu suficiență stomatolog. Te întreb pentru că după absolvire nu ți-a luat mult să intri în circuitul banilor publici orientați de Mazăre către cine dorea el. Când ai avut vreme să fii și stomatolog adevărat, nu doar purtător de diplomă? Sau ți-ai făcut averea punându-le plombe prietenilor puşcăriaşi Mazăre şi Nicuşor, condamnatului Strutinsky sau fugarului Elan. La asta să se fi referit presa care te numește “veşnic abonat la contracte cu primăria” sau “afacerist de casă al primăriei”?

Ori Stomatologul era numele tău de rol în cadrul grupului de prieteni penali, aşa cum se mai alintă membrii unor organizaţii italiene.

Dar Stomatologul Republicii Mazăre nu se oprește aici căci îi place teribil să se vadă tenor în aria aroganței fără margini: „În calitate de persoană mandatată de industria de publicitate stradală, pot să spun că…” Pe cine reprezinți tu, Stomatologule? Industria de care spui a aflat că vorbeşti în numele ei? Le-ai dat măcar un telefon înainte? Chiar nu mai aveți niciunul din gașca asta simțul ridicolului?

Și tot Stomatologul:

– „panourile au autorizație de construire” – da, au autorizații, dar i l e g a l e pentru că trebuia să fie provizorii; Mazăre însă a fost generos cu tine și ți le-a dat pe durată nedeterminată.

– „regulament există” – da, există, dar trebuia modificat demult pentru că e în contradicție cu legea actuală

– „se lucrează de 6 luni la unul nou și adaptat legii existente”- cam câți ani trebuie sa treacă pentru intrarea în legalitate la Constanța?

– „panourile plătesc taxa de publicitate și taxa de ocupare a domeniului public” – care taxe? alea mici pe care ți le-a stabilit Mazăre prietenește?

– „panourile se dau jos numai cu autorizație de demolare” – asta ziceam și eu: hai cu demolarea odată! Şi să spui că funcționarilor din primărie le e frică să elibereze autorizațiile de demolare e o prostie. Le e frică probabil de Făgădău și de tine, Stomatologule, că eu sigur nu le voi face plângere dacă aprobă demolarea odioșeniilor ălora.

– „ameninţă în mod securistoid cu reclamaţii la organe” – ai exact discursul lui Mazăre, al lui Nicușor Constantinescu și al lui Dragnea. Întrebat dacă mă cunoaște, Mazăre îi răspundea din Madagascar unui jurnalist: „Habar n-am cine este și nici n-am treabă cu securiștii useristi”. În lipsă de alte argumente, o țineți ca niște râșnițe p-asta cu securismul. Eu la revoluție aveam 12 ani, în schimb, șeful PSD Constanța, partidul prietenilor tăi infractori, era securist cu acte în regulă.

Inevitabile reacţiile unor astfel de personaje când începi să scormoneşti şi să vorbeşti despre Constanţa jefuită. Şi vom vedea tot mai multe, nu doar din partea Stomatologului. Pentru că nu este vorba doar despre el aici.

Trebuie să fie clar pentru toată lumea că peisajul dezolant al Constanţei n-a fost dat de Dumnezeu, ci a ajuns să arate așa după vreo 20 de ani de pesedism în variantă măzăristă, adică corupție și pomeni cât cuprinde cu o spoială de socialism bolivarian. Iar vina nu aparţine doar actualilor pușcăriași Mazăre, Nicuşor sau alunecosului domn Făgădău, ci unei liote de căpuşe cu o obrăznicie trufaşă cum este domnul Stomatolog, ins exemplar pentru toţi cei care s-au văzut peste noapte aristocraţi din afaceri dubioase cu statul.

Eu n-am un război personal cu nimeni și nu mă războiesc cu trecutul. Va fi treaba instituțiilor competente să investigheze ce s-a întâmplat în primărie în toți acești ani și să scoată la suprafață putregaiul, care, incontestabil, există din plin. Vreau doar să fac din Constanța un spațiu în care locuitorii să se simtă confortabil și să prospere, iar turiștii să vină cu drag, o urbe mândră și comparabilă cu celelalte mari orașe ale României, de care acum Constanța este atât de departe, un loc cu un mediu de afaceri sănătos, un loc al capitalismului adevărat, nu de cumetrie și șprițuială, așa cum a fost Republica Mazăre. Dar dacă în acest demers al meu ajung să sesizez anumite aspecte care au afectat orașul, nu voi ezita să le anunț public indiferent de cine se va simți deranjat.“, se arată în comentariul lui Stelian Ion.

Deputatul Stelian Ion îi cere primarului Decebal Făgădău desființarea panourilor publicitare

https://www.ordinea.ro/ionut-barbu-seaview-media-reactioneaza-dupa-acuzele-lui-stelian-ion-vezi-ce-spune/

Comments

comments

Administratie

Constanța. Preț mai MARE pentru GIGACALORIE! Populația nu va fi afectată!

Tatian Iorga

Publicat

la data de

Scris de

Consilierii locali din Constanța sunt convocați în ședință ordinară, săptămâna viitoare. Printre punctele puse în discuție se numără și proiectul de hotărâre privind stabilirea prețului local practicat de către RADET Constanța, începând din 01.01.2020 pentru energia termică destinată consumului populației (casnic) și pentru energia termică destinată consumatorilor noncasnici. Concret este vorba de o creștere cu 6% a prețeului energiei termice.

„Art.1 Se stabilește prețul local practicat de către R.A.D.E.T. Constanța, începând cu data de 01.01.2020 pentru energia termică destinată consumului populației  (casnic)  la  nivelul  de  462,28 lei/MWh (respectiv 537,63 lei/Gcal) inclusiv TVA;

Art.2 Se stabilește prețul local practicat de către R.A.D.ET. Constanța, începând cu data de 01.01.2020 pentru energia termică destinată consumatorilor noncasnici la nivelul de 537,72 lei/MWh (respectiv 625,37 lei/Gcal) inclusiv TVA;

Art.3 Se stabilește prețul local practicat de către R.A.D.E.T. Constanța, începând cu data de 01.01.2020 pentru energia termică destinată consumului populației (casnic) furnizată prin rețeaua de transport la nivelul de 310,83 lei/MWh (respectiv 361,49 lei/Gcal);

Art. 4  Se stabilește prețul  local practicat  de către R.A.D.E.T. Constanța, începând cu data de 01.0 1.2020 pentru energia termică destinată consumului noncasnic furnizată prin rețeaua de transport la nivelul de 379,63 lei/MWh (respectiv 441,51 Iei/GcaI)“, se arată în proiectul de hotărâre.

Amintim că, actualul tarif practicat de RADET, stabilit la 1 iulie 2019, pentru energia termică destinată consumului populaţiei (casnic), este de 445,05 lei/MWh (respectiv 517,60 lei/Gcal) inclusiv TVA, iar pentru consumatorii noncasnici este de 522,57 lei/MWh (respectiv 607,80 lei/Gcal) inclusiv TVA. Majorarea prețurilor energiei termice are la bază o decizie a Autorității Naționale de Reglementare în Domeniul Energiei prin care s-a aprobat mărirea prețului de producție a agentului termic produs de Electrocentrale Constanta de la 1 ianuarie 2020.

Populația care folosește serviciile RADET trebuie să știe că nu va resimți această majorare. Potrivit unei hotărâri a Consiliului Local, adoptată în toamna anului trecut, pentru perioada 1 noiembrie 2019 – 30 aprilie 2020, constănțenii plătesc 250 de lei pentru o gigacalorie, diferența până la 537 de lei va fi suportată de bugetul de venituri și cheltuieli al municipiului Constanța. Cu alte cuvinte, tot de constănțeni, fie că sunt abonați la sistemul centralizat de încălzire sau nu.

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Boris Parpală, fostul șef al Direcției Agricole Constanța, CONDAMNAT la 5 ani și 3 luni de ÎNCHISOARE

Mihaela Tîrpan

Publicat

la data de

Scris de

Fostul şef al Direcţiei Agricole Constanţa Boris Parpală a fost condamnat, joi, la cinci ani şi trei luni de închisoare de Tribunalul Constanţa, după ce a convins 22 de primării să încheie contracte cu firma la care era administrator pentru diverse servicii. Decizia instanţei nu este definitivă şi poate fi atacată la Curtea de Apel Constanţa.

Tribunalul Constanţa a decis joi, condamnarea lui Boris Parpală, fostul director al Direcţiei Agricole la cinci ani şi trei luni de închisoare. De asemenea, societatea Fatum Consulting SRL, la care Parpală era administrator, a fost obligată la plata unei amenzi penale de 220.000 de lei şi suspendarea activităţii acesteia pentru o perioada de un an de la rămânerii definitive a acestei sentinţe.

IMPORTANT! Boris Parpală a fost trimis în judecată de procurorii DNA Constanţa. Anchetatorii au stabilit că în perioada 21 decembrie 2010 – 01 august 2014, Boris Parpală, ca urmare a influenţei şi autorităţii conferite de funcţiile pe care le-a deţinut în cadrul Consiliului Judeţean Constanţa şi în cadrul Direcţiei pentru Agricultură şi Dezvoltare Rurală a Judeţului Constanţa, în baza unor oferte realizate de acesta, a determinat reprezentanţii a 22 de primării de pe raza judeţului să încheie cu SC Fatum Consulting SRL, firmă pe care o administra, contracte de prestări ale unor servicii inutile şi nesolicitate de acestea (elaborarea strategiei de dezvoltare locală a comunei, consultanţă în elaborarea documentaţiei de finanţare a unor proiecte, etc.). Ulterior, în temeiul acestor contracte, inculpatul a emis facturi şi a contactat apoi reprezentanţii unităţilor administrativ-teritoriale cărora le-a solicitat plata sumelor facturate, iar după ce, în contul SC Fatum Consulting SRL, au fost virate fondurile respective, s-au făcut plăţi către diverşi furnizori şi retrageri de bani.

“În perioada de 01 ianuarie 2012 – 03 aprilie 2015, inculpatul Parpală Boris, în calitate de administrator de drept şi ulterior de fapt al SC Fatum Consulting SRL, a înregistrat în contabilitatea acesteia operaţiuni fictive şi cheltuieli nereale, diminuând astfel baza impozabilă, cu efectul prejudicierii bugetului de stat cu suma de 445.831 lei, reprezentând impozit pe profit şi taxă pe valoare adăugată”, au precizat reprezentanţii DNA conform news.ro.

Procurorii au mai afirmat că în anul 2013 Boris Parpală şi SC Fatum Consulting SRL au investit o parte din sumele încheiate cu cele 22 de primării pentru concesionarea unui teren, înfiinţarea unei livezi, ascunzând astfel originea sumelor respective.

Iată și soluția magistraților:

Solutia pe scurt: S.P. nr.43 :În baza art.12 lit.a din Legea nr.78/2000 cu aplicarea art.35 alin.1 C.p. (32 de acte materiale): Condamnă pe inculpatul Parpală Boris la pedeapsa închisorii de 3 ( trei ) ani. În baza art.396 alin.1,5 C.p.p. în ref. la art.16 alin.1 lit.b C.p.p.: Achită pe inculpatul Parpală Boris pentru comiterea infracţiunii prev. de art.13 din Legea nr.78/2000 cu aplic. art.35 alin.1 C.p.. În baza art.9 alin.1 lit.c din Legea nr.241/2005: Condamnă pe inculpatul Parpală Boris la pedeapsa închisorii de 2 (doi) ani şi 3 ( trei ) luni şi la pedeapsa complementară a interzicerii drepturilor prevăzute de art.66 lit. a (dreptul de a fi ales în autorităţile publice sau în funcţii publice), b (dreptul de a ocupa o funcţie implicând exerciţiul autorităţii de stat, d ( dreptul de a alege ) şi g (dreptul de a fi administrator) C.p. pe o durată de 3 ani după executarea pedepsei principale. În baza art.65 cod penal, Aplică inculpatului pedeapsa accesorie a interzicerii drepturilor prev. de art.66 lit.a, b, d ?i g cod penal, respectiv dreptul de a fi ales în autorită?ile publice sau în func?ii publice, dreptul de a ocupa o func?ie implicând exerci?iul autorită?ii de stat, dreptul de a alege ?i dreptul de a fi administrator. Constată incidenţa cazurilor de nedemnitate prevăzute de art.12 din Legea nr.241/2005 cu privire la inculpatul Parpală Boris. În baza art.49 alin.1 lit.a din Legea nr.123/2019 cu aplicarea art.5 C.p.: Condamnă pe inculpatul Parpală Boris la pedeapsa închisorii de 3 (trei ) ani şi 2 ( două ) luni. În baza art.2801 din Legea nr.31/1990: Condamnă pe inculpatul Parpală Boris la pedeapsa închisorii de 1 ( unu ) an. În baza art.38 alin.1 lit.a C.p., art.39 alin.1 lit.b C.p., art.45 alin.1,5 C.p.: Contopeşte pedepsele stabilite, aplică inculpatului pedeapsa cea mai grea, de 3 ( trei ) ani şi 2 ( două) luni închisoare, la care se adaugă o treime din totalul celorlalte pedepse ( 2 ani şi 1 lună ) , urmând ca în final inculpatul Parpală Boris să execute pedeapsa închisorii de 5 ( cinci ) ani şi 3 ( trei ) luni, în regim de detenţie, alături de pedeapsa complementară a interzicerii drepturilor prevăzute de art.66 lit. a (dreptul de a fi ales în autorităţile publice sau în funcţii publice), b (dreptul de a ocupa o funcţie implicând exerciţiul autorităţii de stat, d ( dreptul de a alege ) şi g (dreptul de a fi administrator) C.p. pe o durată de 3 ani după executarea pedepsei principale şi de pedeapsa accesorie a interzicerii drepturilor prev. de art.66 lit.a, b, d ?i g cod penal, respectiv dreptul de a fi ales în autorită?ile publice sau în func?ii publice, dreptul de a ocupa o func?ie implicând exerci?iul autorită?ii de stat, dreptul de a alege ?i dreptul de a fi administrator. În baza art.72 C.p.: Deduce din pedeapsa închisorii ce urmează a fi executată de către inculpat timpul reţinerii, arestării preventive şi a arestului la domiciliu, cu începere de la 27.04.2015 până la 27.06.2015. În baza art.9 alin.1 lit.c din Legea nr.241/2005, art.136 alin.2 C.p., art.137 alin.2, 4 lit.c C.p.: Condamnă pe inculpata S.C. Fatum Consulting S.R.L. Techirghiol la pedeapsa amenzii penale de 120.000 lei ( 120 zile amendă înmulţite cu 1000 lei ziua-amendă ) şi la pedeapsa complementară prev. de art.140 alin.1 C.p. – a suspendării activităţii acesteia pentru o perioadă de 1 an de la data rămânerii definitive a prezentei sentinţe, pedeapsă ce va fi pusă în executare potrivit dispoziţiilor art.34 şi 36 din Legea nr.253/2013. În baza art.49 alin.1 lit.a din Legea nr.123/2019 cu aplicarea art.5 C.p., art.136 alin.2 C.p., art.137 alin.2, 4 lit.c C.p.: Condamnă pe inculpata S.C. Fatum Consulting S.R.L. Techirghiol la pedeapsa amenzii de 110.000 lei ( 110 zile amendă înmulţite cu 1000 lei ziua-amendă ). În baza art.38 alin.1 lit.a, art.39 alin.1 lit.c, art.45 alin.1 C.p.: Contopeşte pedepsele stabilite şi aplică inculpatei S.C. Fatum Consulting S.R.L. TECHIRGHIOL pedeapsa amenzii penale de 220.000 lei alături de pedeapsa complementară a suspendării activităţii acesteia pentru o perioadă de 1 an de la data rămânerii definitive a prezentei sentinţe. În baza art. 13 alin. 1 din Legea nr. 241/2005, la data rămânerii definitive a prezentei hotărâri, o copie de pe dispozitivul hotărârii judecătoreşti definitive se va comunica Oficiului Naţional al Registrului Comerţului. Precum şi Oficiului Naţional de Prevenirea şi Combatere a Spălării Banilor. În baza art.397 C.p.p., art. art.1349, art.1357 C.civ., art., 1382 C.civ.: Obligă pe inculpaţii Parpală Boris şi S.C. Fatum Consulting S.R.L., în solidar, la plata sumei de 445.831 lei şi a accesoriilor ( majorări de întarziere, penalităţi şi dobânzi aferente ) calculate conform legislaţiei fiscale, până la data plăţii efective a debitului, către Ministerul Finanţelor Publice – A.N.A.F. – D.R.G.F.P. Galaţi – A.J.F.P. Constanţa, cu titlu de despăgubiri civile. În baza art.404 alin.4 lit.c C.p.p.: Menţine măsura sechestrului asigurator dispus prin Ordonanţa nr.82/P/2015 din data de 8.05.2015 a D.N.A. Serviciul Teritorial Constanţa asupra cotelor devălmaşe aparţinând inculpatului Parpală Boris din imobilele apartament situat în Constan?a, strada Unirii nr. 70 , bloc D, scara D, apart. 55, jude?ul Constan?a, înscris în cartea funciară nr. 227765-C1-U33 ?i teren intravilan situat în satul Izvoarele, atr. Proiectată B, lot 23, comuna Lipni?a, jude?ul Constan?a, înscris în cartea funciară nr. 100511. În baza art.11 Legea nr.241/2005, art.50 Legea nr.129/2019, art.404 alin.4 lit.c, art.249 alin.1 C.p.p.: Instituie măsura sechestrului asigurător asupra bunurilor mobile şi imobile ale inculpatei S.C. Fatum Consulting S.R.L. până la concurenţa sumei totale stabilite cu titlu de amendă penală cât şi de despăgubiri civile. Măsura este executorie de la data pronunţării prezentei sentinţe. În baza art.274 alin.2 C.p.p.: Dispune obligarea fiecărui inculpat la plata sumei de 4.000 lei, cu titlu de cheltuieli judiciare avansate de către stat. Cu drept de apel în termen de 10 zile de la comunicare. Pronunţată în şedinţă publică astăzi, 23.01.2020.

sursa foto: Cuget Liber

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Consiliul Local Constanța, convocat în ședință ordinară. Stabilirea prețului energiei termice, printre proiecte

Tatian Iorga

Publicat

la data de

Scris de

Consilierii locali din Constanța sunt convocați în şedinţă ordinară, joi, 30 ianuarie 2020, ora 1100, în sala „Remus Opreanu” a Consiliului Judeţean Constanţa. Pe ordinea figurează 50 de proiecte de hotărâre:

  1. Aprobarea procesului verbal al şedinţei ordinare a Consiliului local al municipiului Constanţa din data de 19.12.2019;
  2. Proiect de hotărâre privind validarea în funcția de consilier local a domnului Barață Bogdan-Dumitru;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului local pe anul 2019;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– avize Comisiile de specialitate nr. 1 și nr. 5;

  1. Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2019 al Regiei Autonome Exploatarea Domeniului Public și Privat Constanța;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– avize Comisiile de specialitate nr. 1, nr. 3 și nr. 5;

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea situațiilor financiare la 31 octombrie 2019 ale SC Confort Urban SRL, urmare a fuziunii prin absorbție cu SC Ecosal SRL (societate absorbită);

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– avize Comisiile de specialitate nr. 1, nr. 3 și nr. 5;

  1. Proiect de hotărâre pentru modificarea HCL nr. 433/2019 privind stabilirea valorii tranșei tichetelor valorice pentru anul 2020;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– avize Comisiile de specialitate nr. 1, nr. 4 și nr. 5;

  1. Proiect de hotărâre pentru modificarea HCL nr. 411/2019 privind delegarea gestiunii serviciului public de transport local de persoane către societatea CT BUS SA și atribuirea Contractului de delegare a gestiunii serviciului public de transport local de persoane prin concesiune în municipiul Constanța;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– avize Comisiile de specialitate nr. 1, nr. 3 și nr. 5;

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea nomenclatorului stradal al municipiului Constanța;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– avize Comisiile de specialitate nr. 2 și nr. 5;

  1. Proiect de hotărâre privind acordarea unui ajutor financiar doamnei Marinovschi Laura;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– avize Comisiile de specialitate nr. 1, nr. 4 și nr. 5;

  1. Proiect de hotărâre privind repartizarea unor spaţii de locuit din fondul locativ;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– avize Comisiile de specialitate nr. 3 și nr. 5;

  1. Proiect de hotărâre privind repartizarea spaţiului cu altă destinație decât aceea de locuință situat în Constanța, bd. Ferdinand nr. 49;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– avize Comisiile de specialitate nr. 3 și nr. 5;

  1. Proiect de hotărâre privind modificarea HCL nr. 401/2019 privind adoptarea criteriilor pentru accesul la locuințele construite prin programul ANL destinate închirierii, stabilirea ordinii de prioritate în soluţionarea cererilor, precum și repartizarea locuințelor pentru tineri, situate pe raza municipiului Constanța;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– avize Comisiile de specialitate nr. 3 și nr. 5;

  1. Proiect de hotărâre pentru modificarea HCL nr. 148/2019 privind modificarea și completarea HCL nr. 49/2019 privind stabilirea nivelului chiriilor şi subvenționarea acestora, ca urmare a repartizării locuințelor sociale în baza Legii nr. 114/1996, republicată, situate pe raza municipiului Constanța;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– avize Comisiile de specialitate nr. 3 și nr. 5;

  1. Proiect de hotărâre pentru modificarea HCL nr. 149/2019 privind modificarea şi completarea HCL nr. 48/2019 privind stabilirea nivelului chiriilor şi subvenţionarea acestora, ca urmare a repartizării locuinţelor sociale destinate chiriaşilor evacuaţi sau care urmează a fi evacuaţi din locuinţele retrocedate foştilor proprietari în baza OUG nr. 74/2007, situate pe raza municipiului Constanta;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– avize Comisiile de specialitate nr. 3 și nr. 5;

  1. Proiect de hotărâre pentru aprobarea Planului anual de acțiune privind serviciile sociale administrate și finanțate din bugetul local al municipiului Constanța pentru anul 2020;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– avize Comisiile de specialitate nr. 3, nr. 4 și nr. 5;

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea costului mediu lunar de întreținere și a contribuției părinților/reprezentanților legali pentru copiii care frecventează creșele din cadrul Direcției generale de asistență socială Constanța pentru anul 2020;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– avize Comisiile de specialitate nr. 1, nr. 3 și nr. 5;

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea costului mediu lunar de întreținere pentru persoanele vârstnice din cadrul Căminului pentru persoane vârstnice Constanța pe anul 2020;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– avize Comisiile de specialitate nr. 1, nr. 3 și nr. 5;

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea participării Municipiului Constanța ca partener în cadrul proiectului „CLARINET – Communication of Local Authorities for Integration in European Towns” și a cofinanțării aferente proiectului;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– avize Comisiile de specialitate nr. 1 și nr. 5;

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea valorificării vehiculelor fără stăpân sau abandonate trecute în proprietatea municipiului Constanța în baza Legii nr. 421/2002;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– avize Comisiile de specialitate nr. 1 și nr. 5;

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare al Primăriei municipiului Constanța;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– avize Comisia de specialitate nr. 5;

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea organigramei, statului de funcții, Regulamentului de organizare și funcționare și a Regulamentului de ordine interioară ale RADET Constanța;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– avize Comisiile de specialitate nr. 3 și nr. 5;

  1. Proiect de hotărâre privind modificarea anexelor nr. 1 și nr. 3 la HCL nr. 417/2017 privind stabilirea salariului de bază pentru funcționarii publici și personalul contractual din cadrul aparatului de specialitate al primarului municipiului Constanța și din serviciile publice aflate în subordinea Consiliului local al municipiului Constanța;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– avize Comisiile de specialitate nr. 1 și nr. 5;

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea ocupării prin concurs a unor posturi vacante din cadrul Spitalului Clinic de Boli Infecțioase Constanța;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– avize Comisiile de specialitate nr. 3, nr. 4 și nr. 5;

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea modificării statului de funcții al Muzeului de Artă Populară Constanța;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– avize Comisiile de specialitate nr. 4 și nr. 5;

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare al RAEDPP Constanța, precum și a organigramei și numărului de personal al acesteia;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– avize Comisiile de specialitate nr. 3 și nr. 5;

  1. Proiect de hotărâre privind completarea şi actualizarea inventarului bunurilor care aparţin domeniului privat al municipiului Constanța;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– avize Comisiile de specialitate nr. 2 și nr. 5;

  1. Proiect de hotărâre privind preluarea unor imobile situate în municipiul Constanța din administrarea RAEDPP Constanța în administrarea Consiliului local al municipiului Constanța;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– avize Comisiile de specialitate nr. 3 și nr. 5;

  1. Proiect de hotărâre privind trecerea unui imobil situat în municipiul Constanța, str. Traian, scuar Tribunal, lot 1, Monumentul Eroilor, din domeniul public al municipiului Constanța în domeniul public al statului;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– avize Comisiile de specialitate nr. 1 și nr. 5;

  1. Proiect de hotărâre privind transmiterea imobilului situat în municipiul Constanța, zona Viile Noi, sola 107, parcela A1016/12, din administrarea Consiliului local al municipiului Constanța în administrarea RAEDPP Constanța;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– avize Comisiile de specialitate nr. 3 și nr. 5;

  1. Proiect de hotărâre privind emiterea acordului Consiliului local al municipiului Constanța pentru ieșirea din indiviziune a imobilului situat în municipiul Constanța, str. Fragilor nr. 7;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– avize Comisiile de specialitate nr. 2 și nr. 5;

  1. Proiect de hotărâre privind constituirea dreptului de superficie cu titlu oneros asupra terenului în suprafață de 139 mp situat în municipiul Constanța, str. Sandu Aldea nr. 53A, în favoarea numiților Bulgaru Marius și Maican Viorica;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– avize Comisiile de specialitate nr. 1 și nr. 5;

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea oportunității vânzării directe a terenului situat în municipiul Constanța, bd. Mamaia nr. 284, lotul 2, în suprafață de 648 mp, ocupat parțial de activul deținut în proprietate de către SC Blanc Leader SRL;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– avize Comisiile de specialitate nr. 1 și nr. 5;

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea oportunității vânzării prin licitație publică a terenului situat în municipiul Constanța, str. Topolog nr. 7A, în suprafață de 177 mp;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– avize Comisiile de specialitate nr. 1 și nr. 5;

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea oportunității vânzării prin licitație publică a terenului situat în municipiul Constanța, str. Ecaterina Teodoroiu nr. 6, în suprafață de 135 mp;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– avize Comisiile de specialitate nr. 1 și nr. 5;

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea raportului de evaluare nr. 242786/16.12.2019 ce stabilește prețul de vânzare al bunului imobil, teren, proprietate privată a municipiului Constanța, situat în str. Zorelelor nr. 39B, în suprafață de 10 mp, în vederea vânzării directe către Ionescu Bogdan Liviu;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– avize Comisiile de specialitate nr. 1 și nr. 5;

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea raportului de evaluare nr. 249126/30.12.2019 ce stabilește prețul de vânzare al bunului imobil, teren, proprietate privată a municipiului Constanța, situat în str. Mugurului nr. 63, în suprafață de 36,29 mp, în vederea vânzării directe către Boeru Gabriela și Catrangiu Ioana;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– avize Comisiile de specialitate nr. 1 și nr. 5;

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea raportului de evaluare nr. 10501/20.01.2020 ce stabilește prețul de vânzare al bunului imobil, teren, proprietate privată a municipiului Constanța, situat în str. Ștefan cel Mare nr. 65, în suprafață de 410 mp, în vederea vânzării directe către Stancă Constanța și Stancă Niculae;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– avize Comisiile de specialitate nr. 1 și nr. 5;

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului urbanistic zonal pentru zona delimitată de al. Marathon, al. Olympia, al. Salamina și bd. Mamaia, inițiator SC Gamaro Construct SRL;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– aviz Comisia de specialitate nr. 2;

  1. Proiect de hotărâre privind detalierea Regulamentului local de urbanism aferent Planului urbanistic general al municipiului Constanța;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– aviz Comisia de specialitate nr. 2;

  1. Proiect de hotărâre privind înființarea Comisiei pentru acord unic în structura Arhitectului Șef din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Constanța;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– aviz Comisiile de specialitate nr. 2 și nr. 5;

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului urbanistic de detaliu – construire ansamblu rezidențial, Palazu Mare – zona Complex comercial TOM, investitor SC Mobipark SRL;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– aviz Comisia de specialitate nr. 2;

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului urbanistic de detaliu – construire imobil locuire colectivă cu spațiu comercial la parter, bd. 1 Mai nr. 44, investitor SC Dakonis Imobiliar SRL;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– aviz Comisia de specialitate nr. 2;

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului urbanistic de detaliu – construire imobil locuire colectivă, bd. Tomis nr. 425 parcela 287 – lot 17, investitor SC C&D Apartaments Residence 2017 SRL;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– aviz Comisia de specialitate nr. 2;

  1. Proiect de hotărâre privind punerea în executare a sentinței civile nr. 1894/05.12.2018, pronunţată în dosarul civil nr. 8178/118/2017, rămasă definitivă, referitoare la HCL nr. 165/2017;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– aviz Comisia de specialitate nr. 2;

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului urbanistic de detaliu – centru multifuncțional, Palazu Mare – Popas Cișmea, investitor SC Pet Communications SRL;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– aviz Comisia de specialitate nr. 2;

  1. Proiect de hotărâre privind îndreptarea erorii materiale din art. 3 al HCL nr. 529/2018;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– aviz Comisia de specialitate nr. 2;

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea achiziției serviciilor de consultanță, asistență și reprezentare juridică în domeniul contenciosului administrativ, în vederea apărării intereselor Municipiului Constanța prin primar, Primarului municipiului Constanța, precum și ale Consiliului local al municipiului Constanța;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– avize Comisiile de specialitate nr. 1 și nr. 5;

  1. Proiect de hotărâre privind stabilirea prețului local practicat de către RADET Constanța, începând din 01.01.2020 pentru energia termică destinată consumului populației (casnic) și pentru energia termică destinată consumatorilor noncasnici;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– avize Comisiile de specialitate nr. 1, nr. 3 și nr. 5;

  1. Proiect de hotărâre privind modificarea art. 5.1 lit. p) din anexa la HCL nr. 261/2019 privind desemnarea administratorului special al Regiei Autonome de Distribuire a Energiei Termice în cadrul procedurii de insolvență;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– avize Comisiile de specialitate nr. 1, nr. 3 și nr. 5;

  1. Proiect de hotărâre pentru modificarea anexei nr. 3 la HCL nr. 201/2016 privind constituirea Comisiilor de specialitate ale Consiliului local al municipiului Constanța;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– aviz Comisia de specialitate nr. 5;

  1. Proiect de hotărâre privind alegerea președintelui de ședință;

iniţiator: primar Decebal Făgădău

– aviz Comisia de specialitate nr. 5.

Comments

comments

Continuă să citești

Luna asta s-au urmarit: