Conecteaza-te cu noi

Administratie

Documentele din Primăria Cogealac, luate la verificat de echipa de control a prefectului

Published

on

În perioada 13-16 noiembrie a.c., Instituția Prefectului Județului Constanța a realizat o verificare a activității Primăriei Cogealac, sub aspectul îndeplinirii atribuțiilor legale.

O echipă de funcționari publici din cadrul Prefecturii Constanța cărora li s-a alăturat un reprezentant al OCPI a  desfășurat, în baza responsabilităților stabilite prin Legea 340/ 2004 republicată privind prefectul și instituția prefectului  și a  documentelor de planificare internă, o verificare a modului de îndeplinire a atribuțiilor de către autoritățile publice locale. Activitatea face parte din categoria  celor  de control, sprijin și îndrumare pe care instituția prefectului o realizează în mod constant, la unitățile administrativ-teritoriale din județul Constanța.

Obiectivele activității de verificare au vizat, în mod prioritar, aspecte legate de:

modul de soluționare a cererilor de reconstituire a dreptului de proprietate, conform L165/2013 (privind procesul de restituire in natura sau prin compensare)
modalitatea de punere în executare  a hotărârilor judecătorești
îndeplinirea, de către primar, a atribuțiilor ce îi revin în calitate de reprezentat al statului și cele delegate și executate de către acesta în numele statului
activitatea consiliului local și a secretarului unității administrativ-teritoriale.

Evaluarea a reliefat necesitatea unei mai atente documentări din partea personalul primăriei în cadrulactivităților curente și de respectare a termenelor în care acestea trebuie realizate. 

Advertisement

Astazi, 19 Noiembrie, în prezenta prefectului Dumitru JEACĂ, echipa de sprijin, îndrumare și control a adus la cunoștința primarului și a personalului primăriei, constatările făcute și potențialele soluții pentru remedierea aspectelor semnalate.

De asemenea, în acest sens, la nivelul instituției prefectului urmează să fie întocmit un plan de măsuri, conform situațiilor identificate, cu termene și responsabilități clar precizate pentru autoritatea locală.

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Activitatea mea profesională nu este una complicată. Am descoperit frumusețea textului jurnalistic în 2002 în redacția cotidianului “Replica de Constanța”, unde am fost redactor timp de 5 ani și jumătate, după care am ales ca întrebările incomode pe departamentul Politică / Administrație să le adresez din redacția unui alt important cotidian constănțean. “Observator de Constanța” a fost pentru 8 ani locul unde m-am dezvoltat profesional, am cunoscut oameni din toate categoriile sociale și am primit aprecieri pentru fiecare efort depus. În 2015, am ales întreruperea activității pentru a mă alătura unei echipe de campanie electorală pentru alegerile locale din vara lui 2016. Experiența a fost interesantă, însă dorul de tastele laptopului unde-mi scriam materialele de presă nu m-au lăsat să-mi doresc o carieră în administrație. Așa am ales “Ordinea.ro”!

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions