Actual

E criză de benzină de aviație! Vezi ce spun reprezentanții Regional Air Services de la Tuzla

iul. 20, 2018 Maria Ionescu

În toată România, activitatea avioanelor de mici dimensiuni este perturbată de criza de benzină de aviaţie – AVGAS: sunt aproximativ 200 de avioane şi elicoptere care folosesc acest tip de combustibil pentru activităţi de agrement, airshowuri, instruire (la şcoli de pilotaj), ambulanţă aeriană sau Search & Rescue, care nu ştiu unde pot să mai alimenteze, majoritatea furnizorilor sistând acest serviciu.

Totusi, există o soluţie şi aceasta a existat şi înainte de apariţia crizei – la REGIONAL AIR SERVICES – Aeroport Tuzla – singurul furnizor din ţară  autorizat pentru aceste operaţiuni încă din 2014.

REGIONAL AIR SERVICES nu aşteaptă nici o formalitate de la Ministerul Finanţelor pentru a putea livra combustibil de aviaţie pentru că deţine deja, de multă vreme, toate certificările necesare. Mai mult, pentru a facilita accesul piloţilor la acest serviciu, nu va percepe taxe de handling şi nici taxe de aeroport.

REGIONAL AIR SERVICES deţine autorizaţie de antrepozit fiscal pentru livrare Jet A1 şi Avgas 100LL, fără acciză, de la Aeroportul Tuzla direct în aeronave sau cu livrare directă la locul de poziţionare al aeronavelor.

REGIONAL AIR SERVICES  este agent aeronautic de handling combustibil, autorizat din anul 2016 de către Autoritatea Aeronautică Civilă Română.

 

Comments

comments

Maria Ionescu

About The Author

Am devenit jurnalist în urmă cu foarte mulţi ani, pe la începutul lui 1992. Era dificil, pentru că lumea era avidă de informaţii, iar adunarea acestora presupunea foarte multă muncă. Redacţia ziarului Telegraf a constituit lansarea mea în presă, iar viaţa mea personală a devenit extrem de simplă: lucram de dimineaţa până în cursul nopţii. După vreo 6 ani, timp în care am început să fac şi televiziune, la TV Neptun, am decis să plec la subredacţia de Constanţa a ziarului Naţional. Acela a fost momentul în care am lucrat în paralel în presa scrisă şi în cea audio, la mai multe posturi de radio, începând cu Europa FM şi terminând cu Mix FM. A venit apoi perioada în care mi-am dorit mai mult şi am continuat să fac şi televiziune, la Antena 1, iar apoi la B1TV. Însă presa scrisă a rămas, mereu, marea mea pasiune. Am ajuns redactor şef adjunct la Observator de Constanţa, unde am rămas mai bine de 10 ani. Apoi am stabilit că ajunge cu genul acesta de muncă în care îţi neglizeji familia, că este cazul să fac altceva. Şi am devenit PR! După 5 ani, mi-am reamintit că doar presa mă satisface din toate punctele de vedere! Motiv pentru care ... iată-mă!