Conecteaza-te cu noi

Societate

Fădăgău face angajări pe bandă rulantă în Primăria Constanța. Vezi ce posturi a mai scos la concurs

Published

on

Primăria Municipiului Constanţa organizează concurs la sediul din bd.Tomis nr.51 pentru ocuparea unor funcţii publice de execuție vacante, astfel:

  1. Compartimentul Intern Managerial:

– consilier clasa I, grad debutant (2 posturi). Condiţii: studii superiare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă cu specializarea științe juridice, economice, administrative; cunoştinţe operare calculator folosind tehnici standard de procesare – nivel bază (Word, Excel), atestate cu diplomă sau certificat de absolvire.

– consilier clasa I, grad principal (1 post). Condiţii: studii superiare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă cu specializarea științe juridice, economice, administrative; minim 5 ani vechime în specialitate studiilor necesare exercitării funcției publice.

  1. Serviciul Resurse Umane:

– consilier clasa I, grad debutant (1 post). Condiţii: studii superioare de licenţă în specialitatea ştiinţe juridice; cunoştinţe operare calculator – nivel bază (Word, Excel), atestate cu diplomă sau certificat de absolvire.

Concursul se va desfăşura în perioada 20-22.02.2018 la sediul Primăriei Municipiului Constanţa, va consta într-o probă de testare a competențelor digitale în lipsa documentelor de operare calculator eliminatorie înainte de proba scrisă, probă scrisă și o probă de interviu. Dosarele de înscriere se depun în perioada 19.01.2018 – 07.02.2018, la sediul Primăriei Municipiului Constanţa, camera 218. Condiţiile de participare, bibliografia, actele necesare înscrierii la concurs sunt afişate la sediul instituţiei și pe site-ul www.primaria-constanta.ro. Date de contact: tel. 0241/488137, fax 0241/488147, e-mail resurse.umane@primaria-constanta.ro.

De asemenea, într-o altă informare publică, Biroul de presă al Primăriei municipiului Constanța anunță că administrația locală organizează concurs la sediul din bd. Tomis nr. 51 pentru ocuparea unor funcţii publice de execuție vacante în cadrul Direcției Tehnologia Informației și Relații Publice, astfel:

Advertisement
  1. Inspector clasa I, grad debutant – Serviciul Tehnologia Informației și Echipamente Informatice (4 posturi). Condiții generale: să îndeplinească condiţiile de ocupare a unei funcţii publice, conform art. 54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată cu modificările şi completările ulterioare. Condiții specifice: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specializarea ştiinţe inginerești, economice, tehnologia informației; cunoştinţe optime operare calculator folosind tehnici standard de procesare – nivel bază (Word, Excel) atestate cu diplomă sau certificat de absolvire.
  2. Expert clasa I, grad superior – Serviciul Tehnologia Informației și Echipamente Informatice (1 post). Condiții generale: să îndeplinească condiţiile de ocupare a unei funcţii publice, conform art. 54 din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată cu modificările şi completările ulterioare. Condiții specifice: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specializarea ştiinţe inginerești, economice, tehnologia informației; cunoştinţe operare calculator folosind tehnici standard de procesare – nivel mediu atestate cu diplomă sau certificat de absolvire; minim 9 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.

Concursul se va desfăşura în perioada 21 – 23 februarie 2018 la sediul Primăriei Municipiului Constanţa și va consta într-o probă scrisă şi o probă de interviu, după cum urmează :

– în data de 21 februarie 2018 – proba scrisă, ora 10:00

– în data de 23 februarie 2018 –  proba de interviu, ora 14:00. Dosarele de înscriere se depun în termen de 20 zile de la data publicării anunțului în Monitorul Oficial, partea a III–a, la sediul Primăriei Municipiului Constanţa, camera 218. Condiţiile de participare, bibliografia, actele necesare înscrierii la concurs sunt afişate la sediul instituţiei și pe site-ul www.primaria-constanta.ro. Date de contact: tel. 0241/488137, fax 0241/488147,e-mail resurse.umane@primaria-constanta.ro.

 

Advertisement

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Activitatea mea profesională nu este una complicată. Am descoperit frumusețea textului jurnalistic în 2002 în redacția cotidianului “Replica de Constanța”, unde am fost redactor timp de 5 ani și jumătate, după care am ales ca întrebările incomode pe departamentul Politică / Administrație să le adresez din redacția unui alt important cotidian constănțean. “Observator de Constanța” a fost pentru 8 ani locul unde m-am dezvoltat profesional, am cunoscut oameni din toate categoriile sociale și am primit aprecieri pentru fiecare efort depus. În 2015, am ales întreruperea activității pentru a mă alătura unei echipe de campanie electorală pentru alegerile locale din vara lui 2016. Experiența a fost interesantă, însă dorul de tastele laptopului unde-mi scriam materialele de presă nu m-au lăsat să-mi doresc o carieră în administrație. Așa am ales “Ordinea.ro”!

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions