Primăria municipiului Constanța anunță intenția privind achiziția Serviciului de reparații, punere în funcțiune și întreținere a sistemului de irigat existent.
Valoarea estimată a lucrărilor este de 253.313,74 lei fără TVA.
“Achiziționarea lucrărilor de reparații și întreținere a sistemului de irigat spații verzi are ca scop menținerea în stare de vegetație a zonelor verzi amplasate în principalele parcuri publice”, se arată în anunțul postat pe pagina de internet a Primăriei municipiul.
Categorii de lucrări:
a. Lucrările de reparații și punere în funcțiune a sistemului de irigat se execută individual la stațiile de pompare SP1, SP2, SP3 și SP Tăbăcărie) – frecvență 1 dată / an la începutul sezonului de irigat și constau în:
– rețeaua de irigat: constau în reparații/înlocuire conducte, racorduri, hidranți, robineți, aspersoare;
– stații de pompare (revizia tehnică la echipamentele mecanice și electrice): se vor efectua reparații la instalațiile aferente stațiilor de pompare, clapeții de închidere, la electromotoarele pompelor, la pompele tip grundfos.
b. Întreținerea în stare de funcționare normală a componentelor de natură electrică și mecanică:
În perioada de exploatare, pentru funcționarea la parametrii tehnici normali este necesară o supraveghere atentă zilnică a tuturor componentelor rețelei de irigat precum si intervenție de specialitate in regim de avarie pentru remedierea oricăror situații critice din teren.
c. Lucrări de conservare pe timpul sezonului rece:
La închiderea sezonului de irigat, sistemul de irigat spații verzi clasic si cel automatizat se va goli de apă pe timpul sezonului rece de către operator de la punctul de alimentare.
Cantitățile de lucrări sunt cuprinse în anexele 1 – 4 la caietul de sarcini
Oferta financiara va fi prezentată sub formă de devize distincte pentru fiecare categorie de operațiuni elaborate în conformitate cu normativele în domeniu, conform listelor de cantități anexate la prezentul caiet de sarcini (inclusiv consumurile de materiale, manoperă, transport și utilaje).
Se va prezenta un centralizator al cheltuielilor la valoare fără TVA. Taxa pe valoarea adăugată se va evidenția distinct.
Ofertantul va elabora propunerea tehnica cu respectarea cerințelor solicitate în prezentul Caiet de Sarcini și a normativelor specifice în vigoare.
Propunerea tehnica va cuprinde:
– o descriere a modului de organizare a ofertantului astfel încât să respecte prevederile prezentului Caiet de Sarcini (lucrări, cantități, termene);
– graficul fizic de execuție a lucrărilor de reparații și punere în funcțiune, inclusiv întreținerea și conservarea sistemului de irigat.
– descrierea resurselor umane și logistice pe care Executantul le pune la dispoziție în scopul susținerii îndeplinirii contractului.
Data limită pentru depunerea ofertelor este 15.06.2018, ora 16:00
Oferta va fi transmisă, la adresa de e-mail : secretariat.dgsp@primaria-constanta.ro sau la sediul Primăriei Municipiului Constanța – Direcția Gestionare Servicii Publice din Str. Ștefan Mihăileanu, nr. 10, persoană de contact – Coman George, tel. 0241488171.