Conecteaza-te cu noi

Actual

În noaptea de Înviere se va deschide sezonul estival! Este o premieră, sperăm, fastă!

Published

on

Asociaţia Litoral – Delta Dunării finalizează calendarul de evenimente al verii pentru Mamaia, Litoral şi Delta Dunării, ce va fi transmis de luni către agenţiile de turism din România, ambasadele şi misiunile diplomatice ale României în străinătate, birourile de turism externe ale Ministerului Turismului şi mass-media. Iată ce a declarat Corina Martin, preşedintele Asociaţiei Litoral – Delta Dunării: „Începând din luna ianuarie ne-am întâlnit la Asociaţia Litoral – Delta Dunării cu organizatorii principalelor evenimente ce vor avea loc în această vară în Mamaia şi am preluat informaţii despre evenimentele din majoritatea staţiunilor de pe litoral şi din Delta Dunării de la primăriile membre, cărora le mulţumim pe această cale. Vom avea evenimente majore în Mamaia, la Vama Veche, în alte staţiuni de pe Litoral şi în judeţele Constanţa şi Tulcea, precum şi în Delta Dunării! Câteva premiere de excepţie între evenimentele verii, mai ales la Mamaia! În premieră, în acest an deschidem sezonul estival pe 15 aprilie, când luăm Lumină de la malul mării (Sărbătoarea Pascală) şi intrăm apoi în forţă în sezon cu FedCup (competiţie de tenis feminin între România şi Anglia), în parteneriat cu Federaţia Română de Tenis (17-23 aprilie 2017). Din nou in premieră, dinacest an vom organiza şi o Deschidere oficială a sezonului în Delta Dunării ( aprilie 2017), eveniment ce va fi sărbătorit în fiecare an. Weekend-ul de 1 mai va începe pe 27 aprilie, când lansăm ediţia 20 a festivalului de muzică electronică Sunwaves, la care atragem peste 7000 turişti străini din vestul Europei şi mii departicipanţi din România. Deschidem sezonul la Vama Veche sâmbătă 29 aprilie şi continuăm duminică la Mamaia cu Show de maşini de drift şi mega Concert pe plajă cu trupele Provincialii, Vunk şi îndrăgitul Ionuţ Galani, după care lansăm alături de turiştii noştri sute de lampioane între Mamaia, Vama Veche şi Delta Dunării! Lansăm din 27 aprilie zborurile spre Roma, Paris şi Bruxelles, alături de Londra, Milano şi Istanbul şi vă invităm să împărtăşiţi alături de noi cel mai important obiectiv atins de Asociaţia Litoral – Delta Dunării împreună cu conducerea Aeroportului Mihail Kogălniceanu Constanţa. Aşteptăm în weekendul 27 aprilie – 1 mai 2017 aproximativ 40.000 turişti pe litoral şi în Delta Dunării!”

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Am devenit jurnalist în urmă cu foarte mulţi ani, pe la începutul lui 1992. Era dificil, pentru că lumea era avidă de informaţii, iar adunarea acestora presupunea foarte multă muncă. Redacţia ziarului Telegraf a constituit lansarea mea în presă, iar viaţa mea personală a devenit extrem de simplă: lucram de dimineaţa până în cursul nopţii. După vreo 6 ani, timp în care am început să fac şi televiziune, la TV Neptun, am decis să plec la subredacţia de Constanţa a ziarului Naţional. Acela a fost momentul în care am lucrat în paralel în presa scrisă şi în cea audio, la mai multe posturi de radio, începând cu Europa FM şi terminând cu Mix FM. A venit apoi perioada în care mi-am dorit mai mult şi am continuat să fac şi televiziune, la Antena 1, iar apoi la B1TV. Însă presa scrisă a rămas, mereu, marea mea pasiune. Am ajuns redactor şef adjunct la Observator de Constanţa, unde am rămas mai bine de 10 ani. Apoi am stabilit că ajunge cu genul acesta de muncă în care îţi neglizeji familia, că este cazul să fac altceva. Şi am devenit PR! După 5 ani, mi-am reamintit că doar presa mă satisface din toate punctele de vedere! Motiv pentru care ... iată-mă!

Advertisement

Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com

Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions