Conecteaza-te cu noi

Politica

Inițiativă legislativă! Operatorii din call center, OBLIGAȚI să răspundă în maxim cinci minute

Published

on

Senatul a adoptat, miercuri, în calitate de prim for sesizat, o inițiativă legislativă a USR prin care apelurile la call-center trebuie preluate de un operator uman în maximum 5 minute de la momentul efectuării apelului.

„Ai sunat într-un call center. De 5 minute vorbești cu robotul, fără s-o scoți la capăt. Și nici muzica nu e cine știe ce. Atunci ai dreptul să fii preluat de un operator uman. USR a depus o inițiativă legislativă care îi obligă pe furnizorii de servicii (bănci, rețele de comunicații electronice, transporturi, spitale, notari, autorități publice etc) să răspundă în cel mult 5 minute de la inițierea unui apel de către client. Inițiativa a trecut de Senat cu 72 de voturi pentru și nici unul împotrivă. Mergem mai departe la Cameră, care e for decizional.“, a declarat senatorul de Constanța al USR, Remus Negoi.

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions