Conecteaza-te cu noi

La braconat, cu căruţa

Published

on

Probabil că fiecare dintre noi am dat nas în nas cu nişte braconieri care fie se aflau la pescuit ilegal, fie încercau să vândă pe marginea străzii peştele capturat. Am cumpărat sau nu peşte de la ei, iar acasă am constatat că interiorul produsului cumpărat este plin cu rulmenţi sau alte bucăţi grele de metal, pentru a atârna mai mult la cântar şi pentru a plăti mai mult pentru marfa cumpărată. De regulă, pescarii se duc la baltă la bordul câte unei maşini, pentru a putea mai uşor şterge putina în cazul în care în zonă îşi face apariţia vreun poliţist. Dar foarte rar am întâlnit braconieri în căruţă, aşa cum a reuşit să prindă ieri Poliţia de frontieră Tulcea. Seara, pe la ora 19.30, doi tineri cu vârsta cuprinsă între 34 şi 35 de ani, care se întorceau din baltă cu un atelaj hipo (căruţa devenită atelaj!) au atras atenţia poliţiştilor. În urma verificărilor efectuate în căruţă, poliţiştii au fost mult mai surprinşi decât se aşteptau. Au găsit 314 kg de peşte, din speciile babuşcă şi şalău, şi 14 unelte de tip plasă monofilament, cu o lungime de un km.
Poliţiştii de frontieră au ridicat în vederea confiscării întreaga cantitate de peşte, care a fost predată spre valorificare unei societăţi comerciale de profil, iar cei doi braconieri sunt cercetaţi penal.

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Am devenit jurnalist în urmă cu foarte mulţi ani, pe la începutul lui 1992. Era dificil, pentru că lumea era avidă de informaţii, iar adunarea acestora presupunea foarte multă muncă. Redacţia ziarului Telegraf a constituit lansarea mea în presă, iar viaţa mea personală a devenit extrem de simplă: lucram de dimineaţa până în cursul nopţii. După vreo 6 ani, timp în care am început să fac şi televiziune, la TV Neptun, am decis să plec la subredacţia de Constanţa a ziarului Naţional. Acela a fost momentul în care am lucrat în paralel în presa scrisă şi în cea audio, la mai multe posturi de radio, începând cu Europa FM şi terminând cu Mix FM. A venit apoi perioada în care mi-am dorit mai mult şi am continuat să fac şi televiziune, la Antena 1, iar apoi la B1TV. Însă presa scrisă a rămas, mereu, marea mea pasiune. Am ajuns redactor şef adjunct la Observator de Constanţa, unde am rămas mai bine de 10 ani. Apoi am stabilit că ajunge cu genul acesta de muncă în care îţi neglizeji familia, că este cazul să fac altceva. Şi am devenit PR! După 5 ani, mi-am reamintit că doar presa mă satisface din toate punctele de vedere! Motiv pentru care ... iată-mă!

Advertisement

Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com

Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions