Conecteaza-te cu noi

Administratie

Lumina. Opt străzi din comună vor fi modernizare cu fonduri alocate prin programul „Anghel Saligny”

Published

on

Primăria comunei Lumina a fost inclusă pe lista de investiții ce urmează să primească finanțare în cadrul Programului Național de investiții ”Anghel Saligny” al Guvernului României. Autoritățile locale au primit finanțare pentru următoarele cereri depuse la Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației:

AMENAJARE STRAZI IN COMUNA LUMINA , JUDETUL CONSTANTA – LOT I ( 4.284.075 lei)

AMENAJARE STRAZI IN COMUNA LUMINA , JUDETUL CONSTANTA – LOT II  (4.568.695 lei)

EXTINDERE CANALIZARE MENAJERA PE STRADA TULCEI SI ZONA LOTIZATA B5,LOCALITATEA LUMINA , JUDETUL CONSTANTA (3.208.403 lei)

Advertisement

Astfel, Comuna Lumina a primit finanțare de peste 12 milioane de lei pentru implementarea a trei proiecte importante ce vizează infrastructura din localitate. Pentru a putea depune aceste cereri de finanțare, Consiliul Local Lumina a aprobat de anul trecut mai multe hotărâri de consiliu.

Lotul I presupune modernizarea (asfaltarea) următoarelor străzi: Decebal și Islazului, în suprafață de 2.626 metri liniari.

Lotul II presupune modernizarea (asfaltarea) următoarelor străzi: Frunzelor, Dumitru Comșa, Traian, Murelor, Teiului, Pinului, în suprafață de 2.300 metri liniari.

Ce străzi vizează proiectul pentru extinderea rețelei de canalizare ?

Proiectul de extindere a rețelei de canalizare presupune introducerea sistemului pe strada Tulcei, dar și în zona B5 (cartier domnitori) ce a fost recent lotizată.

Advertisement

Aprobarea acestor proiecte este doar un prim pas, spun cei de la Primăria Lumina . Autoritatea locală așteaptă în momentul de față să semneze contractele de finanțare cu Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației. După momentul semnării vor mai urma și alți pași birocratici: desemnarea unui proiectant pentru aceste proiecte de investiții, lansarea licitațiilor pentru selectarea constructorului, obținerea avizelor și emiterea autorizațiilor de construcție și a ordinelor de începere a lucrărilor, recepția acestora, printre altele. Așadar, aceste trei mari proiecte de investiții se vor întinde pe o perioadă mai lungă de timp, perioada de implementare fiind condiționată de mai mulți factori, mai notează Primăria.

Sursa foto: captură DOTTO.TV

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions