Conecteaza-te cu noi

Societate

Măsuri de protecţie a angajaţilor şi contribuabililor în clădirile ANAF

Published

on

Agenția Națională de Administare Fiscală recomandă contribuabililor, și în perioada decretării stării de alertă, interacțiunea la distanță cu unitățile fiscale.

ANAF anunță că în clădirile administrațiilor fiscale, atât angajații, cât și contribuabilii trebuie să respecte anumite reguli:

– se vor prelucra, și în perioada stării de alertă, informațiile și măsurile de protecție pentru prevenirea infectării cu noul Coronavirus SARS-CoV 2, cu toții angajații;
– angajații vor purta, în mod obligatoriu, măști de protecție (medicale/non-medicale), mâinile vor fi igienizate ori de câte ori este nevoie;
– sunt monitorizate stocurile de materiale de protecție la nivelul tuturor structurilor ANAF, fiind alimentate permanent;
– temperatura angajaților va fi măsuratã zilnic, la începerea programului de lucru;
– sunt amplasate covoare dezinfectante la intrarea în fiecare unitate fiscală și dispensere cu substanțe dezinfectante;
– punctele de acces în unitățile fiscale sunt dotate cu măști pentru vizitatori și soluții pentru dezinfectarea mâinilor;
– spațiile și suprafețele intens utilizate vor fi dezinfectate de mai multe ori pe zi, iar suprafețele de lucru vor fi dezinfectate periodic;
– se menține programul de lucru decalat pentru evitarea aglomerărilor la intrarea/ieșirea din incinta unităților fiscale și pentru limitarea numărului de angajați prezenți în același timp, în aceeași incintă;
– toate ședintele, întâlnirile cu participare extinsă se realizează în sistem video conferință, iar delegațiile/deplasările angajaților sunt suspendate în perioada următoare;
– se va asigura o distanță de minimum 1,5 m între angajații care lucrează la birouri, orientate față-spate sau spate-spate;
– se va efectua săptămânal nebulizarea încăperilor climatizate cu recircularea aerului și se va efectua dezinfecția instalației de climatizare conform instrucțiunilor producătorului;
– se menține munca la domiciliu pentru salariații care își pot desfășura activitatea la distanță, iar procesul de dotare a angajaților cu laptopuri/tablete va continua, în vederea creșterii procentului personalului care desfășoară activități la distanță;
– la intrarea în toate sediile este afișat, în continuare, materialul informativ cu privire la mijloacele de comunicare la distanță cu ANAF;
– se va extinde utilizarea semnăturilor digitale, la nivelul aparatului propriu și al structurilor teritoriale ale ANAF;
– procesul de digitalizare a instituției este accelerat, în vederea extinderii capacității de furnizare online a serviciilor ANAF;
– vor fi înființate, temporar, camere de primire destinate vizitatorilor;
– ghișeele/casieriile vor fi protejate cu plăci de plexiglas;
– vor fi organizate sensuri unice de intrare / ieșire a contribuabilor;
– este limitat, și pe perioada stării de alertă, accesul în cadrul spațiilor destinate contribuabililor, astfel încât să se evite crearea de cozi/aglomerație, stabilindu-se o distanță de cel puțin 1,5 m între persoane.

“Pentru gestionarea prevenirii răspândirii noului Coronavirus SARS-CoV 2 se vor adopta
noi măsuri sau vor fi menținute cele existente, în funcție de evoluția situației, care este
monitorizată permanent.”, precizează Serviciul comunicare, relaţii publice şi mass-media.

Advertisement

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Am devenit jurnalist în urmă cu foarte mulţi ani, pe la începutul lui 1992. Era dificil, pentru că lumea era avidă de informaţii, iar adunarea acestora presupunea foarte multă muncă. Redacţia ziarului Telegraf a constituit lansarea mea în presă, iar viaţa mea personală a devenit extrem de simplă: lucram de dimineaţa până în cursul nopţii. După vreo 6 ani, timp în care am început să fac şi televiziune, la TV Neptun, am decis să plec la subredacţia de Constanţa a ziarului Naţional. Acela a fost momentul în care am lucrat în paralel în presa scrisă şi în cea audio, la mai multe posturi de radio, începând cu Europa FM şi terminând cu Mix FM. A venit apoi perioada în care mi-am dorit mai mult şi am continuat să fac şi televiziune, la Antena 1, iar apoi la B1TV. Însă presa scrisă a rămas, mereu, marea mea pasiune. Am ajuns redactor şef adjunct la Observator de Constanţa, unde am rămas mai bine de 10 ani. Apoi am stabilit că ajunge cu genul acesta de muncă în care îţi neglizeji familia, că este cazul să fac altceva. Şi am devenit PR! După 5 ani, mi-am reamintit că doar presa mă satisface din toate punctele de vedere! Motiv pentru care ... iată-mă!

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions