Vremea severă înregistrată la nivelul județului Constanța, cu rafale de vânt care au depășit pragul critic de 100 km/h și viscol puternic, a făcut aproape imposibilă misiunea echipelor noastre care au asigurat permanența, pentru furnizarea apei tuturor consumatorilor în regim continuu. Trebuie să reamintim că avariile apărute la sistemul de alimentare cu energie electrică (căderi de tensiune sau cabluri şi fire de înaltă tensiune smulse de vânt) nu țin de operativitatea echipelor noastre.
Rugăm utilizatorii afectați de lipsa apei să dea dovadă de înţelegere, pentru că echipele RAJA vor acționa pentru reluarea furnizării de apă, imediat ce vor fi rezolvate problemele survenite la nivelul rețelei electrice.
Astăzi, 26 noiembrie, ora 12.00, situația actualizată a localităților afectate de lipsa apei din județul Constanța este următoarea: Biruința, Topraisar, Corbu, Mihail Kogălniceanu (inclusiv aeroportul si zona bazei militare), Oituz, Culmea, Valu lui Traian, Poarta Albă, Murfatlar, Cobadin, Viișoara, Cernavodă, Ștefan cel Mare, Făclia, Saligny, Poiana, General Scărișoreanu, Plopeni, Negru Vodă, Cotu Văii, Pecineaga, Moșneni, Vânători, Istria, Nuntași, Mihai Viteazu, Vadu Oii, Crișan, Siriu, Crucea, Cumpăna, Albești, Nicoale Bălcescu, Deleni, Dulcești, Aliman, Comana, Galeșu, Nazarcea, Eforie Nord, Independența, Viroaga și Ostrov.
Și la nivelul Surselor care alimentează cu apă potabilă orașul Constanța (Palas, Cișmele, Galeșu și Constanța Nord) s-au înregistrat căderi totale de tensiune. În aceste condiții toți consumatorii din mun. Constanța vor rămâne fără apă la robinete în perioada imediat următoare. Având în vedere zona mare deservită și implicit lungimea și diametrul rețelei pentru ca sistemul să intre în presiune și ca toți abonații din Constanța să aibă din nou apă la robinete este nevoie de o perioadă de câteva ore din momentul în care alimentarea cu energie se va face la parametrii optimi.
Facem un apel către toți consumatorii care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă și canalizare, pentru remedierea acestor situații într-un timp cât mai scurt, să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratul societății la numărul de telefon 0241.924 tasta 3.
Sursa: Biroul de Comunicare al RAJA SA