Conecteaza-te cu noi

Actual

Poliţiştii de la Direcţia Naţională Anticorupţie se şcolesc şi la Constanţa! Vezi cât îi costă

Published

on

 

În cursul zilei de azi, pe site-ul Direcţiei Generale Anticorupţie a fost publicat un anunţ care a apărut şi pe SEAP, potrivit căruia DGA caută să achiziţioneze pachete cu servicii de cazare, masă şi de reuniuni şi conferinţe pe care doreşte să le organizeze în această primăvară. Acestea vor fi susţinute în incinta unor hoteluri care să aibă şi săli de conferinţă. Iată unde şi în ce perioade se  vor organiza evenimente pentru perfecţionare în cadrul proiectului „Mecanisme eficiente pentru prevenirea si combaterea coruptiei in administratia publica, inclusiv în achizitiile publice si gestionarea proiectelor cu finantare UE”, finantat prin Fondul de Securitate Internă.

Acestea încep pe data de 16 aprilie şi se vor derula şi în luna mai după cum urmează: 16 –20 aprilie 2018 în oraşul Iaşi, 23 –27 aprilie 2018 în oraşul Băile Tuşnad, 07 –11 mai 2018 în oraşul Timişoara şi 14 –18 mai 2018 în oraşul Constanţa, pentru organizarea a patru sesiuni de formare (Modulul II, Activitatea A4.1) din cadrul proiectului ROFSIP2016OS5A08P01 – Valoarea estimata fără TVA: 116.000,00 RON. Procedura se va finaliza prin încheierea unui contract de prestări servicii.

Receptia serviciilor prestate se va realiza pe bază de proces-verbal de receptie. Plata se va efectua cu ordin de plată în termen de maxim 30 de zile calendaristice de la data primirii facturii sau în maxim 30 de zile calendaristice de la data receptiei serviciilor, dacă data primirii facturii este anterioara receptiei acestora. Valoarea estimată pentru fiecare pachet în parte este de 29.000,00 lei fără TVA.

Advertisement

Se poate depune oferta pentru unul, mai multe sau pentru toate pachetele de servicii. Oferta va fi exprimata în lei fara TVA/ pachet si va include toate cheltuielile ce determina pretul final. In cadrul ofertei se vor preciza (descrie) toate datele solicitate prin specificatia tehnica: servicii de cazare, servicii de masa (se vor defalca preturile astfel: mic dejun, pranz si cina), pauze de cafea, sala de conferinte (inclusiv dotări), asigurarea vizibilitatii  proiectului.

Serviciile de hranire se vor presta cu respectarea prevederilor O.G. nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritatile si institutiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare (cu incadrarea in plafoanele maximale de cheltuieli de 60 lei cu TVA/zi/persoana – valoare totala pentru mic dejun,  pranz si cina, astfel: din plafonul zilnic 15% – mic dejun (9 lei cu TVA); 50% – pranz (30 lei cu TVA); 35%  cina (21 leicu TVA); Serviciile de pauza de cafea se vor presta cu respectarea prevederilor O.G. nr. 80/2001 (cu incadrarea in plafoanele maximale de cheltuieli de 6,5 lei cu TVA/zi/ persoana).

Plafonul maxim de 6,5 lei cu TVA reprezinta suma pentru ambele pauze de cafea/zi/persoana.Odata cu oferta ofertantul va transmite o declaratie din partea hotelului ofertat cu privire la disponibilitatea pentru cazarea persoanelor participante si prestarea tuturor serviciilor, precum și la dimensiunea sălii de conferință ofertată. Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut/pachet.  Termen limită primire oferte: 22.03.2018.

Informaţii suplimentare: Specificatia tehnica si modelul de contract, pot fi descarcate de pe site-ul Directiei Generale Anticoruptie www.mai-dga.ro sau pot fi obtinute in baza unei solicitari transmise pe adresa de e-mail: achizitii.dga@mai.gov.ro. Pentru fiecare pachet, in situatia in care exista doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc cu preturi egale, se va solicita o noua propunere financiara, iar contractul se va atribui ofertantului cu pretul cel mai scazut. Termenul de valabilitate al ofertei: va fi pana la data de 16.04.2018. Oferta va fi transmisa pe adresa de e-mail achizitii.dga@mai.gov.ro sau prin fax la nr. 021.332.36.02. Oferta va avea un caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitate a acesteia si va contine toate datele solicitate referitoare la perioada de prestare a serviciilor, termenul de valabilitate al ofertei, pret, precum si cele mentionate la pct.Condiţii participare.

Advertisement

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Am devenit jurnalist în urmă cu foarte mulţi ani, pe la începutul lui 1992. Era dificil, pentru că lumea era avidă de informaţii, iar adunarea acestora presupunea foarte multă muncă. Redacţia ziarului Telegraf a constituit lansarea mea în presă, iar viaţa mea personală a devenit extrem de simplă: lucram de dimineaţa până în cursul nopţii. După vreo 6 ani, timp în care am început să fac şi televiziune, la TV Neptun, am decis să plec la subredacţia de Constanţa a ziarului Naţional. Acela a fost momentul în care am lucrat în paralel în presa scrisă şi în cea audio, la mai multe posturi de radio, începând cu Europa FM şi terminând cu Mix FM. A venit apoi perioada în care mi-am dorit mai mult şi am continuat să fac şi televiziune, la Antena 1, iar apoi la B1TV. Însă presa scrisă a rămas, mereu, marea mea pasiune. Am ajuns redactor şef adjunct la Observator de Constanţa, unde am rămas mai bine de 10 ani. Apoi am stabilit că ajunge cu genul acesta de muncă în care îţi neglizeji familia, că este cazul să fac altceva. Şi am devenit PR! După 5 ani, mi-am reamintit că doar presa mă satisface din toate punctele de vedere! Motiv pentru care ... iată-mă!

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions