Connect with us

Administratie

Primăria Agigea, la raport în fața Curții de Conturi. Ce au găsit inspectorii în ograda primarului Maricel

Tatian Iorga

Publicat

la

USR a dat publicității mai multe date care au fost cuprinse într-un raport al Curții de Conturi și care vizează activitatea Primăriei Agigea în 2018. Raportul a fost realizat la începutul anului trecut și a scos în evidență mai multe deficiențe. Printre acestea se numără și efectuarea unor „servicii de dezinfecție și dezinsecție plătite în mod nejustificat pentru suprafețe mai mari decât cele înscrise în listele de inventariere“. De asemenea, entitatea (Primăria Agigea, n.r.) nu a evaluat modul cel mai eficient și economic în care să fie realizate serviciile juridice, cheltuielile de această natură în anul 2018 fiind în sumă de 286.701 de lei aferente unui număr de 127 dosare active la data auditului.“ Cu alte cuvinte, Primăria Agigea nu a specificat cine sunt avocații și, mai ales, pentru ce spețe au fost ei angajați.

„La începutul anului 2019 Camera de Conturi a realizat o acțiune de audit la UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALĂ COMUNA AGIGEA. Principalele constatări le puteți consulta in poza atașată. Dintre acestea, menționam:

  • Înregistrarea eronată, pe seama contului „furnizori”, a unor operațiuni privind decontarea unor deplasări în sumă de 4.961 lei, a unor indemnizații de însoțitor în sumă de 65.846 lei și a unor transferuri către entități subordonate în sumă de 578.133 lei.
  • Neconcordanță între evidența contabilă și cea fiscală în ceea ce privește veniturile bugetului local rămase de încasat la 31.12.2018.
  • S-a constatat că nu a fost stabilită și încasată taxă pe clădiri și teren în sumă de 19.142 lei datorată de cabinetele medicale individuale care își desfășoară activitatea în imobilele proprietate publică ori privată a comunei.
  • Entitatea nu a stabilit, urmărit și încasat redevență în sumă de 64.167 lei datorată de SC Agigeaserv Util SRL, așa cum prevede contractul de delegare a gestiunii serviciilor publice de salubrizare, spații verzi și transport încheiat cu această societate.
  • Acordarea nelegală a unor drepturi de natură salarială angajaților UATC Agigea, Centrului de zi Agigea și Clubului Sportiv Agigea, respectiv prime de sărbători în valoare totală de 40.800 lei.
  • Servicii de dezinfecție și dezinsecție plătite în mod nejustificat pentru suprafețe mai mari decât cele înscrise în listele de inventariere.
  • Deficiențe cu privire la modul de urmărire a serviciilor salubrizare, deszăpezire și de transport școlar, delegate societății Agigeaserv Util SRL.
  • Entitatea nu a evaluat modul cel mai eficient și economic în care să fie realizate serviciile juridice, cheltuielile de această natură în anul 2018 fiind în sumă de 286.701 lei aferente unui număr de 127 dosare active la data auditului.

Este interesant de văzut cum au stat lucrurile in anul 2019, ulterior auditului dar si in anul electoral 2020. În acest sens, consilierii USR-PLUS vor solicita un nou control în prima parte a anului 2021, pentru perioada 2019-2020.

Întregul document al auditului poate fi consultat pe site-ul Curții de Conturi, la adresa http://www.curteadeconturi.ro/Publicatii_locale.aspx?categ=29.01.2020%2013:03:01 (Se alege Constanta si se descarcă fișa sintetica pentru UAT Agigea).“, notează USR Agigea.

 

Comments

comments

Administratie

Primăria Constanța anunță că a pus la dispoziție o platformă online pentru depunerea cererilor

Tatian Iorga

Publicat

la data de

Scris de

Primăria Constanța anunță că face pași importanți în direcția digitalizării serviciilor instituției, pentru a reda constănțenilor timpul pe care îl pierdeau stând la ghișee. De aceea, spune autoritatea locală, sunt oferite constănțenilor o platformă online pentru depunerea cererilor necesare în interacțiunea cu administrația locală.

„Din 17 iunie 2021, Primăria Constanța se conectează cu locuitorii municipiului prin platforma PMC Online pentru Cereri. Pentru început, au fost configurate o serie de tipuri de cereri, urmând ca în curând să fie configurate și disponibile și alte tipuri de cereri online.

Accesați https://cereri.primaria-constanta.ro/, creați-vă cont de utilizator sau utilizați contul deja creat pe sesizări online și puteți depune cereri online pe diverse domenii/categorii. Puteți atașa documente scanate.

După ce ați trimis cererea, veți primi un număr de ordine/așteptare de pe platformă pentru solicitarea dumneavoastră, care va fi analizată de un funcționar, iar după validarea acesteia veți primi numărul oficial de înregistrare al cererii în cadrul instituției. Din acest moment, veți putea urmări oricând prin platforma de cereri online stadiul soluționării cererii dumneavoastră. Veți fi notificați printr-un email la înregistrarea și la rezolvarea acesteia și veți putea descărca răspunsul formulat de inspectorii din cadrul instituției.“, notează Primăria.

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

RAEDPP Constanța scoate la licitație mai multe autoturisme

Mihaela Tîrpan

Publicat

la data de

Scris de

Regia Autonomă „Exploatarea Domeniului Public şi Privat” Constanţa, cu sediul în Constanța, B-dul Tomis nr. 101, organizează licitație publică cu plic închis, în vederea vânzării următoarelor autoturisme:

1.         Skoda Superb, an fabricație 2002, motorizare motorină, cilindree motor 1896 cmc, km parcurși – 316.573, preț pornire licitație 1.300 EURO, fără TVA.

2.         Skoda 1U/Octavia, an fabricație 2002, motorizare motorină, cilindree motor 1896 cmc, km parcurși – 210.403, preț pornire licitație 1.200 EURO, fără TVA.

3.         Skoda 1U/Octavia, an fabricație 2002, motorizare motorină, cilindree motor 1896 cmc, km parcurși – 256.976, preț pornire licitație 1.000 EURO, fără TVA.

Documentația pentru licitație poate fi achizitionată începând cu data publicării anunțului până la data de 28.06.2021, ora 14:00, de la sediul Regiei – Registratură (etaj 1).

Oferta va fi depusă conform caietului de sarcini, la sediul RAEDPP Constanța, Registratură (etaj 1), până la data de 28.06.2021, ora 14:00, pentru licitația care va avea loc în data de 29.06.2021, ora 10:00.

Informații suplimentare se pot obține la nr. de telefon 0721.266.439.

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

ATENȚIE, șoferi! Plata parcării în Constanța intră în vigoare de vineri, 18 iunie!

Tatian Iorga

Publicat

la data de

Scris de

Primăria Constanța anunță că tarifarea locurilor de parcare din municipiul Constanța se va realiza din 18 iunie. În prima etapă, până la o nouă comunicare, plata parcării se va putea realiza numai pentru Zona 0. Noua versiune a aplicației de plată a parcării „Constanța Parking va fi disponibilă începând de vineri, 18.06.2021, spune Primăria.

„Aplicația va permite efectuarea plății parcărilor de scurtă durată prin SMS și CARD BANCAR, pentru parcările aflate în zona 0, zona 1 și zona 2 ale orașului. Aplicația „Constanța Parking” poate fi descărcată gratuit din Google Play si AppStore. Noua versiune a aplicației propune o interfață eficientă și ușor de utilizat pentru a plăti timpul de parcare. Prin trimiterea unui SMS generat de aplicație sau folosind cardul bancar pentru plata parcării prin aplicație, evitați manipularea bancnotelor și pierderea de timp cauzată de metodele clasice de plată prin numerar. De asemenea, pentru a evita situația neplăcută de a fi sancționat, în cazul depășirii accidentale a timpului de parcare, veți fi notificat înainte de expirarea timpului de parcare. Notificarea poate fi setată din aplicatie de fiecare utilizator între 5 si 25 minute. Plata parcării în municipiul Constanța este reglementată conform HCL nr. 123/2021. Conform acestei hotărâri, primele 30 de minute sunt gratuite. Următoarele 30 de minute din prima oră de parcare se tarifează la jumătate din prețul zonei. După utilizarea oricărui tarif evidențiat, plata se va efectua doar la tariful întreg. Taxarea prin SMS se va face la numărul 7475 valabil momentan în rețelele Vodafone și Orange, cu precizarea că codurile SMS nu sunt încă disponibile pentru rețelele Digi și Telekom. În funcție de zona în care se face parcarea și de intervalul dorit, conținutul SMS-ului va fi diferit. Tarifele pentru plata parcării se vor achita în zonele în care sunt amplasate panouri informative.

Ca metode alternative de plată, cetățenii vor putea efectua plata parcării online cu card bancar pe site-ul https://payment.uppark.io/payment/ și cu numerar prin tichete răzuibile. În curând, vor fi achiziționate parcometre stradale.

Tichetele răzuibile vor fi comercializate, începând de vineri, 18 iunie, în următoarele locații:

– sediul SC Confort Urban SRL – strada Vârful cu Dor, nr. 10, luni-vineri, între orele: 07:30-15:30;

– parcul de ridicări auto- strada Caraiman, nr. 1, luni-duminică, între orele: 00:00-24:00;

– parcarea supraetajată din zona Spitalului Județean Constanța- strada Nicolae Iorga, luni-duminică, între orele 00:00-24:00.

– punctele de vânzare CT BUS.

Instituțiile publice și de interes public, precum și persoanele juridice și persoanele fizice autorizate care își desfășoară activitatea comercială sau profesională în zonele 0, 1 și 2, pot solicita eliberarea unui abonament de parcare. Solicitările se trimit pe adresa de e-mail: secretariat@conforturban-ct.ro

Detalii referitoare la modalitățile de plată a parcării sunt disponibile pe site-ul SC Confort Urban SRL, accesând următorul link:  https://conforturban-ct.ro/DOCUMENTE/PARCARI/Modalitati%20de%20plata%20parcari.pdf“, notează Primăria Constanța.

Comments

comments

Continuă să citești

Luna asta s-au urmarit: