Connect with us

Administratie

Primăria Constanța caută consilieri pentru Direcția Dezvoltare și Fonduri Europene. Vezi ce condiții impune la angajare

Publicat

la

Primăria Municipiului Constanţa organizează concurs de recrutare în perioada 14 – 18 octombrie 2019 pentru ocuparea unor funcţii publice de execuţie temporar  vacante din cadrul Serviciului Dezvoltare şi Management Proiecte, Direcţia Dezvoltare și Fonduri Europene:

Condiţii generale: să îndeplinească condiţiile de ocupare a unei funcţii publice, conform art.465 alin.  (1)  lit. a-d şi f-k din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ.

  1. Consilier clasa I gradul principal (1 post): studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialitatea ştiinţe juridice, inginereşti, administrative, economice sau comunicare şi relaţii publice, cunoaşterea unei limbi străine (engleză nivel mediu), minim 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.
  2. Consilier clasa I gradul superior (1 post)studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialitatea ştiinţe juridice, inginereşti, administrative, economice, cunoaşterea unei limbi străine (engleză nivel mediu), minim 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice.

Dosarele de înscriere se depun în termen de 8 zile de la data publicării anunţului.

Concursul constă într-o probă de testare a competenţelor lingvistice eliminatorie ce se va desfășura la data de 14.10.2019, ora 10:00, o proba scrisă la data de 16.10.2019, ora 10:00 şi o probă de interviu la data de 18.10.2019, ora 14:00.

Bibliografia, actele necesare înscrierii la concurs, fișa postului sunt afişate la sediul instituţiei și pe site-ul www.primaria-constanta.ro.

Date de contact: adresă de corespondență – bd. Tomis nr. 51, camera 218, tel. 0241/488137, fax 0241/488147, e-mail resurse.umane@primaria-constanta.ro.

Relaţii suplimentare se pot obţine zilnic între orele 08:00 – 12:00 de la Serviciul Resurse Umane.

Comments

comments

Administratie

Primăria Năvodari a trecut la întreținerea spațiilor verzi pe mai multe străzi

Publicat

la data de

Scris de

Primăria Năvodari continuă amenajarea zonelor publice din oraș, acordând o atenție deosebită spatiilor verzi. În acest sens, astăzi, cele mai multe echipe de la Gospodărie Comunală sunt angrenate în lucrări de tăierea ierbii și întreținerea spațiilor verzi din oraș în următoarele zone: între strada Cabanei și strada Sănătății, strada Crizantemelor, strada Tineretului, Spital, strada Dobrogei (bl. 53) și cimitir. De asemenea, se continuă plantările de flori în Piațeta Ceas și Parcul Ion Dobre, notează Primăria.

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Primăria Constanța închiriază spații publice în Mamaia. Vezi în ce condiții

Publicat

la data de

Scris de

Serviciul Autorizare Activități Economice din cadrul Primăriei municipiului Constanța aduce la cunoștința operatorilor economici interesați că, în perioada 20.05 – 23.05.2022, între orele 08:30 – 16:30, la Centrul de Informare pentru Cetățeni situat în Bd. Al. Lăpușneanu nr.116C (incintă City Park Mall – etaj I, aripa nouă), se depun documentații în vederea atribuirii de amplasamente pentru desfăşurarea de activităţi cu caracter temporar pentru perioada sezonului estival 2022, în zone publice în Stațiunea Mamaia:

– comercializare baloane (Cleopatra – Azur, Hotel Victoria – Melody, Complex Castel – Hotel Iaki, Hotel Modern – Hotel Golden Tulip, Sat Vacanță);

– activități fotografice (Vila Cosena, Hotel Mercur, Hotel Aurora, Hotel Victoria,  Hotel Histria, pasarelă pietonală Perla);

– realizare și comercializare tablouri și caricaturi (Hotel Perla, Hotel Flora, Melody, Bar Orient, Hotel Pelican, Hotel Victoria, Butoaie);

– observații astronomice (Hotel Iaki, Hotel Victoria, restaurant Promenada, Hotel Tomis);

– comercializare carte (Hotel Iaki, Hotel Victoria, Hotel Modern).

Dosarele vor conține următoarele acte:

–  cerere tip;

–  certificat de înregistrare de la Oficiul Registrului Comerțului;

–  actul constitutiv al societății sau actul emis de Oficiul Registrului Comerțului pentru desfășurarea activităților economice de către persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale și întreprinderile familiale care să conțină codul CAEN în funcție de obiectul de activitate solicitat;

–  pentru desfășurarea de activități fotografice se depun fotografii cu panoul utilizat pentru realizarea fotografiilor.

„Activitatea de comercializare carte se va putea desfășura numai în tonete – modul tip, conform fotografiei atașate la prezentul anunț. Perioada de funcționare va fi de minim 90 zile lucrătoare. Operatorii economicii pot depune cereri pentru două amplasamente, dar va fi aprobat un singur amplasament în funcție de ordinea cronologică a depunerii cererii. Atribuirea amplasamentului se va face în funcție de obiectul de activitate si zonă, în ordinea cronologică a depunerii cererii, cu condiția îndeplinirii condițiilor și cerințelor din anunț. În situația în care operatorul economic nu îndeplinește condițiile din anunț, atribuirea amplasamentului se va face prin alunecare, succesiv până la epuizarea amplasamentelor. Taxele pentru utilizarea temporară a locurilor publice (pentru fiecare amplasament) sunt cele prevăzute în H.C.L. nr.463/2021 privind stabilirea impozitelor și taxelor locale la nivelul municipiului Constanța în anul 2022 – Anexa nr.8.“, informează Primăria.

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Chițac vrea achiziționarea a încă 22 de autobuze electrice. O parte din primul lot zace în garajul CT Bus

Publicat

la data de

Scris de

Primarul Constanței, Vergil Chișac, a anunțat, în urmă cu câteva minute, că a depus cererea de finanțare pentru achiziția a încă 22 de autobuze electrice pentru oraș.

„Este vorba despre un proiect în valoare de 12,1 milioane de euro, eligibil 100% pentru bugetare prin Programul Național de Redresare și Reziliență (ceea ce înseamnă că nu va presupune cofinanțare din partea Primăriei). Pe lângă achiziția celor 22 de autobuze, contractul prevede și achiziția a 22 de stații de reîncărcare lentă, pentru garajul CT Bus, și achiziția a 7 stații de reîncărcare rapidă, ce se vor monta pe traseu.

Este un nou pas important pe care Constanța îl face în vederea îmbunătățirii calității aerului pe care îl respirăm, orașul nostru urmând să aibă una dintre cele mai dezvoltate infrastructuri de transport în comun prietenos cu mediul din România. Să nu uităm că, vreme de mulți ani, la Constanța parcul auto pentru transportul public a fost unul învechit și deloc prietenos cu călătorii și cu mediul înconjurător.

Noul proiect vine în completarea inițiativelor pe care le-am avut anul trecut: achiziționarea a 125 de stații de autobuz și a altor 41 de autobuze electrice, de 10 și 12 m lungime. O mare parte dintre aceste autobuze se află deja în garajul CT Bus, iar pe parcursul sezonului estival ne așteptăm să le vedem pe traseu.

Transportul public reprezintă cartea de vizită a unui oraș civilizat. Odată cu aceste investiții și cu îmbunătățirea sistemului public de transport în comun, Constanța face mulți pași înainte în lupta cu poluarea și cu aglomerația.“, a spus Chițac.

Comments

comments

Continuă să citești

Luna asta s-au urmarit: