Societate

Primăria Constanța caută firmă pentru reparații și mentenanță la sistemul de iluminat public

feb. 03, 2018 Mihaela Tîrpan

Primăria Constanța a postat pe pagina de internet a instituției un anunț public prin care informează că intenționează să achiziționeze lucrări de reparații pentru mentenanța inclusiv întreținerea sistemului de iluminat public în municipiu, cu respectarea cerințelor solicitate în Caietul de sarcini. .

Valoarea estimată fără TVA a lucrărilor se ridică la suma de 440.000 lei, iar durata contractului ce urmează a fi semnat este de 5 luni.
Conform caiet de sarcini publicat pe site-ul Primăriei: www.primaria-constanta-ro.

Printre cerințe se numără și faptul că societatea comercială trebuie să dețină Certificate de Atestare A.N.R.E. conform art. 8 din Ordinul nr. 45 din 21 septembrie 2016, necesare lucrărilor de reparaţii pentru menţinerea, inclusiv întreţinerea sistemului de iluminat public în municipiul Constanţa, respectiv Atestat de tip Be executare de instalaţii electrice exterioare/interioare pentru incinte/construcţii civile şi industriale, branşamente aeriene şi subterane, la tensiunea nominală de 0,4 kV și Atestat de tip C2A executare de linii electrice, aeriene său subterane, cu tensiuni nominale de 0,4 kV ÷ 20 kV şi posturi de transformare cu tensiunea nominală superioară de cel mult 20 kV.

Criteriul de adjudecare acceptat este “prețul cel mai scăzut”, iar termen limită de primire a ofertelor a fost stabilit pentru data de 12.02.2018.

Informații suplimentare: Caietul de sarcini nr. 15026/31.01.2018 va fi atașat anunțului si pe site-ul institutiei www.primaria-constanta.ro, la rubrica Achizitii Publice\Anunțuri achiziții publice și finanțări neramburasbile. Oferta va fi transmisa pana la data de 12.02.2018 in  original, la adresa Primaria Municipiului Constanta, Str. Stefan Mihaileanu, nr. 10, in atentia Biroului Iluminat Public, persoană de contact d-na Mihaela Pătruțoiu, tel: 0241488177, email: maria.patrutoiu@primaria-constanta.ro.

Comments

comments