Connect with us

Administratie

Primăria Constanța cumpără steaguri de 100.000 de lei. Făgădău își schimbă eșarfa

Mihaela Tîrpan

Publicat

la data de

Primăria municipiului Constanța intenționează să achiziționeze steaguri și suporturi necesare administrației municipale pentru evenimentele din anul centenarului.

Conform anunțului postat pe pagina de internet a Primăriei numicipiului Constanța, achiziția va fi una directă, de tip comandă, iar transportul produselor se va face la sediul beneficiarului și va fi inclus în preț. În ceea ce privește prețul, valoarea estimată pentru târguielile tematice din anul centenarului se ridică la suma de aproape 100.000 de lei, adică 90.117 de lei fără TVA. Atribuirea achiziției se va face pe baza criteriului “prețul cel mai scăzut”, iar termenul limită pentru primirea ofertelor este data de 6 noiembrie a.c.

Revenind la achiziție, din cei aproape 100.000 de lei vor fi cumpărate steaguri, suporturi pentru acestea. De asemenea, în tabelul achiziției a fost trecută și o eșarfă din mătase pentru primarul Decebal Făgădău, semn că acesta a decis s-o schimbe pe cea pe care o folosește acum.

Vă punem la dispoziție și lista achiziției ce urmează a fi făcută de conducerea Primăriei municipiului Constanța:

 

Comments

comments

Administratie

Lista terenurilor care revin Constanței, după decizia din Dosarul retrocedărilor. Ce spune Făgădău despre relația cu Mazăre

Mihaela Tîrpan

Publicat

la data de

Scris de

Pentru buna şi corecta informare a opiniei publice, având în vedere Hotărârea nr. 32/2019 a Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie în Dosarul 6536/2/2008, Primăria Constanța a publicat Dispoziţiile emise de primarul municipiului Constanţa în perioada noiembrie 2002 – iulie 2005, desfiinţate prin Hotărârea Î.C.C.J., după cum urmează:

  1. Dispoziţia nr.3694/5.11.2002 – desfiinţată în parte, publicată integral; – click pentru vizualizare
  2. Dispoziţia nr.3750/12.11.2002 – desfiinţată în parte, publicată integral ; – click pentru vizualizare
  3. Dispoziţia nr.577/27.03.2003 – desfiinţată în parte, publicată integral ; – click pentru vizualizare
  4. Dispoziţia nr.835/18.04.2003 – desfiinţată în parte, publicată integral ; – click pentru vizualizare
  5. Dispoziţia nr.2992/29.10.2003 – desfiinţată şi publicată integral; – click pentru vizualizare
  6. Dispoziţia nr.3135/13.11.2003 – desfiinţată şi publicată integral; – click pentru vizualizare
  7. Dispoziţia nr.3332/9.12.2003 – desfiinţată şi publicată integral; – click pentru vizualizare
  8. Dispoziţia nr.679/11.03.2004 – desfiinţată şi publicată integral; – click pentru vizualizare
  9. Dispoziţia nr.796/19.03.2004 – desfiinţată şi publicată integral; – click pentru vizualizare
  10. Dispoziţia nr.1344/31.05.2004 – desfiinţată şi publicată integral; – click pentru vizualizare
  11. Dispoziţia nr.3414/21.12.2004 – desfiinţată şi publicată integral; – click pentru vizualizare
  12. Dispoziţia nr.2537/15.07.2005 – desfiinţată şi publicată integral. – click pentru vizualizare

Referitor la Dispoziţiile desfiinţate în parte, menţionăm că terenurile cuprinse în Hotărârea Î.C.C.J., ce revin în patrimoniul municipiului Constanţa, sunt evidenţiate prin marcare.

Primăria municipiului Constanţa întreprinde toate demersurile administrative şi judiciare necesare în vederea punerii în executare a Hotărârii nr. 32/2019 a Î.C.C.J.

Vă aducem la cunoștință faptul că Dispozițiile menționate mai sus pot fi vizualizate și pe site-ul Primăriei Constanța la următorul link:

http://www.primaria-constanta.ro/arhiva/detalii-stire?nws=ad6d8971-8a60-65e9-84cc-ff0000670d49&tip=Comunicate

Servicii de consultanță, asistență și reprezentare juridică pentru dosarul penal 6536/2/2008

Despre Dosarul retrocedărilor, pe ordinea de zi a ședinței de îndată a Consiliului Local Constanța, la inițiativa primarului Decebal Făgădău a fost introdus proiectul privind “achiziția serviciilor de consultanță, asistență și reprezentare juridică pentru punerea în executare a hotărării nr. 32/07.02.2019, pronunțată de Înalta Curte de Casație și Justiție în dosarul penal nr. 6536/2/2008”.

“Vom analiza atent cele 12 dispoziții și vreau să îi asigur pe constănțeni că procesul va fi transparent. Am informat Camera Notărilor Publici privind situația terenurilor din dosar. Am dat dispoziție ca să fie identificate toate terenurile. Am remarcat faptul că acesta este un subiect fierbinte și am publicat pe site-ul Primăriei cele 12 dispoziții ale ICCJ. Ne dorim un proces transparent, clar și sigur. Hotărârea va naște situații complicate, fără îndoială iar punerea ei în aplicare trebuie făcută de specialiști, am completat echipa din aparatul de specialitate”, a declarat primarul Decebal Făgădău la finalul ședinței Consiliului Local.

De asemenea, referitor la situația sa patrimonială și fiscală, edilul a menționat că acestea se regăsesc în declarațiile sale de avere și interese.

“Nu am nimic de ascuns și nu mă simt vinovat de nimic. Am declarat cu toate detaliile și cu virgulă de la cine am cumpărat și cui i-am înstrăinat, atunci când a fost cazul. Nu sunt un om avut și cea mai mare bogăție a mea este familia, precum și faptul că am fost votat primarul municipiului Constanța. Voi aplica legea, voi respecta drepturile tuturor și a municipiului Constanța și voi pune în aplicare decizia Înaltei Curți. Dacă voi fi într-o stare de incompatibilitate, o voi anunța singur. Nu am nevoie de avocat pentru a comunica acest aspect”, a completat edilul și a ținut să explice că între el și fostul primar Radu Mazăre a exista o interdicție de comunicare impusă prin ordonanță, astfel încât inclusiv demisia lui Mazăre i-a fost adusă la cunoștință prin poștă.

Citiți și:

Radu Mazăre, 9 ani de ÎNCHISOARE cu EXECUTARE

NOTĂ! Pe numele fostului primar Radu Mazăre a fost emis un mandat internațional de urmărire. În prezent, despre fostul primar al Constanței se știe că este în Madagascar.

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Proiect european, derulat cu succes în comuna Tuzla. Câți locuitori au calificare profesională pe banii UE

Mihaela Tîrpan

Publicat

la data de

Scris de

Primarii și reprezentanții administrațiilor locale din Tuzla, Agigea și Cumpăna au prezentat astăzi importanța implementării unui proiect comun. Este vorba despre proiectul “Creșterea competitivității prin perfecționare, viziune și educație ACTIVE”. Proiectul este parte din Programul INTERREG V-A România – Bulgaria derulat prin Fondul European pentru Dezvoltare Regională.

Potrivit primarului comunei Tuzla, Reșit Taner, obiectivul general al implementării acestui proiect îl reprezintă schimbarea mentalității asupra menținerii pe piața muncii a populației vârstnice, prin asigurarea unei vieți sănătoase, mai productive, participative și independente pentru această categorie socială, cu impact pozitiv asupra sistemului general de protective socială, în beneficiul dezvoltării macroeconomice naționale.

În ceea ce privește scopul pentru care conducerea administrației comunei Tuzla a ales să implementeze acest proiect, edilul susține că acesta conttribuie la îmbunătățirea gradului de ocupare a forței de muncă pentru populația mai în vârstă, prin reducerea incompatibilității ocupaționale între cererea și oferta de locuri de muncă, incompatibilitatea generală în principal de lipsa unei pregătiri sau perfecționări profesionale.

Valoarea totală a proiectului (cu TVA) este de 446.981,32 de euro, din care: 379.934,1 euro reprezintă contribuția Uniunii Europene, iar 58.103,14 euro înseamnă valoarea cofinanțării naționale a României și Bulgariei. Totodată, diferența de 8.944,08 euro reprezintă valoarea cofinanțării proprii a partenerilor de proiect.

Grupul țintă îl reprezintă 200 de persoane, adică 50 de participant din fiecare locație parteneră de proiect, iar implementarea se face în 18 luni, respective de la 19.08.2017 la 18.02.2019.

Concret, cei interesați să se califice pe o meserie au avut la dispoziție programul de training vocational pentru 5 meserii, respectiv agent de securitate, baby sitter, administrator de pensiune, brutar / patiser și instalator sanitar, precum și organizarea a două târguri de muncă în Constanța și Balcik pentru angajatori, absolvenții cursurilor ACTIVE, instituții publice și populație.

La finalul proiectului, primarul din Tuzla a ținut să precizeze că au fost calificați 40 de agenți de securitate, 40 de persoane pentru meseria de baby – sitter, 40 de administrator de pensiune, 40 de persoane calificate pentru meseriile de brutar / patiser și 40 de instalatori sanitari. Totodată, 200 de persoane au primi calificare pentru cursul de calculator – nivel începător și au fost 200 de absolvenți de limbi străine, tot nivel începător.

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Iridex MAJOREAZĂ prețul pentru serviciile prestate în comuna Tuzla

Mihaela Tîrpan

Publicat

la data de

Scris de

Primăria Tuzla anunță locuitorii comunei de faptul că SC Iridex Group Salubrizare SRL practica, anul trecut, pentru serviciile prestate (primirea deșeurilor la centrul de management integrat Costinești), un preț de 75,3 lei tona, TVA inclus.

Începând cu 1 ianuarie 2019, SC Iridex Salubrizare SRL a majorat prețul practicat, acesta fiind de 122,20 lei/tona, TVA inclus.

Prin urmare, această majorare a dus la creșterea taxei de salubrizare cu 50% pe raza comunei Tuzla. Primăria face precizarea că procentul de majorare aplicat de SC Iridex este de 62% față de anul trecut.

Comments

comments

Continuă să citești

Luna asta s-au urmarit: