Conecteaza-te cu noi

Administratie

Primăria Constanța plătește peste 100.000 de lei pe achiziția de servicii de cadastru și înscriere în cartea funciară a unor imobile

Published

on

Primăria municipiului Constanța anunță intenția achiziției de servicii de cadastru și înscriere în cartea funciară a imobilelor proprietatea publică sau privată a municipiului Constanța.

Conform anunțului public postat pe www.primaria-constanta.ro, administrația municipală va organiza o achiziție directă pentru acest serviciu, iar valoarea estimată pe care o va plăti se ridică la suma de 127.350,00 lei fără TVA.

Durata contractului este de 1(un) an de la data semnării și înregistrării contractului de prestări servicii de către ambele părți.

Valabilitate ofertă: 60 de zile, anunțul fiind făcut public la data de 27 aprilie a.c.

Advertisement

Condiții contract: Cu respectarea prezentului anunț și a caietului de sarcini nr. 79094/26.04.2021.

Condiții participare: Cu respectarea prezentului anunț și a caietului de sarcini nr. 79094/26.04.2021. Prestatorul va trebui să dovedească o formă de înregistrare în condițiile legii din țara de rezidență, din care să reiasă că este legal constituit, că nu se află în niciuna din situațiile de anulare a constituirii precum și faptul că are capacitatea profesională de a realiza activitățile care fac obiectul prezentei achizitii, prin prezentarea certificatului constatator (copie lizibilă ce poartă mențiunea conform cu originalul) emis de Registrul Național al Registrului Comerțului sau, pentru persoanele juridice străine, documente echivalente, emise in conformitate cu legislația aplicabilă în țara de rezidență, prin care se dovedește forma de înregistrare ca persoană fizică/juridică (copie lizibila cu mentiunea
conform cu originalul).  Informațiile din oferta tehnica depusa trebuie să permită identificarea cu uşurință a corespondenței cu specificațiile minime, precum şi cu toate cerințele impuse.

Criteriul de atribuire: „prețul cel mai scăzut”

Termen limită primire oferte: 07.05.2021 ora: 23:59

Informații suplimentare: Orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite oferte conform prezentului anunț și a caietului de sarcini anexat pe adresa de e-mail: achizitiipublice@primaria-constanta.ro.

Advertisement

Ofertanții pot solicita clarificări anterior depunerii ofertelor, pe adresa de e-mail achizitiipublice@primaria-constanta.ro

Potențialii ofertanți au obligația de a consulta anunțul de publicitate, publicat pe site-ul primăriei municipiului Constanța, în vederea verificării răspunsurilor la solicitările de clarificări, dacă va fi cazul.

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Activitatea mea profesională nu este una complicată. Am descoperit frumusețea textului jurnalistic în 2002 în redacția cotidianului “Replica de Constanța”, unde am fost redactor timp de 5 ani și jumătate, după care am ales ca întrebările incomode pe departamentul Politică / Administrație să le adresez din redacția unui alt important cotidian constănțean. “Observator de Constanța” a fost pentru 8 ani locul unde m-am dezvoltat profesional, am cunoscut oameni din toate categoriile sociale și am primit aprecieri pentru fiecare efort depus. În 2015, am ales întreruperea activității pentru a mă alătura unei echipe de campanie electorală pentru alegerile locale din vara lui 2016. Experiența a fost interesantă, însă dorul de tastele laptopului unde-mi scriam materialele de presă nu m-au lăsat să-mi doresc o carieră în administrație. Așa am ales “Ordinea.ro”!

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions