Conecteaza-te cu noi

Administratie

Primăria Constanța plătește peste 400.000 de lei pentru repararea jardinierelor din oraș

Published

on

Conducerea administrației publice a municipiului Constanța a postat pe pagina de internet a instituției un anunț care vizează achiziția directă pentru lucrări de reparații ale jardinierelor amplasare pe domeniul public al municipiului Constanța.

În anunț sunt incluse lucrări de zidărie și zidire și lucrări de vopsitorie.

Conform documentului, descrierea contractului se prezintă astfel:

Caracteristici tehnice :

Advertisement
  • delimitarea și semnalizarea perimetrului de lucru;
  • demolarea jardinierelor vizate se va realiza fără afectarea rețelelor de utilități precum și a altor dotări de pe domeniul public sau privat precum și altor bunuri private;
  • vor fi dezafectate inclusiv fundațiile acestora, situație în care se va intervenii sub nivelul solului;
  • terenul va fi adus la starea inițială unde se realizează lucrările de demolare;
  • se va interveni asupra lor manual sau mecanic, în funcție de gradul de deteriorare;
  • se vor desface cu atenție treptele, capacele mozaicate, placajul din piatră naturală tip Techirghiol, tencuiala și cărămida aparentă, pe porțiunile unde se vor efectua reparații;
  • se va cofra și se va turna beton B 250 în fundații și elevații;
  • se va înlocui travertinul deteriorat;
  • se vor tencuii și se vor finisa cu terasit;
  • capacele mozaicate, placajul din piatră naturală și cărămida aparentă vor fi curățate de mortar, vor fi stivuite cu grijă, manipulate manual;
  • fisurile din punctele izolate vor fi acoperite cu mortar pe bază de aracet
    sau chit special;
  • pentru finisarea suprafețelor, dacă este cazul se va realiza o curățare atentă și se va aplica un tinci înaintea operațiunii de vopsire;
  • după refacere se va aplica lavabil de exterior, rezistent la condițiile meteo nefavorabile ( ploi, îngheț/dezgheț, etc);
  • după refacerea zonelor deteriorate se va executa o igienizare a
    suprafețelor;
  • toate lucrările se vor executa conform normativelor în vigoare și în baza ordinelor de lucru emise de beneficiar.

Prezentarea ofertei: Oferta financiară va fi prezentată sub formă de deviz (inclusiv extrase), conform locațiilor și listei de cantități din Anexa 1 atașată la caietetul de sarcini.

Prețurile unitare pe fiecare categorie de lucrări vor include toate cheltuielile legate de material /manopera /utilaj /transport/cheltuieli directe/ indirecte, taxe, impozite considerate obligații legale ale executantului, profitul exclusiv TVA.

Prețul de achiziție al lucrărilor este ferm.

Valoarea estimată : 403.402 lei fără T.V.A.

Criterii de adjudecare: prețul cel mai scăzut și respectarea prevederilor Caietului de sarcini publicat pe site-ul Primăriei : www.primaria-constanta.ro.

Termen limită de primire a ofertelor: 20.12.2018.

Advertisement

Informații suplimentare : Oferta se va depune/transmite în original la adresa Primăriei Municipiului Constanța – Serviciul Amenajări Urbane, sediul din Str. Ștefan Mihăileanu, nr. 10 sau pe adresa de e-mail carmen.savu@primaria-constanta.ro În cazul în care oferta va fi transmisă prin e-mail, operatorul economic are obligația de a transmite oferta în original la sediul beneficarului în maxim 3 zile de la data înaintării ofertei inițiale.

sursa foto: Cuget Liber

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Activitatea mea profesională nu este una complicată. Am descoperit frumusețea textului jurnalistic în 2002 în redacția cotidianului “Replica de Constanța”, unde am fost redactor timp de 5 ani și jumătate, după care am ales ca întrebările incomode pe departamentul Politică / Administrație să le adresez din redacția unui alt important cotidian constănțean. “Observator de Constanța” a fost pentru 8 ani locul unde m-am dezvoltat profesional, am cunoscut oameni din toate categoriile sociale și am primit aprecieri pentru fiecare efort depus. În 2015, am ales întreruperea activității pentru a mă alătura unei echipe de campanie electorală pentru alegerile locale din vara lui 2016. Experiența a fost interesantă, însă dorul de tastele laptopului unde-mi scriam materialele de presă nu m-au lăsat să-mi doresc o carieră în administrație. Așa am ales “Ordinea.ro”!

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions