Connect with us

Administratie

Primăria Constanța plătește peste 400.000 de lei pentru repararea jardinierelor din oraș

Mihaela Tîrpan

Publicat

la data de

Conducerea administrației publice a municipiului Constanța a postat pe pagina de internet a instituției un anunț care vizează achiziția directă pentru lucrări de reparații ale jardinierelor amplasare pe domeniul public al municipiului Constanța.

În anunț sunt incluse lucrări de zidărie și zidire și lucrări de vopsitorie.

Conform documentului, descrierea contractului se prezintă astfel:

Caracteristici tehnice :

  • delimitarea și semnalizarea perimetrului de lucru;
  • demolarea jardinierelor vizate se va realiza fără afectarea rețelelor de utilități precum și a altor dotări de pe domeniul public sau privat precum și altor bunuri private;
  • vor fi dezafectate inclusiv fundațiile acestora, situație în care se va intervenii sub nivelul solului;
  • terenul va fi adus la starea inițială unde se realizează lucrările de demolare;
  • se va interveni asupra lor manual sau mecanic, în funcție de gradul de deteriorare;
  • se vor desface cu atenție treptele, capacele mozaicate, placajul din piatră naturală tip Techirghiol, tencuiala și cărămida aparentă, pe porțiunile unde se vor efectua reparații;
  • se va cofra și se va turna beton B 250 în fundații și elevații;
  • se va înlocui travertinul deteriorat;
  • se vor tencuii și se vor finisa cu terasit;
  • capacele mozaicate, placajul din piatră naturală și cărămida aparentă vor fi curățate de mortar, vor fi stivuite cu grijă, manipulate manual;
  • fisurile din punctele izolate vor fi acoperite cu mortar pe bază de aracet
    sau chit special;
  • pentru finisarea suprafețelor, dacă este cazul se va realiza o curățare atentă și se va aplica un tinci înaintea operațiunii de vopsire;
  • după refacere se va aplica lavabil de exterior, rezistent la condițiile meteo nefavorabile ( ploi, îngheț/dezgheț, etc);
  • după refacerea zonelor deteriorate se va executa o igienizare a
    suprafețelor;
  • toate lucrările se vor executa conform normativelor în vigoare și în baza ordinelor de lucru emise de beneficiar.

Prezentarea ofertei: Oferta financiară va fi prezentată sub formă de deviz (inclusiv extrase), conform locațiilor și listei de cantități din Anexa 1 atașată la caietetul de sarcini.

Prețurile unitare pe fiecare categorie de lucrări vor include toate cheltuielile legate de material /manopera /utilaj /transport/cheltuieli directe/ indirecte, taxe, impozite considerate obligații legale ale executantului, profitul exclusiv TVA.

Prețul de achiziție al lucrărilor este ferm.

Valoarea estimată : 403.402 lei fără T.V.A.

Criterii de adjudecare: prețul cel mai scăzut și respectarea prevederilor Caietului de sarcini publicat pe site-ul Primăriei : www.primaria-constanta.ro.

Termen limită de primire a ofertelor: 20.12.2018.

Informații suplimentare : Oferta se va depune/transmite în original la adresa Primăriei Municipiului Constanța – Serviciul Amenajări Urbane, sediul din Str. Ștefan Mihăileanu, nr. 10 sau pe adresa de e-mail carmen.savu@primaria-constanta.ro În cazul în care oferta va fi transmisă prin e-mail, operatorul economic are obligația de a transmite oferta în original la sediul beneficarului în maxim 3 zile de la data înaintării ofertei inițiale.

sursa foto: Cuget Liber

Comments

comments

Administratie

Constanța. 24 de autovehicule abandonate au fost deja ridicate de pe domeniul public

Mihaela Tîrpan

Publicat

la data de

Scris de

Direcția Generală Poliția Locală din cadrul Primăriei Municipiului Constanța a început astăzi  campania de ridicare a autovehiculelor abandonate sau fără stăpân de pe domeniul public sau privat al orașului.

Prima mașină abandonată a fost ridicată în această dimineață de pe Bulevardul 1 Mai, vis-a-vis de parcul de la Gară și va fi depozitată într-un loc special amenajat de către administratorul drumului. Acțiunea agenților noștri vizează cele 24 de autovehicule identificate ca fiind abandonate și/sau fără stăpân pe domeniul public sau privat al municipiului Constanța.

Această activitate urmărește eliberarea domeniului public sau privat ocupat în mod nelegal, asigurarea fluenței și siguranței rutiere în municipiul Constanța, dar și menținerea curățeniei în unele zone în care aceste autovehicule sunt adevărate focare de infecție, fiind adăpost pentru persoanele fără locuință sau adevărate ghene de gunoi.

Acțiuni similare se vor derula și în perioada următoare, deoarece lucrătorii instituției au demarat procedura de stabilire a situației legale și pentru alte autovehicule pentru care există indicii temeinice că ar fi fără stăpân sau că ar fi abandonate.

Acțiunea se va derula conform prevederilor art. 3 alin. 3 și art. 4 alin. 2 din Legea nr. 421/2002 privind regimul juridic al vehiculelor fără stăpân sau abandonate pe terenuri aparținând domeniului public sau privat al statului ori al unităților administrativ-teritoriale, cu modificările ulterioare, a art. 7 din H.G. nr. 156/2003 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 421/2002 cu modificările ulterioare.

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Primarul din Hârșova, pus la zid de un consilier liberal: “Refuză înființarea și dotarea cabinetelor școlare”

Mihaela Tîrpan

Publicat

la data de

Scris de

Viorel Ionescu, primarul orașului Hârșova, este, din nou, în centrul atenției opiniei publice. Nu a mai plecat prin vacanțe exotice și amicii l-au dat de gol pe rețelele de socializare și nici nu și-a mai cumparat bilete de avion fără acordul Consiliului Local pentru schimburi de experiențe cu americanii sau canadienii, de data aceasta refuză punerea în aplicarea a unei hotărâri pe care aleșii locali au aprobat-o cu unanimitate de voturi încă din anul 2016.

Potrivit declarațiilor liberalului Ionel Dia, consilier local în cadrul Consiliului Local al orașului Hârșova, proiectul a fost inițiat de către el în anul 2016. Proiectul “Înființarea cabinetelor medicale școlare în unitățile de învățământ din orașul Hărșova” a primit, conform documentului de presă remis redacției de către consilierul PNL, voturi din partea tuturor aleșilor locali, însă primarul refuză trecerea documentului pe lista de investiții.

Iată documentul de presă semnat de consilierul Ionel Dia.

Am inițiat în luna iulie 2016 proiectul de hotărâre privind “Înființarea cabinetelor medicale școlare în unitățile de învățământ din orașul Hârșova”.

Pentru că proiectul a avut ca scop asigurarea sănătății copiilor din unitățile de învățământ din orașul Hârșova, dar și PREVENȚIA – cu toții fiind conștienți că viitorul acestei comunități îl reprezintă copiii, iar noi, ca factori de decizie, se impune să trecem acest aspect în lista priorităților – documentul a fost votat în unanimitate, în forma pe care am propus-o.  

Acesta este al treilea an în care primarul Viorel Ionescu refuză să treacă pe lista de investiții a orașului inființarea și dotarea cabinetelor, nici măcar unul, sub pretextul că nu există banii la buget local, deși legea prevede obligativitatea existenței acestora în unitățile de învățământ. În acest caz, mă întreb dacă nu există bani pentru sănătatea copiilor noștri, atunci pentru ce există banii?

De altfel, acesta este și motivul pe care am demarat procedurile legale în vederea punerii în aplicare a proiectului. Pentru acest demers am susținerea colegilor și în special a domnului consilier județean Bogdan Bola, membru in comisia de învățământ a Consiliului Județean Constanța. Împreună ne dorim ca acest proiect pe care aleșii locali din orașul Hârșova l-au votat în anul 2016 să fie implementat la nivelul județului. Pentru acest lucru, pregătim documentele în vederea solicitării sprijinului din partea Consiliului Județean Constanța, Instituției Prefectului Județului Constanța, a Inspectoratului Școlar Județean Constanța, precum și a tuturor factorilor implicați în procesul educațional în județul Constanța.

Pentru a ilustra întocmai modul în care Viorel Ionescu a ales să gestioneze activitatea administrației orașului Hârșova, după ce majoritatea cetățenilor cu drept de vot i-au acordat încredere, vă invităm să citiți și cum s-a școlit edilul în SUA și Canada în… digitalizare și regenerare urbană:

(document) Primarul din Hârșova și-a cumpărat biletele de avion pentru Canada și SUA fără aprobarea CL

 

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Primăria Constanța caută inspectori pentru Serviciul Achiziții Publice. Vezi condițiile impuse la angajare

Mihaela Tîrpan

Publicat

la data de

Scris de

Primăria Municipiului Constanţa organizează concurs la sediul din bd. Tomis, nr.51, pentru ocuparea unor funcţii publice de execuție vacante din cadrul Serviciului Achiziţii Publice, Direcţia Achiziţii şi Investiţii Publice, astfel:

– inspector clasa I, gradul superior (1 post). Condiţii de participare: studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă în specialitatea ştiinţe economice, juridice, inginerești, minim 7 ani vechime în specialitatea studiilor.

– inspector clasa I, gradul principal (1 post). Condiţii de participare: studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă în specialitatea ştiinţe economice, juridice, inginereşti, minim 5 ani vechime în specialitatea studiilor.

– inspector clasa I, gradul asistent (2 posturi). Condiţii de participare: studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă în specialitatea ştiinţe economice, juridice, inginereşti, minim 1 an vechime în specialitatea studiilor.

Proba scrisă se va desfăşura în data de 11.02.2019, ora 10:00, iar interviul candidaţilor admişi la data de 13.02.2019, ora 14:00.

Dosarele de înscriere se depun în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului, la sediul Primăriei Municipiului Constanţa, camera 218.

Condiţiile de participare, bibliografia, actele necesare înscrierii la concurs sunt afişate la sediul instituţiei și pe site-ul www.primaria-constanta.ro.

Date de contact: tel. 0241/488137, fax 0241/488147, e-mail resurse.umane@primaria-constanta.ro.

Comments

comments

Continuă să citești

Luna asta s-au urmarit: