Connect with us

Politica

Primăria Constanța va achiziționa Serviciu de pază și transport valori cu agenți înarmați

Mihaela Tîrpan

Publicat

la

Reprezentanții Primăriei municipiului Constanța anunță intenția de a achiziționa un serviciu de pază şi transport valori, precum și monitorizare sisteme de alarmare antiefracție și intervenție rapidă, cu agenţi înarmaţi, precum și eliminarea disfuncționalităților echipamentelor tehnice, cu schimbare de piese.

Obiectul consultării publice îl determină stabilirea valorii estimate a proiectului privind „Achiziția serviciului de pază și transport valori, precum și monitorizare sisteme de alarmare antiefracție și intervenție rapidă, cu agenți înarmați, precum și eliminarea disfuncționalităților echipamentelor tehnice, cu schimbare de piese.”
Potrivit documentului, transportul și paza valorilor se realizează, zilnic, în zilele lucrătoare, de la sediile Primăriei Municipiului Constanța, la Casieria Centrală a achizitorului, ulterior la Trezoreria Municipiului Constanța și retur, folosind autovehicule blindate, pe traseele prestabilite.
Locațiile instituției, de unde se vor colecta valorile, sunt următoarele:
1. City Park Mall – b-dul Alexandru Lăpușneanu nr.116 C, etaj 2, Mun. Constanța
2. Casa Căsătoriilor – str. Mihai Eminescu, nr.20, Mun. Constanța;
3. Administrație Cimitire – str. Bărăganului, nr. 2-4, Mun. Constanța
4. Parcarea Verde, din zona Spitalului Clinic Județean Constanța, în momentul când se va achiziționa serviciul de încasare a taxei.
5. Suplimentar, în funcție de necesitățile achizitorului, se vor transporta valori și la o altă locație, în baza ordinului de lucru transmis de achizitor, pe traseele prestabilite.
Serviciul de monitorizare sisteme de alarmare antiefracție și intervenție rapidă se realizează cu autovehicule special amenajate, cu minim 2 agenți de securitate, din cadrul unei societăți specializate de pază și protecție, dotați cu arme de foc, în condițiile legii, cu bastoane din cauciuc sau tip tomfe și spray-uri iritant lacrimogene. Serviciul se va realiza în program permanent, pentru următoarele locații:
1. Sediul din str. Amzacea, nr. 13 – deține 2 sisteme de alarmare antiefracție;
2. Casierie, sediu bd. Tomis, nr. 51;
3. Arhiva din str. Plevnei, Nr. 4;
4. Casierie sediu City Park Mall, b-dul Alexandru Lăpușneanu nr.116 C, etaj 2;
5. Casierie sediu str. Bărăganului 2-4;
6. Arhiva din b-dul 1 Mai;
7. Arhiva din str. Gh. Lazăr, Nr. 5A;
8. Casa Căsătoriilor, str. M. Eminescu, nr. 20.
Obligațiile prestatorului cu privire la serviciul monitorizare sisteme antiefracție şi intervenție cu agenți înarmați sunt:
– să dețină minim 3 echipaje de interventie specializate (minim trei autoturisme), formate din minim 2 agenți de securitate dotați cu armă de foc și muniție aferentă, cu bastoane de cauciuc sau tip tomfe, spray-uri iritant-lacrimogene, uniforme de serviciu cu însemnele distinctive ale societății de pază, mijloace de protecție individuală (veste antiglonţ etc.) și ecusoane de identificare cu fotografie;
– să instaleze fără nici un cost dispozitivele necesare conectării sistemelor de alarme existente la dispecerat, în vederea monitorizării (GPRS, butoane panică, senzori
etc.), aceste dotări rămânând în custodia beneficiarului, pe toată perioada derulării contractului;
– să mute dispozitivele de monitorizare fără costuri suplimentare, în cazul mutării casieriei într-un alt sediu;
– să asigure monitorizarea permanentă și mentenanța periodică a sistemului de securitate antiefracție al obiectivului beneficiarului, prin conectarea GPRS la dispeceratul Prestatorului;
– prin mentenanță periodică se înțelege:
– examinarea aspectului exterior și interior a tuturor componentelor;
– verificarea stării tehnice a tuturor acumulatorilor;
– verificarea individuală a fiecărui detector, buton, etc.
– să asigure intervențiile tehnice pentru eliminarea disfuncționalităților echipamentelor tehnice, cu schimbare de piese;
– să monitorizeze permanent și să intervină, în caz de nevoie, următoarele locații: sediul din str. Amzacea, nr. 13, care deține 2 sisteme de alarmare antiefracție
; sediul din b-dul Tomis, nr. 51; arhiva din str. Plevnei, nr. 4; casierie sediu City Park Mall; casierie sediu str. Bărăganului, nr. 2-4; arhiva din b-dul 1 Mai; sediul din str.
Ecaterina Varga; arhiva din str. Gh. Lazăr, nr. 5A, Casa Căsătoriilor, str. M. Eminescu, nr. 20.
– să intervină prompt în momentul declanșării butonului de panică, timpul mediu de intervenție este de 3-7 minute;
– să despăgubească beneficiarul, în caz de daune materiale provocate în urma nerespectării timpului de intervenție menționat;
– să intervină rapid și în cazul solicitării telefonice a beneficiarului, pentru prevenirea și stoparea unor evenimente, care ar putea produce distrugeri și pagube, sau chiar să afecteze integritatea fizică, ori să pună în pericol viața persoanelor aflate în obiectivele menționate;
– să aibă punct de lucru/sediu permanent în municipiul Constanța;
– să fie pe deplin responsabil pentru prestarea serviciilor. Totodată este răspunzător atât de siguranța tuturor operațiunilor și metodelor de prestare utilizate, cât și de calificarea personalului folosit, pe toata durata contractului; “Se solicită furnizorilor prețul serviciului de pază şi transport valori, monitorizare sisteme de alarmare antiefracție și intervenție rapidă, cu agenţi înarmaţi, precum și eliminarea disfuncționalităților echipamentelor tehnice, cu schimbare de piese”, se arată în documentul postat de către reprezentanții administrației locale constănțene pe pagina oficială de internet.
Termen limita pentru primirea ofertelor a fost stabilită data de 04.12.2017, iat termen limita pentru consultare este 06.12.2017;
Orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite oferta de preț în vederea determinării valorii estimate și propuneri privind cerințele tehnice sau condiții suplimentare, cu respectarea celor precizate în anunț. Adresa de e-mail ionut.vaduva@primaria-constanța.ro, la sediul din mun. Constanța, str. Ștefan Mihăileanu, nr. 10, sau la fax. 0241/488176.

Comments

comments

Politica

(DOCUMENT) Guvernul modifică Strategia de vaccinare împotriva COVID-19

Mihaela Tîrpan

Publicat

la data de

Scris de

Executivul se reuneşte miercuri în şedinţă, de la ora 13.00, iar pe ordinea de zi figurează un proiect de hotărâre pentru modificarea Strategiei de vaccinare împotriva COVID-19.

În etapa a doua de vaccinare sunt introduse persoanele cu handicap, persoane imobilizate, cele imunodeprimate, însoţitorii acestora şi persoanele care locuiesc la acelaşi domiciliu cu bolnavii. De asemenea, sunt incluse în etapa a doua persoanele fără adăpost. Totodată, centrele de vaccinare sunt coordonate metodologic de Ministerul Sănătăţii, prin Institutul Naţional de Sănătate Publică şi direcţiile de sanătate publică judeţene şi a municipiului Bucureşti.

Iată documentul:

HG 5

 

Comments

comments

Continuă să citești

Politica

Senatorii şi deputaţii ar putea să se vaccineze anti-COVID la Parlament

Tatian Iorga

Publicat

la data de

Scris de

Senatorii şi deputații s-ar putea vaccina anti-COVID în clădirea Parlamentului, atât timp cât există un cabinet medical şi echipe medicale mobile care pot face acest lucru, a declarat, marţi, într-o conferinţă de presă la Palatul Victoria, preşedintele Comitetului naţional de coordonare a activităţilor privind imunizarea, dr. Valeriu Gheorghiţă, care a precizat însă că resursa umană este limitată şi există o prioritizare, eforturile fiind concentrate în acest sens, informează Agerpres.

„Echipele mobile de vaccinare pot să asigure vaccinarea în mod deosebit a persoanelor din centrele medico-sociale şi rezidenţiale, dar şi a anumitor categorii de persoane care deservesc activităţi esenţiale şi care este dificil să părăsească locul de muncă. În acest caz, se poate utiliza cabinetul medical de la locul de muncă şi se constituie o echipă mobilă atât din resursa personalului medical propriu din acea unitate, la care se poate adăuga altă resursă umană, încât să se efectueze vaccinarea personalului şi la locul de muncă. Deci există şi această posibilitate, însă resursa umană, trebuie să înţelegem, este limitată. Există la acest moment o prioritizare a persoanelor vulnerabile, a persoanelor care sunt la risc să dezvolte forme severe şi, din acest punct de vedere, majoritatea echipelor mobile sunt concentrate pe a asigura vaccinarea personalului din centrele medico-sociale şi rezidenţiale”, a explicat Gheorghiţă.

Întrebat dacă senatorii şi deputaţii s-ar putea vaccina la Parlament, Gheorghiţă a răspuns: „Atât timp cât există un cabinet medical şi echipe medicale mobile care pot face acest lucru, sigur că da”.

Sursa: digi24.ro

Comments

comments

Continuă să citești

Politica

Primarii s-au înțeles cu premierul Florin Cîțu. 90% din cheltuielile cu asistența socială, suportate de Guvern

Tatian Iorga

Publicat

la data de

Scris de

Primarul municipiului Cluj, Emil Boc, liderul Asociației Municipiilor din România, a avut o întâlnire cu premierul Florin Cîțu pentru a discuta despre bugetul pentru administrațiile locale din 2021.

„Am apreciat implicare premierului prin implementarea unui act normativ, mai ales în privința cheltuielilor. Este reglementat și e de apreciat. (…) Noi am solicitat ca aceste cheltuieli cu asistența socială să vină de la stat. Astfel că 90% o să fie de la Guvern, iar 10 % din partea administrațiilor locale. (…) Premierul ne-a asigurat că o să fie banii pentru burse și gratuitatea pentru transportul public. Am cerut ca cetățenii și autoritățile să fie tratați egal în privința îngrijirii terenurilor și clădirilor. Din fondurile europene se va încerca rambursarea cheltuielilor din pandemie. Avem 240 de mililoane de euro cheltuiți în 2020 pe tot ceea ce înseamnă pandemie. Am primit 40 milioane înapoi, deci 20% din cât am cheltuit. S-a convenit că în continuare din fondurile europene se va încerca rambursarea acestor cheltuieli făcute de administrația locală“, a spus Emil Boc.

Comments

comments

Continuă să citești

Luna asta s-au urmarit: