Conecteaza-te cu noi

Administratie

Primăria Constanța vrea sa facă parcare multietajată în zona Casei de Cultură și plătește peste 100.000 de lei pe documentație

Published

on

Primăria municipiului Constanța și-a anunțat intenția de a realiza o parcare multietajată în zona Casei de Cultură din oraș și a publicat un anunț pe site-ul insituției prin care informează că achiziționează serviciu de elaborare a documentației publice aferent acestui proiect.

În document, conducerea administrației municipale informează că achiziția pentru proiectul “Achiziționarea Serviciului de elaborare documentație tehnico – economică – Studiu de fezabilitate – Parcare publică multietajată” va fi una directă și va costa peste 100.000 de lei. Mai exact, valoarea estimată, conform aceluiași document, este de 132.000 de lei.

Serviciul de elaborare documentație tehnico-economică Studiu de Fezabilitate presupune realizarea serviciului in doua Faze principale, conform precizărilor si cerintelor din documentatie:

• Faza 1 – Elaborare studii de teren: studiu geotehnic, studiu topografic avizat OCPI, documentatie cadastrala si studiul de trafic;

Advertisement

• Faza 2 – Elaborare Studiu de Fezabilitate și documentații pentru obținerea avizelor acordurilor.

Durata contractului: 6 luni de la emiterea Ordinului de începere, cu posibilitatea prelungirii cu acordul părţilor, funcție de perioada de obtinere C.U., avize/acorduri și de perioada de evaluare a proiectului. Contractul de prestări servicii va cuprinde și prevederi referitoare la sistarea acestuia.

Valabilitate ofertă: 90 de zile.

Condiții participare: Conform cerintelor si specificatiilor precizate in documentaia anexata prezentului anunt.

Criteriul de atribuire: „prețul cel mai scăzut” – se aplică doar ofertelor declarate admisibile (care îndeplinesc toate cerințele din documentația anexată).

Advertisement

Termen limită depunere oferte, pe adresa de email de mai jos: 07.07.2021 ora: 23:59.

Informații suplimentare: Orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite ofertă cu respectarea specificațiilor din prezentul anunț și din documentația anexată, pe adresa de E-mail: achizitiipublice@primaria-constanta.ro.

Ofertanții pot solicita clarificări înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor, doar pe adresa de e-mail: achizitiipublice@primaria-constanta.ro

Potențialii ofertanți au obligația de a consulta anunțul de publicitate, publicat pe site-ul Primăriei municipiului Constanța, în vederea verificării răspunsurilor la solicitările de clarificări, dacă va fi cazul.

sursa foto: flickr.com

Advertisement

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Activitatea mea profesională nu este una complicată. Am descoperit frumusețea textului jurnalistic în 2002 în redacția cotidianului “Replica de Constanța”, unde am fost redactor timp de 5 ani și jumătate, după care am ales ca întrebările incomode pe departamentul Politică / Administrație să le adresez din redacția unui alt important cotidian constănțean. “Observator de Constanța” a fost pentru 8 ani locul unde m-am dezvoltat profesional, am cunoscut oameni din toate categoriile sociale și am primit aprecieri pentru fiecare efort depus. În 2015, am ales întreruperea activității pentru a mă alătura unei echipe de campanie electorală pentru alegerile locale din vara lui 2016. Experiența a fost interesantă, însă dorul de tastele laptopului unde-mi scriam materialele de presă nu m-au lăsat să-mi doresc o carieră în administrație. Așa am ales “Ordinea.ro”!

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions