Connect with us

Societate

Primăria Hârșova face angajări. Vezi ce posturi sunt vacante

Publicat

la

Primăria orașului Hârșova organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă determinată/nedeterminată, a două funcții contractuale de execuție, vacante.

Este vorba despre:

  • inspector în cadrul Compartimentului implementare proiecte fonduri europene pe durata implementării programelor europene
  • îngrijitor în cadrul Creșei de copii.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • inspector:
    • nivelul studiilor: studii superioare cu diplomă de licență;
    • fără vechime în specialitatea studiilor;
    • certificat calificare de expert achiziții publice.
  • îngrijitor:
    • nivelul studiilor: studii medii cu diplomă de bacalaureat;
    • vechime în muncă – minimum 10 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 05 iulie 2021: termenul limită pentru depunerea dosarelor;
  • 12 iulie 2021, ora 11:00: proba scrisă;
  • 14 iulie 2021, ora 11:00: proba interviu.

Dosarele de înscriere se depun la sediul instituției în termen de 10 zile de la publicarea anunțului.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială, respectiv www.primaria-harsova.ro. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul primăriei, Piața 1 Decembrie 1918, nr.1, telefon 0241/870.300, interior 123.

Comments

comments

Continuă să citești
Reclamă

Societate

CNAS a lansat „Ghidul asiguratului”

Publicat

la data de

Scris de

CNAS a lansat „Ghidul asiguratului”.

Pentru o mai bună cunoaştere a serviciilor oferite în cadrul sistemului social de asigurări de sănătate, CNAS a realizat Ghidul asiguratului, care   ajută publicul să înţeleagă modul de funcţionare a acestui sistem. Ghidul cuprinde informaţii despre calitatea de asigurat, modalităţile de accesare a serviciilor pe fiecare domeniu de asistenţă medicală, precum și drepturile şi obligaţiile asiguratului, conform reglementărilor în vigoare la nivelul lunii iulie 2021. Ghidul se adresează atât persoanelor asigurate, cât şi celor neasigurate,  care pot afla care sunt serviciile medicale la care au dreptul şi care este modalitatea de accesare a acestora.

„Informarea corectă, completă și accesibilă a celor pe care îi deservește un sistem de sănătate este o condiție fundamentală pentru buna funcționare a acestuia. Nu doar în România, ci în orice țară. Pe fondul unor reglementări complexe și deseori în schimbare, cu atât mai mult în contextul pandemiei COVID-19, a situa oamenii în centrul sistemului înseamnă nu doar a concepe și implementa politici de sănătate adecvate, ci și (mai ales) a le oferi acestora instrumente care să îi ajute să beneficieze de serviciile la care au dreptul, cu respectarea obligațiilor legale. Acest ghid este un astfel de instrument.”, afirmă Adrian Gheorghe, preşedintele CNAS, în prefaţa Ghidului asiguratului.

Pe baza propunerilor și recomandărilor primite după parcurgerea acestui ghid, CNAS va elabora şi alte ediţii, astfel încât să vină cât mai mult în sprijinul persoanelor care doresc să se informeze asupra modului în care pot accesa serviciile acordate în sistemul public de sănătate.

Ghidul asiguratului a fost postat pe site-ul CNAS, www.cnas.ro, și promovat pe pagina de Facebook a instituţiei.

Comments

comments

Continuă să citești

Societate

Campanie de control pe litoral. Ce amenzi au aplicat inspectorii de muncă

Publicat

la data de

Scris de

În perioada 15 iulie – 4 septembrie a.c., se desfășoară Campania Națională privind identificarea și combaterea cazurilor de muncă nedeclarate și verificarea respectării prevederilor legale în domeniul securității și sănătății în muncă  în unități care desfășoară activitate pe litoralul Mării Negre.

In prima săptămână de control, inspectorii de muncă din cadrul serviciului control relații de muncă au verificat un număr de 62 angajatori, au aplicat sancțiuni contravenționale în valoare de 40.000 lei și au fost depistate 2 persoane care lucrau fără forme legale de angajare.

Inspectorii de muncă din cadrul serviciului securitate și sănătate în muncă au verificat un număr de 30 de angajatori unde au dispus 65 de masuri de remediere a neconformităților constatate si au aplicat o sancțiune contravenționala în valoare de 4.000 lei pentru neefectuarea instructajului din punct de vedere al securității și sănătății în muncă la angajare. Echipele de control au acționat și în weekend, ocazia cu care s-a verificat și respectarea de către angajatori a timpului de lucru și de odihnă al salariaților.

 

 

Comments

comments

Continuă să citești

Societate

Se modifică programul de vizitare la Acvariul din Constanța

Publicat

la data de

Scris de

De astăzi, vizitatorii Acvariului din Constanța vor avea acces în incintă până târziu. S-a modificat programul de vizitare, astfel că turiștii și localnicii se pot bucura de expozițiile de faună și floră până la ora 22.00.

Până acum programul era între orele 8.30 – 20.00.

Noul program, valabil până în data de 23 august, este de luni până duminică între orele 10.30- 22.00. Programul casieriei este între orele 10.30 – 21.30.

Prețul biletelor rămâne neschimbat, respectiv:

Adulți: 30 de lei

Tarif Însoțitor (0-18 ani) 20 de lei

Elevi/Studenți 7,50 lei
Copiii până la 7 ani intră gratuit.

Important: ACCESUL ÎN ACVARIU SE FACE PROGRESIV prin așteptarea la rând – indiferent de modalitatea de achiziționare a biletului – online sau la casier.

Reamintim că spațiul expozițional al Acvariului este destinat prezentării expoziției permanente de faună și floră acvatică, dar și unor expoziții temporare cu diverse tematici legate de biologie, ecologie acvatica și pescuit marin.

De-a lungul timpului, Acvariul din Constanța a adunat peste 100 de specii de pești și viețuitoare marine care aparțin unor zone geografice diverse. Ținând cont de criterii ecologice, biogeografice și taxonomice, Acvariul, este structurat în trei secții: Marină, Dulcicolă și Pești Exotici.

Comments

comments

Continuă să citești

Luna asta s-au urmarit: