Connect with us

Administratie

Primarul comunei Tuzla anunță începerea lucrărilor la rețeaua de alimentare cu gaze naturale a localității

Published

on

Locuitorii din comuna Tuzla au un motiv de bucurie. Primarul localității, Reșit Taner, anunță startul lucrărilor la rețeaua de alimentare cu gaze naturale, un proiect de peste 18 milioane de lei.

“Înființarea rețelei de distribuție gaze naturale în Comuna Tuzla, județul Constanța se va realiza din conductele existente de medie presiune din orașul învecinat Eforie Sud administrate de operator Distrigaz Sud Rețele București. Rețeaua de distribuție gaze naturale va avea o lungime de aproximativ 38413 ml și va asigura un debit de 2500 mc/h calculat pentru comuna Tuzla. Proiectul de alimentare cu gaze naturale presupune realizarea rețelelor pe aproximativ 85% din străzile aferente teritoriului comunei, ceea ce va permite posibilitatea racordării unui număr de 1495 de gospodarii individuale, 90 de agenți economici și 17 obiective socio-culturale. Valoarea totala a lucrărilor este de 18 711 580,66 lei fără TVA”, informează primarul Taner.
foto: Resit Taner / Facebook

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Activitatea mea profesională nu este una complicată. Am descoperit frumusețea textului jurnalistic în 2002 în redacția cotidianului “Replica de Constanța”, unde am fost redactor timp de 5 ani și jumătate, după care am ales ca întrebările incomode pe departamentul Politică / Administrație să le adresez din redacția unui alt important cotidian constănțean. “Observator de Constanța” a fost pentru 8 ani locul unde m-am dezvoltat profesional, am cunoscut oameni din toate categoriile sociale și am primit aprecieri pentru fiecare efort depus. În 2015, am ales întreruperea activității pentru a mă alătura unei echipe de campanie electorală pentru alegerile locale din vara lui 2016. Experiența a fost interesantă, însă dorul de tastele laptopului unde-mi scriam materialele de presă nu m-au lăsat să-mi doresc o carieră în administrație. Așa am ales “Ordinea.ro”!