Actual

Se desfășoară a doua ediție a Constanța Port Container Day! Unde va avea loc?

mart. 14, 2018 Maria Ionescu

Pe data de 22 martie, la „Grand Hotel Italia”, Cluj-Napoca se va desfășura Constanța Day Container 2018, eveniment organizat de către Compania Națională Administrația Porturilor Maritime și revista Intermodal&Logistics.

Evenimentul deschide calea unui dialog real între reprezentanţii autorităţilor portuare şi vamale şi reprezentanţii mediului de afaceri din vestul şi centrul ţării, punând în discuţie serviciile pe care portul Constanţa le oferă companiilor din aceste zone, provocările cu care se confruntă exportatorii şi importatorii în creşterea traficului de mărfuri spre şi dinspre Constanţa.

Constanța Port Container Day va reuni peste 150 de reprezentanţi ai autorităţilor portuare şi vamale, linii de shipping, operatori portuari, companii de transport şi logistică, case de expediții, comisionari vamali și reprezentanți ai companiilor producătoare din varii industrii.

Care sunt metodele de fluidizare şi creştere a certitudinii operaţiunilor vamale în România? Avantajele financiare şi logistice ale certificării ca Operator Economic Autorizat (AEO); vămuirea centralizată şi înscrierea în evidenţele declarantului; rolul comisionarilor în vamă – diferenţa între reprezentarea directă şi indirectă sunt doar câteva din punctele care vor fi abordate de către Mihai Petre, Senior Manager vamă şi comerţ internaţional, Deloitte în cadrul prezentării pe care o va susţine la cea de-a doua ediţie a Constanta Port Container Day. De asemenea, cei prezenţi la eveniment vor avea ocazia să afle ce pieţe de export pot accesa şi care sunt cele mai noi servicii oferite de către Cosco Shipping, dar şi care sunt facilităţile oferite de Portul Constanţa, planurile de dezvoltare şi investiţii în modernizarea infrastructurii portuare.

Au confirmat prezenţa reprezentanţi ai unor companii precum CFR Marfă, Direcţia Regională Vamală Constanţa Nord, Aeroportul Avram Iancu, Universal Spedition, Cargo Partner Expediţii, ASG Wind Transport, Autonet, DSV Solutions, IPEC, Rofersped, Kuehne+Nagel, APM Terminals, Panalpina România, Ekol Logistic, Agressione, Bosch, Rail Container, Delonghi Group, Aggreko, Global Vision, Gebruder Weiss, Asko International, Airborne Global Services, Logistics MGMT, Tibbett Logistics, DHL Global Forwarding, Pro Customs, Arviem, Dexion, KLG Europe Logistics, Tenaris Silcotub, All Port Cargo Services, Transferoviar Grup Cluj, Rara Logistics, Modpack Systems, Kastamonu, Dunwell, Emerson, Remarul 16 Februarie, Predilect Cargo.

Comments

comments

Maria Ionescu

About The Author

Am devenit jurnalist în urmă cu foarte mulţi ani, pe la începutul lui 1992. Era dificil, pentru că lumea era avidă de informaţii, iar adunarea acestora presupunea foarte multă muncă. Redacţia ziarului Telegraf a constituit lansarea mea în presă, iar viaţa mea personală a devenit extrem de simplă: lucram de dimineaţa până în cursul nopţii. După vreo 6 ani, timp în care am început să fac şi televiziune, la TV Neptun, am decis să plec la subredacţia de Constanţa a ziarului Naţional. Acela a fost momentul în care am lucrat în paralel în presa scrisă şi în cea audio, la mai multe posturi de radio, începând cu Europa FM şi terminând cu Mix FM. A venit apoi perioada în care mi-am dorit mai mult şi am continuat să fac şi televiziune, la Antena 1, iar apoi la B1TV. Însă presa scrisă a rămas, mereu, marea mea pasiune. Am ajuns redactor şef adjunct la Observator de Constanţa, unde am rămas mai bine de 10 ani. Apoi am stabilit că ajunge cu genul acesta de muncă în care îţi neglizeji familia, că este cazul să fac altceva. Şi am devenit PR! După 5 ani, mi-am reamintit că doar presa mă satisface din toate punctele de vedere! Motiv pentru care ... iată-mă!