Conecteaza-te cu noi
stelian ion

Actual

Se schimbă regulile audiențelor la Serviciul de Imigrări

Published

on

Inspectoratul General pentru Imigrări, care are servicii la nivelul întregii ţări, a anunţat cum vor fi desfăşurate audienţele în perioada stării de alertă.

Având în vedere încetarea stării de urgență, în contextul menținerii riscului de transmitere a infectării cu noul coronavirus, în perioada următoare, până la revenirea la normalitate, pentru asigurarea dreptului cetățenilor la petiționare dar și a protejării angajaților unităților Ministerului Afacerilor Interne – IGI, activitatea de relații cu publicul se va desfășura astfel:
Activitatea de primire în audiență se va desfășura numai în cazuri cu caracter deosebit, raportat la situația prezentată de către solicitantul audienței.

În situația aprobării audienței, acestea se vor desfășura la sediul structurilor I.G.I,  iar masa de lucru unde are loc discuția cu cetățenii va avea prevăzut un plexiglas între vorbitori.

Advertisement
palaz

La audiență vor fi acceptate maxim 2 persoane concomitent pentru dialogul cu personalul cu funcție de conducere. Audiența se va limita la un interval de maxim 15 minute, respectându-se astfel recomandările medicale de evitare a interacțiunii prelungite dintre mai multe persoane.
Persoanele care participă la audiență vor trebui să poarte mască și mănuși de protecție și să respecte regulile de prevenire a infectării cu COVID 19. Spațiul unde are loc audiența va fi dezinfectat înainte și după încheierea fiecărei activități în parte.

Pentru asigurarea comunicării dintre cetățeni și personalul cu funcție de conducere, audiențele se pot desfășura și telefonic.

În situația în care nu se poate realiza primirea în audiență, se poate dispune ca aspectele semnalate să fie transmise spre soluționare unui compartiment de specialitate, solicitantul urmând să primească răspuns la cele sesizate.

În vederea realizării celor de mai sus, solicitanții vor menționa, obligatoriu, în cererea de primire în audiență, telefonul de contact și/sau adresa de e-mail.

Advertisement
palaz

“Activitatea de consiliere a cetățenilor, prevăzută de OMAI nr. 33/2020 privind activitățile de soluționare a petițiilor, primire în audiență și consiliere a cetățenilor, în Ministerul Afacerilor Interne, se va desfășura astfel:
– Activitatea se va desfășura, telefonic, de către lucrătorii de relații cu publicul, cetățenii putând să apeleze numerele de telefon afișate în secțiunea ,, Contact,, a site-ului IGI.

Activitatea de primire a petițiilor cetățenilor va fi asigurată prin intermediul trimiterilor poștale, al adreselor de e-mail sau prin completarea, on-line, a formularelor postate pe site-ul IGI.”, precizează Biroul de presă al Inspectoratului General pentru Imigrări.

Sediul Serviciului pentru Imigrări al judeţului Constanţa se află pe b-dul Mamaia, nr. 102-104. Detalii se pot obţine la numerele de telefon 0241-502307, 0241-611364 int. 20308, 20306, 20307. Emai:  ct.igi@mai.gov.ro

Șef al acestui serviciu este comisarul de poliție Mircea-Daniel Labeş.

Advertisement
palaz

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Am devenit jurnalist în urmă cu foarte mulţi ani, pe la începutul lui 1992. Era dificil, pentru că lumea era avidă de informaţii, iar adunarea acestora presupunea foarte multă muncă. Redacţia ziarului Telegraf a constituit lansarea mea în presă, iar viaţa mea personală a devenit extrem de simplă: lucram de dimineaţa până în cursul nopţii. După vreo 6 ani, timp în care am început să fac şi televiziune, la TV Neptun, am decis să plec la subredacţia de Constanţa a ziarului Naţional. Acela a fost momentul în care am lucrat în paralel în presa scrisă şi în cea audio, la mai multe posturi de radio, începând cu Europa FM şi terminând cu Mix FM. A venit apoi perioada în care mi-am dorit mai mult şi am continuat să fac şi televiziune, la Antena 1, iar apoi la B1TV. Însă presa scrisă a rămas, mereu, marea mea pasiune. Am ajuns redactor şef adjunct la Observator de Constanţa, unde am rămas mai bine de 10 ani. Apoi am stabilit că ajunge cu genul acesta de muncă în care îţi neglizeji familia, că este cazul să fac altceva. Şi am devenit PR! După 5 ani, mi-am reamintit că doar presa mă satisface din toate punctele de vedere! Motiv pentru care ... iată-mă!

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions