Connect with us

Actual

Ședință AGA la Oil Terminal! Nu s-a putut stabili indemnizația membrilor CA

Maria Ionescu

Publicat

la data de

 În cursul zilei de azi, s-a desfășurat Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Societății Oil Terminal SA. La ședință au participat acționari reprezentând 61,04 % din capitalul social.

Iată ce hotărâri au fost votate:

  Art. 1 Cu votul acționarilor se aproba structura de garanții aferentă creditului de investiții în valoare de 25.495.572 lei, după cum urmează:

  1. a)    Teren în  suprafață de  60.394  mp, lot 1/2/1 identificat cu nr. cadastral 246755
  2. b)    Mijloace fixe situate pe teren  în suprafata de 60.394 mp ( Depozit IV Sud Movila Sara )

o   C1- Rezervor R35  capacitate  50.000 mc situat în Secția Platforma Sud

o   C2 – Rezervor R25  capacitate  31.500 mc situat în Secția Platforma Sud

o   C3 – Rezervor R23 capacitate  31.500 mc situat în Secția Platforma Sud

o   C4- Casa spumă situată în Secția Platforma Sud

o   C5 -Casa spuma situata in Sectia Platforma Sud

  1. c)    Gaj pe conturile curente ce vor fi deschise la banca creditoare

 Art. 2 Cu votul acționarilor se aprobă împuternicirea directorului general, directorului economic și a șefului Biroului Juridic Litigii sau înlocuitorii de drept ai persoanelor împuternicite să reprezinte societatea în relațiile cu banca, notar public și să semneze în numele și pentru societate contractele de credit, contractele de garanție reală mobiliară și imobiliară, actele adiționale la acestea, precum și orice alte înscrisuri necesare în derularea relației contractuale cu banca pentru împrumuturile acordate.

Art. 3 Cu votul acționarilor se ia act de informarea privind aprobarea prelungirii liniei de credit în sumă de 10.000.000 ron pentru o perioadă de 12 luni.

Art. 4 Cu votul acționarilor se aproba menținerea structurii de garanții aferentă prelungirii liniei de credit în sumă de 10.000.000 lei, pe o perioada de 12 luni, așa cum a fost aprobată prin hotărârea AGOA nr. 6/04.04.2018.

Art. Cu votul acționarilor se aprobă împuternicirea directorului general, directorului economic și a șefului Biroului Juridic Litigii să reprezinte societatea în relațiile cu banca, notar public și să semneze în numele și pentru societate contractele de credit, contractele de garanție reală mobiliară și imobiliară, actele adiționale la acestea, precum și orice alte înscrisuri necesare în derularea relației contractuale cu banca pentru împrumuturile acordate aferente prelungirii liniei de credit.

Art. 6 Nu s-a putut adopta o hotărâre privind stabilirea nivelului indemnizației pentru membrii executivi ai Consiliului de Administrație în conformitate cu prevederile OUG 109/2011 cu modificarile și completarile ulterioare, având în vedere că 97,68 % dintre acționarii prezenți/reprezentați, reprezentând  61,04% din capitalul social, s-au abținut de la vot.

 Art. 7 Cu votul acționarilor se ia act de informarea privind decizia ANAF de reducere cu 50% a valorii garanției aferente antrepozitului fiscal.

Art. 8 Cu votul acționarilor se ia act de informarea cu privire la tranzacțiile încheiate conform art 52 alin 3 din OUG 109/2011.

Art. Cu votul acționarilor se aprobă stabilirea datei de 31.07.2018, ca dată de înregistrare și a datei de 30.07.2018 ca ex-date în conformitate cu prevederile legale.

Art. 10 Cu votul acționarilor se aprobă împuternicirea Președintelui de ședință să semneze hotărârile adunării.

Art. 11 Cu votul acționarilor, se aprobă împuternicirea directorului general al societății să semneze documentele necesare privind înregistrarea hotărârilor adunării generale a acționarilor la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Constanța și pentru efectuarea formalităților privind publicarea acestor hotărâri.

Reamintim că la Oil Terminal, Ministerul Energiei deține 59,62% din capitalul social!

Comments

comments

Continuă să citești
Reclamă

Actual

Constanța: Șoferul unui autobuz a fost lovit de mai mulți tineri

Maria Ionescu

Publicat

la data de

Scris de

În cursul acestei seri, conducătorul autobuzului CT-10-EXD de pe linia 2-43 a fost lovit de un grup de tineri pe bulevardul 1 Mai colț, cu strada Plopilor.
Bărbatul, care se afla în timpul serviciului, și-a pierdut cunoștința și a fost transportat de urgență la spital, precizează Biroul de presă al Primăriei Constanța.
La fața locului a ajuns și un echipaj de poliție care a deschis o anchetă pentru prinderea făptașilor.
Potrivit IPJ Constanța, po
lițiștii din cadrul Secției 5 au fost sesizați, în jurul orei 17.30, cu privire la faptul ca un bărbat, în vârstă de 51 de ani, șoferul unui autobuz de transport persoane, a fost agresat în stația de autobuz Faleză sud (bd 1 Mai vechi).

Patrula de siguranță publică deplasată la fața locului a stabilit faptul că, în timp ce se afla în stație, un grup de tineri, cu vârste de aproximativ 15 ani, a decuplat butonul de urgență al ușii din spate al autobuzului, iar când conducătorul auto s-a dus la aceștia, a fost lovit cu pumnul în zona feței.

Poliția a precizat că persoana vătămată nu a fost transportată la spital și că bărbatul în cauză nu a depus plângere.

Polițiștii Secției 5 efectuează cercetări sub aspectul săvârșirii infracțiunii de lovire sau alte violențe.

Foto: Ilustrativ

Comments

comments

Continuă să citești

Actual

RATC: Constănțeni păcăliți cu o aplicație falsă!

Maria Ionescu

Publicat

la data de

Scris de

Atenție la aplicațiile false pe care le puteți descărca pe telefonul mobil. O astfel de metodă de a păcăli controlorii din autobuzele Regiei Autonome de Transport în Comun a fost descoperită în cursul zilei de astăzi. Doi tineri au prezentat echipei care verifica biletele un cod generat de un telefon mobil cu sistem android. Numai că, în momentul în care codul a fost scanat cu aparatura aflată în dotarea controlorilor, s-a descoperit că totul este un fals.

Conducerea RATC face precizarea că nici o altă aplicație în afară de cea disponibilă la numărul de telefon 7475 nu este valabilă, în niciun sistem de operare al telefoanelor mobile. Puteți obține biletul electronic care generează un cod, doar dacă trimiteți un SMS la numărul de telefon 7475. Veți primi imediat un cod de confirmare, precum și ora până la care este valabil biletul de călătorie.

O călătorie costă 1,5 lei, în timp ce amenda poate ajunge până la 500 de lei.

Comments

comments

Continuă să citești

Actual

Protest în portul Constanța: ”Opriți dumpingul social și exploatarea salariilor.”

Maria Ionescu

Publicat

la data de

Scris de

În cursul zilei de azi, în portul Constanța s-a desfășurat un miting care vine să anunțe demonstrația care va avea loc pe data de 27 martie a.c. la Bruxelles vizavi de probleme generale și sectoriale din transportul maritim. Au avut reprezentanți organizații sindicale afiliate la ITF/ETF din sectorul maritim/portuar.

Potrivit inspectorului ITF Adrian Mihalcioiu, pe data de 27 martie se va desfășura la Bruxelles o mare demonstrație a lucrătorilor din ramura transporturilor europene.

Obiectivul fundamental al sindicatelor navigatorilor europeni este de a contribui la o industrie europeană de transport maritim puternică, la care să participe un număr tot mai mare de tineri și femei din Uniunea Europeană.

Transportul menține Europa în mișcare. Toți depindem de serviciile de transport pentru călătorii și comert, iar milioane de europeni lucrează în acest sector.
Din păcate, transportul european este în pericol. Concurența necorespunzătoare și practicile comerciale nedorite dăunează serviciilor de calitate, subminează drepturile lucrătorilor și sporesc riscurile privind siguranța pentru toată lumea.

Dumpingul social afectează lucrătorii din transporturi din întreaga Europa:
• Lucrătorii timiși în alte țări sunt deseori plătiți mai puțin decât angajații locali.
• Depășirea orelor de muncă, deoarece angajatorii și guvernele ignoră regulile privind timpul de odihnă.
• Locuri de muncă distruse de concurența neloială pe baza costurilor, nu a calității.
• Companiile internaționale adoptă cele mai ieftine contracte, lăsând lucrătorii fără acces clar la asistență medicală și securitate socială.
• Lucrătorii obligați să încheie contracte precare și pe termen scurt .
• Subcontractarea constantă și falşii angajatori duc la ruperea legăturii dintre angajați și angajatori.

In ultimele decenii, politicienii de la nivel european și national au impus un sector de transport mai liber, mai integrat și mai competitiv. Cu toate acestea, nu au stabilit niciodată norme internaționale corespunzătoare pentru a proteja lucrătorii, intreprinderile și cetățenii.
Companiile expuse concurenței excesive reacționează cu dumpingul social. Ei evită sau abuzează de reglementările sociale în numele profiturilor pe termen scurt.
Acest dumping social împinge în jos salariile și condițiile de muncă pentru sectorul transporturilor din întreaga Europa, adâncind diferențele între persoane din diferite grupuri naționale și profesionale. Acest lucru nu este nu este doar o amenințare la adresa locurilor de muncă în transporturi – este un pericol real pentru coeziunea socială și credința oamenilor într-o societate europeană deschisă.

 

Comments

comments

Continuă să citești

Luna asta s-au urmarit: