Connect with us

Administratie

Sistemul de bike – sharing va fi întrerupt până la primăvară

Publicat

la

Constănțenii mai pot folosi doar câteva zile bicicletele puse gratuit la dispoziția lor de municipalitate, anunță Biroul de presă al Primăriei municipiului Constanța printr-un comunicat remis redacției.

Pe 1 decembrie sistemul de bike-sharing va fi întrerupt până la primăvară atunci când condițiile meteorologice vor permite, din nou, folosirea acestui mijloc de transport. În tot acest timp se va face o revizie a stațiilor și a bicicletelor, pentru ca totul să funcționeze în parametri optimi atunci când proiectul va fi reluat.

„Black Sea Bike – Diversification of the tourism services in Constanța – Balchik cross border region by bike – BSB ” s-a dovedit a fi un proiect de succes. Până acum au fost emise 9080 de carduri și s-au efectuat 43.700 de trasee.

Reamintim faptul că orice turist sau localnic poate solicita, în mod gratuit, pe baza cărții de identitate, de la ghișeele de informații din cadrul agențiilor SPIT, un card de utilizator.

Toate detaliile despre acest proiect le puteti afla accesând site-ul www.blackseabike.ro .

Comments

comments

Administratie

Năvodari. Lucrările de asfaltare a podului de la Ecluză, finalizate în acest weekend

Publicat

la data de

Scris de

Primarul orașului Năvodari, Florin Chelaru, a declarat că a fost continuată asfaltarea Podului peste Canal

„Azi-noapte am asfaltat prima jumătate a  Podului peste Canal, inclusiv cu aplicarea stratului de uzură! La noapte, vom finaliza și cealaltă jumătate. În perioada următoare vom schimba rosturile de dilatație distruse, vom trasa benzile de circulație și vom monta un nou parapet rutier și pietonal!“, a declarat Florin Chelaru.

Amintim că, podul de peste ecluza de la Năvodari este modernizat și lărgit. Valoarea totală a investiției este de 5,2 milioane lei. Realizarea proiectului are în vedere execuția unor ample lucrări de reabilitare a structurii podului, lărgirea carosabilului la 3 benzi și asfaltarea întregii suprafețe carosabile rezultată după operațiunile de lărgire. Astfel, proiectul prevede lărgirea căii de rulare la 9,10 m (trei benzi de circulație) și reabilitarea celor două trotuare cu o lățime de 1,60 m. Se vor executa lucrări de frezare, de betonare a structurii (beton de pantă), de execuție a unei noi hidroizolații, de turnare a trei noi straturi de asfalt 4 cm MAS 16, 4 cm BAP 16 și 3 cm BA 8. Mai mult decât atât, se va reabilita drumul în zona rampelor de acces, precum și suprafața sensului giratoriu prevăzută de acest proiect. Trotuarele se vor prevede cu pavele de 10 cm, precedată de refacerea structurii acestora ciment.

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Primăria Constanța: „Zona de acces către plaja Modern se transformă într-un spațiu atractiv și sigur“

Publicat

la data de

Scris de

Primăria Constanța se laudă într-un comunicat cu faptul că pavele moderne îmbracă suprafața pietonală care asigură accesul către plaja Modern.

„Echipele Confort Urban intervin în aceste zile asupra scărilor din zona de esplanadă de pe strada Mircea cel Bătrân. Infrastructura este refăcută complet pentru a îmbunătăți condițiile de trafic pietonal. Placarea cu pavele prezintă o serie de avantaje. Materialele sunt ușor de montat și conferă rezistență la diferențele de temperatură, precum și la uzură. Zona pietonală este delimitată cu borduri. Treptele vor fi consolidate prin montarea de cofraje de metal. Armătura va fi acoperită cu un strat de beton și vor placa cu metal contratreptele și pereții laterali ai scărilor. Zona va fi reamenajată pentru ca atât constănțenii, cât și turiștii să poată petrece timpul liber în mod civilizat.“, se arată în comunicatul Primăriei.

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Consiliul Local Castelu, convocat în ședință ordinară. Vezi ce proiecte sunt supuse aprobării

Publicat

la data de

Scris de

Primarul comunei Castelu, Nicolae Anghel, a convocat Consiliul Local în ședință ordinară, în 3 iunie, de ora 14.00. Ședința se va organiza şi desfășura în incinta anexei sediului administrativ al Primăriei comunei Castelu.

Iată ordinea de zi:

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea organigramei, statului de funcţii şi a numărului de personal al aparatului de specialitate al primarului comunei Castelu, judeţul Constanţa pentru anul 2022 – inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
  2. Proiect de hotărâre privind acordarea unui ajutor de urgenţă în suma de 500 lei, doamnei Șaban Anife, reprezentând cheltuieli de înmormantare pentru Șaban Cicek – inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
  3. Proiect de hotărâre privind aprobarea stabilirii prețului la consumul de apă pentru locuitorii din cadrul Fermei nr. 3 Castelu – inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
  4. Proiect de hotărâre privind aprobarea aderării comunei Nicolae Bălcescu, judeţul Constanţa, la Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară ,,Apă – Canal Constanţa” – inițiator Primarul comunei – domnul Nicolae Anghel;
  5. Întrebări, interpelări, petiții.

Membrii comisiilor pe domenii de specialitate sunt rugați să se prezinte în data de  02.06.2022, ora 14.00 în incinta Anexei Sediului administrativ al Primăriei Comunei Castelu – Sala de festivitați, str. Republicii, nr. 56, în vederea avizării proiectelor de hotărâri, astfel: Comisia nr. 1 pentru punctul nr. 1, 2 și 3,  Comisia nr. 2 pentru punctul nr. 2 și Comisia nr. 3 pentru punctul nr. 4 precum și pentru a formula și depune amendamente asupra acestora.

Art. 2  – Secretarul general al comunei va comunica prezenta dispoziţie Instituţiei Prefectului – Judeţul Constanţa în vederea exercitării controlului de legalitate şi o va face publică prin afişare la sediul autorităţii administraţiei publice locale precum şi prin publicare la afişierul din sediul Primariei comunei Castelu şi în Monitorul Oficial al comunei pe site – ul  www.primariacomuneicastelu.ro

Comments

comments

Continuă să citești

Luna asta s-au urmarit: