Connect with us

Societate

Un constănțean de 31 de ani, numit director general al companiei Poșta Română

Maria Ionescu

Publicat

la

Horia Grigorescu, în vârstă de 31 ani, a fost numit director general al companiei Poșta Română. El îl înlocuiește astfel pe Mircea Tudosie, al cărui mandat în această funcție a expirat.

Grigorescu este avocat în București și locuiește împreună cu famila (are o fetiță în vârstă de 8 ani) în sectorul I al Capitalei.

Noul director general al companiei Poșta Română s-a născut în Constanța și a fost elev al Școlii generale nr. 6. Tot la malul mării a absolvit și cursurile liceale, la Colegiul Național Mircea cel Bătrân și a urmat și facultatea.

Pe pagina sa a consemnat următoarele:

”Ca și traseu academic a urmat o nouă etapă, când am decis să urmez o carieră juridică, așa că timp de 4 ani am urmat cursurile facultății de drept din cadrul Universității Ovidius, obținând diploma de licență în științe juridice.

În timpul anului 4 de facultate, am plecat la București pentru un internship prelungit în cadrul unei case de avocatură de prestigiu. Ulterior după finalizarea facultății, am revenit în cadrul aceleiași case de avocatură, însă de această dată din postura de tânăr avocat, promovând examenul de admitere în barou în același an.

Astăzi, îmi desfășor în continuare cu plăcere și mândrie profesia de avocat tot în cadrul uneia dintre cele mai renumite case de avocatură din România , iar noul oraș în care mă simt acasă este Bucureștiul, fiind unul dintre locuitorii Sectorului 1.”, a precizat Horia Grigorescu.

Potrivit ziarului profit.ro, compania Poșta Română are afaceri de peste un miliard de lei în 2018. De asemenea, are peste 23.500 salariați și o rețea teritorială de aproximativ 5.600 de unități.

Compania este controlată de Ministerul Transporturilor – 93,52% și Fondul Proprietatea – 6,48%. În primele șase luni ale acestui an, compania a consemnat o cifră de afaceri de 622,2 milioane de lei, de la 568,76 milioane de lei în iunie 2018, iar profitul net a urcat de aproape trei ori, la 29,4 milione de lei, comparativ cu 10,63 milioane de lei la finele primului semestru din anul 2018.

Comments

comments

Continuă să citești
Reclamă

Societate

Măsuri luate și la Aeroportul Kogălniceanu pentru prevenirea îmbolnăvirii cu coronavirus

Maria Ionescu

Publicat

la data de

Scris de

În cursul zilei de ieri, grupul de specialiști constituit la nivelul Ministerului Sănătății a stabilit, într-o ședință de lucru, primele măsuri care trebuie aplicate în contextul alertei legate de infecția cu noul coronavirus.

Specialiștii în domeniu au stabilit trei categorii de măsuri care vor fi aplicate în aeroporturile internaționale și unitățile sanitare pentru prevenirea, limitarea îmbolnăvirilor și tratarea pacienților infectați cu coronavirus.

Astfel, au fost nominalizate unitățile sanitare care vor primi pacienți pentru asigurarea asistenței medicale, care vor fi spitalele de boli infecțioase din Iași, Timișoara, Constanța, Cluj iar în București – INBI ”Matei Balș” și SCBIT ”Victor Babeș”)

Toate unitățile sanitare au obligația să asigure personalului medico-sanitar substanțele dezinfectante pentru mâini și pentru suprafețe în cantități suficiente, iar personalul medico sanitar din toate UPU / CPU / camere de gardă vor avea obligația ca pe tot parcursul serviciului să poarte echipament de protecție specific (masca și mănuși).

Primele cazuri suspecte vor fi dirijate către INBI ”Matei Balș” unde vor fi izolate pentru asistență de specialitate (izolare, diagnosticare și tratament). Pacienții suspecți vor fi izolați în condițiile necesare pentru bolile infecțioase cu transmitere aerogenă și cu respectarea precauțiunilor universale.

INBI ”Matei Balș” va redacta protocolul de diagnostic și tratament care va fi pus la dispoziția centrelor nominalizate.

Pentru capacitatea de identificare și diagnostic rapid a cazurilor, unitățile sanitare desemnate vor achiziționa teste de diagnostic recomandate de OMS.

În aeroporturile internaționale, vor fi distribuite călătorilor materiale de informare la intrarea în țară referitoare la simptomatologie.

De asemenea, se recomanda asigurarea asistenței medicale în regim de permanență, unde vor fi îndrumați pasagerii cu simptomatologie respiratorie / febră. Tot în aeroporturile internaționale, specialistii de sănătate publică recomandă achiziția de scannere termale în vederea identificarii persoanelor care pot prezenta simptomatologie specifica.

Acest plan de masuri va fi actualizat în functie de evolutia si recomandarile transmise de Organizatia Mondiala a Sanatatii si Comisia Europeana.

Potrivit purtătorului de cuvânt al Aeroportului Internațional Mihail Kogălniceanu, Elena Vâță, la momentul actual sunt implementate măsurile standard pentru această noua afecțiune depistată.

”Sunt luate în vedere zborurile regulate, țările din care provin pasagerii (în prezent sunt efectuate zboruri directe către Londra și Istanbul), un reprezentant este prezent la fiecare cursă pentru a observa potențiale simptome la pasageri. De asemenea, există echipament de protecție ce poate fi utilizat într-un potențial caz, precum și o rezervă ce poate fi utilizată pentru triaj până la sosirea echipei medicale specializate. Așteptăm indicații de la direcția de sănătate publică pe care le implementăm prompt pentru siguranța și sănătatea pasagerilor.”, a precizat pentru ziarul Ordinea.ro Elena Vâță, purtător de cuvânt al Aeroportului de la Mihail Kogălniceanu.

Comments

comments

Continuă să citești

Societate

Pasarela de la Cazinoul din Mamaia, DEMOLATĂ! Cu ce precizări vine conducerea Apelor Române – Dobrogea Litoral

Mihaela Tîrpan

Publicat

la data de

Scris de

În urma informațiilor apărute în mass media și a solicitărilor primite în ceea ce privește pasarela din stațiunea Mamaia, Administraţia Bazinală de Apă Dobrogea – Litoral (A.B.A.D.L.) informează publicul larg că pasarela de promenadă (zona debarcader Cazino – Mamaia) este o structură cuprinsă în arealul plajelor turistice aferente stațiunii Mamaia ce fac obiectul contractului de proiectare si execuție lucrări pentru “Protecția și reabilitarea litoralului românesc al Mării Negre în zona MAMAIA”  din cadrul poiectului REDUCEREA EROZIUNII COSTIERE, Faza a II-a (2014-2020).

Această structură, conform expertizelor efectuate asupra sa, se află într-o stare avansată de degradare și nu poate prezenta siguranță în exploatare. În anul 2004, s-a propus de către C.N. “Administrația Porturilor Maritime” S.A. Constanta (C.N.A.P.M.C.) execuția unui proiect care reabilita parțial pasarela, moment la care a fost dezafectată încastrarea acesteia în zona de nisip (capatul dinspre plajă al pasarelei). Acest proiect a fost suspendat din cauze necunoscute de către A.B.A.D.L.

Precizăm că la faza elaborării studiului de fezabilitate pentru “Protecția și reabilitarea litoralului românesc al Mării Negre în zona MAMAIA” din cadrul poiectului REDUCEREA EROZIUNII COSTIERE, Faza a II-a (2014-2020) implementat de A.B.A.D.L. a fost luată în calcul eventualitatea dezafectării structurii care poate fi avariată dincolo de orice posibilitate de reabilitare a structurii originale.

Menționăm că toate lucrările asupra pasarelei de promenadă vor fi executate doar cu obținerea autorizațiilor conform legislației în vigoare, bazate pe proiectul tehnic aprobat și în corelare cu expertizele tehnice ce vor fi actualizate în cadrul proiectului. (comunicat de presă ABADL)

Comments

comments

Continuă să citești

Societate

Într-o săptămână, sute de persoane și-au plătit dările către SPIT în centrul VIVO

Maria Ionescu

Publicat

la data de

Scris de

În prima săptămână de lucru cu publicul, la standul Serviciului Public de Impozite și Taxe Constanța (SPIT), deschis în cadrul centrului comercial VIVO s-au prezentat aproximativ 800 contribuabili.

Încasările din această perioadă sunt în cuantum de 295.241 lei și raportate la încasările, în cuantum de 169.890 lei, din prima săptămână de lucru a anului anterior, se observă la nivelul anului 2020 o creștere de aproximativ 73 %.

Plata obligațiilor fiscale într-un centru comercial se dovedește de la an la an un proiect de succes, facilitatea reprezentând un mod confortabil și sigur de achitare a obligațiilor fiscale, fără costuri suplimentare.

Pe această cale, instituția mulțumește celor ce au achitat până la data prezentei și recomandă în continuare achitarea obligațiilor fiscale la standul SPIT din centrul comercial VIVO, deschis publicului în fiecare an în perioada ianuarie-martie, în intervalul orar 10.00 – 22.00.

Comments

comments

Continuă să citești

Luna asta s-au urmarit: