Connect with us

Administratie

CJ Constanța plătește peste 150.000 de lei pentru reparații la sistemul de iluminat de la Pavilionul Expozițional

Mihaela Tîrpan

Publicat

la

Conducerea Consiliului Județean Constanța informează că este interesată să achiziționeze firmă de profil pentru proiectul “Reabilitarea instalației de iluminat și a tablourilor de distribuție exterioare” la Pavilionul Expozițional din municipiul Constanța.

Conform descrierii achiziţiei, urmează a fi executate lucrări de reparații la instalațiile de iluminat exterior moderne, necesare realizării în aer liber a activităților culturale și festive, bazate pe montarea unor corpuri de iluminat cu tehnologie LED, ce asigură un grad de luminozitate ridicat, performanță ridicată, confort în utilizare, alimentarea cu energie electrică a expozanților în deplină siguranță, reducerea consumului de energie electrică, minimalizarea cheltuielilor de întreținere.

Tipul achizitiei: Achiziţie directă- execuție lucrări.

Condiţii de participare: Pot participa toţi operatorii economici interesaţi, indiferent dacă aceştia deţin sau nu cont în SEAP. Operatorii economici pot posta oferta de preţ in catalogul de produse/ servicii/ lucrări din SEAP.

Informații suplimentare pot fi obținute de firmele interesate de la Serviciul Achiziţii, Analiză Piaţă şi Urmărire
Contracte, Consiliul Judeţean Constanţa, Bd. Tomis nr. 51, tel.0241.488.413, fax.0241.488.411, email: licitaţii@cjc.ro. Operatorii economici interesaţi pot solicita clarificări cu cel puţin 2 zile lucrătoare înainte de data limită de depunere a ofertelor, prin formularea unei solicitări scrise pe adresa de e-mail licitatii@cjc.ro , iar răspunsul la solicitările de clarificări va fi postat in cuprinsul anunţului publicat pe siteul autorităţii contractante.

Condiții contractuale: Termenul de execuție este de 20 zile lucrătoare, de la data emiterii ordinului de începere a lucrărilor şi predarea amplasamentului de către beneficiar.

Perioada de garanție va fi de 24 de luni de la semnarea procesului verbal de recepție, semnat de ambele părți, fără obiecțiuni, la terminarea lucrărilor.

Garanţia de bună execuţie va fi de 5% din preţul contractului, fără TVA și se va constitui în termen de 5 zile lucrătoare de la intrarea în vigoare a contractului. Reţinerea şi restituirea garanţiei de bună execuţie se va face cu respectarea prevederilor art. 39-40 din H.G. nr. 395 din 2016, cu modificările și completările ulterioare.

Criteriul de atribuire stabilit este “pretul cel mai scazut”.

Valoarea totală a propunerii financiare nu trebuie să depăşească valoarea estimată a achiziţiei, iar valoarea estimată a fost stabilită la suma de 154.000 lei fără TVA.

Perioada de valabilitate a ofertei este de 60 de zile.

Termenul limită de depunere a ofertelor: 18.07.2019, ora 12:00.

Adresa la care se transmit/depun ofertele: Toţi operatorii economici interesaţi vor transmite ofertele pe adresa de e-mail: licitatii@cjc.ro sau la Registratura Consiliului Judeţean Constanţa, B-dul Tomis nr. 51, Municipiul Constanţa.

Comments

comments

Administratie

Fără energie electrică pe mai multe străzi din orașul Ovidiu. Vezi care sunt acelea

Maria Ionescu

Publicat

la data de

Scris de

Pentru lucrările anuale de reparații și întreținere instalații si rețele electrice, precum și posturi de transformare, SC E- Distribuție Dobrogea SA- Zona MJ-JT Constanța anunță întreruperea furnizării energiei electrice în timpul lucrărilor, după urmatorul program:
Pe data de 12 noiembrie 2019, pe raza orasului Ovidiu, pe străzile urmatoare: Națională, Insulei, Florilor, Salcâmilor, Castanilor, Cișmelei, Stejarului, Frunzelor, Primăriei, Viorelelor, Revoluției, Nicolae Iorga și Portului – întrerupere totală între orele 09:00-17:00.

Observație: Întreruperile în furnizarea energiei electrice vor avea loc în intervalul indicat, dar durata lor nu este determinată încă.

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Atenție, șoferi! Se introduce taxă pentru parcarea de la Spitalul Județean

Tatian Iorga

Publicat

la data de

Scris de

Sistemul automat de taxare din parcarea supraetajată situată în zona Spitalului Județean de Urgență Constanța va fi pus în curând în funcțiune, anunță Primăria Constanța. Sursa citată notează că parcarea va fi deschisă 24 de ore din 24, iar prima oră de staționare va fi gratuită. Conform regulamentului, accesul în parcare se va realiza prin solicitarea și obținerea tichetului de acces ce va fi validat apoi la ieșire, la cele două automate de plată situate în incinta parcării.

„30% din cele 265 de locuri disponibile în parcarea supraetajată vor fi atribuite riveranilor. Aceștia vor putea depune cereri pentru rezervare la biroul parcări din cadrul SC Confort Urban SRL, începând cu data de 18. 11.2019, în baza formularului de rezervare disponibil pe www.conforturban-ct.ro. S.C. Confort Urban SRL face apel către toți proprietarii autovehiculelor care sunt staționate de mai mult de 24 de ore în incinta parcării, să elibereze locurile până la data de 15 noiembrie 2019. În caz contrar, mașinile vor fi ridicate, iar proprietarii vor fi sancționați conform legii“, se arată într-un comunicat al Primăriei.

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Primăria Constanța caută consilieri pentru Serviciul pregătire și implementare proiecte. Vezi condițiile

Mihaela Tîrpan

Publicat

la data de

Scris de

Primăria Municipiului Constanţa organizează concurs la sediul din bd.Tomis, nr. 51, pentru ocuparea unor funcţii publice de execuție temporar vacante, astfel:

– Consilier clasa I gradul superior- Serviciul Pregatire si Implementare Proiecte POR, Direcţia Dezvoltare și Fonduri Europene (2 posturi).

Condiţii de participare:

– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în specialitatea ştiinţe juridice, inginereşti, administrative, minim 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice;

– să îndeplinească condiţiile de ocupare a unei funcţii publice, conform art. 465 alin. (1)  lit. a-d si f-k din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ.

Proba scrisă se va desfăşura în data de 26.11.2019, ora 10:00, iar interviul candidaţilor admişi la data de 28.11.2019, ora 14:00. Dosarele de înscriere se depun până la data de 18.11.2019, la sediul Primăriei Municipiului Constanţa, camera 218. Condiţiile de participare, bibliografia, actele necesare înscrierii la concurs sunt afişate la sediul instituţiei și pe site-ul www.primaria-constanta.ro.

Date de contact: tel. 0241/488137, fax 0241/488147, e-mail resurse.umane@primaria-constanta.ro.

Comments

comments

Continuă să citești

Luna asta s-au urmarit: