Connect with us

Societate

CNAS scoate la concurs 40 de posturi de director general, inclusiv pentru județul Constanța

Publicat

la

Casa Naţională de Asigurări de Sănătate, din Bucureşti, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcțiilor contractuale de conducere, vacante, de director general, la:

  • C.A.S. Alba, C.A.S. Arad, C.A.S. Argeș, C.A.S. Bihor, C.A.S. Bistrița, C.A.S. Botoșani, C.A.S. Brăila, C.A.S. Brașov, C.A.S. Buzău, C.A.S. Caraș Severin, C.A.S. Călărași, C.A.S. Cluj, C.A.S. Constanta, C.A.S. Covasna, C.A.S. Dâmbovița, C.A.S. Dolj, C.A.S. Galați, C.A.S. Giurgiu, C.A.S. Gorj, C.A.S. Harghita, C.A.S. Hunedoara, C.A.S. Ialomița, C.A.S. Iași, C.A.S. Ilfov, C.A.S. Maramureș, C.A.S. Mureș, C.A.S. Mehedinți, C.A.S. Neamț, C.A.S. Olt, C.A.S. Prahova, C.A.S. Satu Mare, C.A.S. Sălaj, C.A.S. Suceava, C.A.S. Teleorman, C.A.S. Timiș, C.A.S. Tulcea, C.A.S. Vaslui, C.A.S. Vâlcea, C.A.S. Vrancea, Casei de Asigurări de Sănătate a Municipiului București, Casei Asigurărilor de Sănătate a Apărării, Ordinii Publice, Siguranței Naționale și Autorității Judecătorești.

Pentru a participa la acest concurs, candidații pot depune dosarele de înscriere la până la data de 20 aprilie 2021, orele 17.00.

Concursul – care va avea loc în data de 6 mai, ora 10.00 – constă într-o probă scrisă, care se va desfăşura la amfiteatrul Spitalului Universitar de Urgenţă Bucureşti, urmată de un interviu, care se va desfăşura în termen de patru zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise, la sediul CNAS din Calea Călăraşilor nr. 248.

Data și ora interviului va fi comunicată ulterior. Rezultatele finale ale concursului vor fi afișate până la data de 19.05.2021.

„Pentru ca reglementările stabilite la nivel național să producă efectele scontate pe întreg teritoriul țării este nevoie de un management performant la nivelul tuturor caselor de asigurări de sănătate din subordinea CNAS. Gestionarea eficientă a fondurilor repartizate și aplicarea corectă și unitară a măsurilor reglementate la nivel național sunt principalele modalități prin care putem  asigura un acces mai bun al pacienților la serviciile de care aceștia au nevoie în sistemul asigurărilor sociale de sănătate. Sper că acest concurs va atrage candidaturi puternice la toate casele de asigurări de sănătate”, a declarat Adrian Gheorghe, președintele CNAS.

Vezi care sunt condițiile specifice:

  • pregătirea profesională și experiența necesară executării operațiunilor specifice postului:
  • pregătire de bază – studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
  • pregătire complementară/managerială în domeniul de activitate al candidatului sau în sistemul de sănătate: cursuri de perfecționare/ specializări/competențe/master/doctorat (dovedite prin acte);
  • vechime în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea funcției – minimum 7 ani (carnet de muncă – copie legalizată sau orice alt înscris doveditor în acest sens);
  • activitate desfășurată în funcții de conducere de minimum 2 ani;
  • candidații vor prezenta o recomandare de la ultimul loc de muncă;
  • candidații vor prezenta un curriculum vitae din care să rezulte activitatea desfășurată:
  • candidații vor prezenta planul de management din care să rezulte abilitățile lor manageriale, adaptate standardelor de performanță și indicatorii de referință asociați pentru îndeplinirea obligațiilor asumate pentru postul de director general în sistemul asigurărilor sociale dc sănătate;
  • să aibă capacitate dc exercițiu deplină (dovedită prin declarație notarială):
  • să fie apți din punct dc vedere medical pentru exercitarea funcției; starea dc sănătate va fi dovedită prin examen medical și act doveditor:
  • să nu fi suferit condamnări penale definitive pentru fapte care i-ar face incompatibili cu funcția (dovada făcându-se prin cazier judiciar și declarație notarială că nu a suferit condamnări penale, indiferent dacă acestea au. fost amnistiate sau grațiate);
  • să nu fi fost sancționați pentru încălcarea dispozițiilor legale în domeniul fiscal – dovada prin cazier fiscal;
  • să prezinte acte de identitate valabile, din care să reiasă că sunt cetățeni români, cu domiciliul stabil în România, emise dc autoritatea competenta;
  • să aibă calitatea de asigurați în sistemul asigurărilor sociale de sănătate potrivit legii

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la la sediul C.N.A.S., respectiv la sediul C.A.S. Alba, C.A.S. Arad, C.A.S. Argeș, C.A.S. Bihor, C.A.S. Bistrița, C.A.S. Botoșani, C.A.S. Brăila, C.A.S. Brașov, C.A.S. Buzău, C.A.S. Caraș Severin, C.A.S. Călărași. C.A.S. Cluj, C.A.S. Constanta, C.A.S. Covasna, C.A.S. Dâmbovița, C.A.S. Dolj, C.A.S. Galați, C.A.S. Giurgiu, C.A.S. Gorj, C.A.S. Harghita, C.A.S. Hunedoara, C.A.S. Ialomița, C.A.S. Iași, C.A.S. Ilfov, C.A.S. Maramureș, C.A.S. Mureș, C.A.S. Mehedinți, C.A.S. Neamț, C.A.S. Olt, C.A.S. Prahova, C.A.S. Satu Mare, C.A.S. Sălaj, C.A.S. Suceava, C.A.S. Teleorman, C.A.S. Timiș, C.A.S. Tulcea, C.A.S. Vaslui, C.A.S. Vâlcea, C.A.S. Vrancea, Casei de Asigurări de Sănătate a Municipiului București, Casei Asigurărilor de Sănătate a Apărării, Ordinii Publice, Siguranței Naționale și Autorității Judecătorești, sau la telefon 0372.309.240, e-mail catalin.cirstea@casan.ro.

Foto: Ilustrativ

Comments

comments

Continuă să citești
Reclamă

Societate

CNAS a lansat „Ghidul asiguratului”

Publicat

la data de

Scris de

CNAS a lansat „Ghidul asiguratului”.

Pentru o mai bună cunoaştere a serviciilor oferite în cadrul sistemului social de asigurări de sănătate, CNAS a realizat Ghidul asiguratului, care   ajută publicul să înţeleagă modul de funcţionare a acestui sistem. Ghidul cuprinde informaţii despre calitatea de asigurat, modalităţile de accesare a serviciilor pe fiecare domeniu de asistenţă medicală, precum și drepturile şi obligaţiile asiguratului, conform reglementărilor în vigoare la nivelul lunii iulie 2021. Ghidul se adresează atât persoanelor asigurate, cât şi celor neasigurate,  care pot afla care sunt serviciile medicale la care au dreptul şi care este modalitatea de accesare a acestora.

„Informarea corectă, completă și accesibilă a celor pe care îi deservește un sistem de sănătate este o condiție fundamentală pentru buna funcționare a acestuia. Nu doar în România, ci în orice țară. Pe fondul unor reglementări complexe și deseori în schimbare, cu atât mai mult în contextul pandemiei COVID-19, a situa oamenii în centrul sistemului înseamnă nu doar a concepe și implementa politici de sănătate adecvate, ci și (mai ales) a le oferi acestora instrumente care să îi ajute să beneficieze de serviciile la care au dreptul, cu respectarea obligațiilor legale. Acest ghid este un astfel de instrument.”, afirmă Adrian Gheorghe, preşedintele CNAS, în prefaţa Ghidului asiguratului.

Pe baza propunerilor și recomandărilor primite după parcurgerea acestui ghid, CNAS va elabora şi alte ediţii, astfel încât să vină cât mai mult în sprijinul persoanelor care doresc să se informeze asupra modului în care pot accesa serviciile acordate în sistemul public de sănătate.

Ghidul asiguratului a fost postat pe site-ul CNAS, www.cnas.ro, și promovat pe pagina de Facebook a instituţiei.

Comments

comments

Continuă să citești

Societate

Campanie de control pe litoral. Ce amenzi au aplicat inspectorii de muncă

Publicat

la data de

Scris de

În perioada 15 iulie – 4 septembrie a.c., se desfășoară Campania Națională privind identificarea și combaterea cazurilor de muncă nedeclarate și verificarea respectării prevederilor legale în domeniul securității și sănătății în muncă  în unități care desfășoară activitate pe litoralul Mării Negre.

In prima săptămână de control, inspectorii de muncă din cadrul serviciului control relații de muncă au verificat un număr de 62 angajatori, au aplicat sancțiuni contravenționale în valoare de 40.000 lei și au fost depistate 2 persoane care lucrau fără forme legale de angajare.

Inspectorii de muncă din cadrul serviciului securitate și sănătate în muncă au verificat un număr de 30 de angajatori unde au dispus 65 de masuri de remediere a neconformităților constatate si au aplicat o sancțiune contravenționala în valoare de 4.000 lei pentru neefectuarea instructajului din punct de vedere al securității și sănătății în muncă la angajare. Echipele de control au acționat și în weekend, ocazia cu care s-a verificat și respectarea de către angajatori a timpului de lucru și de odihnă al salariaților.

 

 

Comments

comments

Continuă să citești

Societate

Se modifică programul de vizitare la Acvariul din Constanța

Publicat

la data de

Scris de

De astăzi, vizitatorii Acvariului din Constanța vor avea acces în incintă până târziu. S-a modificat programul de vizitare, astfel că turiștii și localnicii se pot bucura de expozițiile de faună și floră până la ora 22.00.

Până acum programul era între orele 8.30 – 20.00.

Noul program, valabil până în data de 23 august, este de luni până duminică între orele 10.30- 22.00. Programul casieriei este între orele 10.30 – 21.30.

Prețul biletelor rămâne neschimbat, respectiv:

Adulți: 30 de lei

Tarif Însoțitor (0-18 ani) 20 de lei

Elevi/Studenți 7,50 lei
Copiii până la 7 ani intră gratuit.

Important: ACCESUL ÎN ACVARIU SE FACE PROGRESIV prin așteptarea la rând – indiferent de modalitatea de achiziționare a biletului – online sau la casier.

Reamintim că spațiul expozițional al Acvariului este destinat prezentării expoziției permanente de faună și floră acvatică, dar și unor expoziții temporare cu diverse tematici legate de biologie, ecologie acvatica și pescuit marin.

De-a lungul timpului, Acvariul din Constanța a adunat peste 100 de specii de pești și viețuitoare marine care aparțin unor zone geografice diverse. Ținând cont de criterii ecologice, biogeografice și taxonomice, Acvariul, este structurat în trei secții: Marină, Dulcicolă și Pești Exotici.

Comments

comments

Continuă să citești

Luna asta s-au urmarit: