Connect with us

Administratie

Consiliul Local Castelu, convocat în ședință ordinară. Vezi ce proiecte sunt supuse aprobării

Publicat

la

Primarul comunei Castelu, Nicolae Anghel, a convocat Consiliul Local în ședință ordinară în 13 mai 2022, ora 14.00. Ședința se va organiza și desfășura în incinta anexei sediului administrativ al Primăriei – sala de festivități.

Iată ordinea de zi:

  1. Proiect de hotărâre privind aprobarea rectificării bugetului de venituri și cheltuieli al comunei Castelu pentru anul 2022 – inițiator Primarul comunei Nicolae Anghel;
  2. Proiect de hotărăre privind vânzarea prin licitație publică deschisă a imobilului teren intravilan în suprafață dc 1835 mp, situat în str. DC90, nr. 8, zona Crespor Biogaz, sat Nisipari, comuna Castelu, Județul Constanța și aprobarea caietului de sarcini – inițiator Primarul comunei Nicolae Anghel;
  3. Proiect de hotărâre privind vânzarea prin licitație publică deschisă a imobilului teren intravilan în suprafații de 1624 mp și a construcțiilor amplasate pe acesta, situate în zona Microfermb, Fdt. Tudor Vladimirescu, nr. lA, sat Nisipari, comuna Castelu, județul Constanța și aprobarea documentației de licitație – inițiator Primarul comunei Nicolae Anghel;
  4. Proiect de hotărâre privind vânzarea prin licitație publică deschisă a imobilului teren inlravilan în suprafață de 2025 mp și a construcțiilor amplasate pe acesta, situate în zona Microfermă, Fdt. Tudor V ladimirescu, nr. l B, sat Nisipari, com una Castelu, județul Constanța și aprobarea documentației de licitație – inițiator Primarul comunei Nicolae Anghel;
  5. Proiect de hotărâre privind vânzarea prin licitație publică deschisă a imobilului teren intravilan în suprafață de 2.373 mp și a construcțiilor amplasate pe acesta, situate în zona Microfermă, Fdt. Tudor V ladimirescu, nr. 1 C, sat Nisipari, com una Castelu, județul Constanța și aprobarea documentației de licitație – inițiator Primarul comunei Nicolae Anghel;
  6. Proiect de hotărâre privind vânzarea prin licitație publică deschisă a imobilului teren intravilan în suprafață de 207 mp, situat în Str. Speranței, nr.10 B, Lot 1 / 2. sat Nisipari, comuna Castelu, Județul Constanța și aprobarea caietului de sarcini – inițiator Primarul comunei Nicolae Anghel;
  7. Întrebări, interpelări, peții

(2) Membrii comisiilor pe domenii de specialitate sunt rugați să se prezinte în data de 12.05.2022, ora 14.00 în incinta Anexei Sediului administrativ al Primăriei Comunei Castelu – Sala de festivitați, str. Republicii, nr. 56, în vederea avizării proiectelor de hotărâri, astfel : Comisia nr. 1 pentru punctul nr. 1, 2, 3, 4, 5 și 6, Comisia nr. 2 pentru punctul nr. 1 și Comisia nr. 3 pentru punctul nr. 1 precum șî pentru a formula și depune amendamente asupra acestora.

Comments

comments

Administratie

Cinci noi medici pediatri vor asigura gărzi permanente la Centrul de Sănătate din Năvodari

Publicat

la data de

Scris de

Cinci medici pediatri au început din această lună activitatea la punctul UPU-SMURD din cadrul Centrului Multifuncțional de Sănătate Năvodari, urmând să asigure permanența pentru micuții pacienți care au nevoie rapidă de un consult medical.

Examenul pentru posturile disponibile s-a finalizat luna trecută, fiind ocupate 5 din cele 6 posturi scoase la concurs de către conducerea Spitalului Clinic Județean de Urgență Constanța.

„Noilor medici le urăm bun venit în echipă și spor la treabă! Centrul Multifuncțional de Sănătate Năvodari face parte din structura SCJU “Sf. Apostol Andrei” Constanța și oferă servicii medicale gratuite în regim ambulatoriu dar și în regim de urgență, în cadrul punctului extern UPU-SMURD, doar pentru cazurile care reprezintă urgențe  minore. Cazurile grave vor fi redirecționate către Unitatea Primiri Urgențe din cadrul SCJU Constanța.“, notează conducerea Spitalului Județean.

Conducerea Primăriei Năvodari notează că le urează bun venit și mult succes celor cei 5 medici pediatri vor asigura permanența pentru micuții pacienți care au nevoie rapidă de un consult medical, la punctul UPU-SMURD Năvodari din cadrul Centrului de Sănătate Multifuncțional! În cadrul punctului extern de lucru UPU-SMURD Năvodari sunt tratate urgențele minore pediatrice, pacienții în stare gravă sau cu risc de agravare (cazurile de cod galben și roșu) vor fi preluați și transportați direct către UPU Constanța.

„Obiectiv îndeplinit: 5 noi medici pediatri la Năvodari, gărzi permanente pe Pediatrie la Centrul de Sănătate. Le urez bun venit și mult succes celor 5 noi medici pediatri care, începând de astăzi, s-au alăturat echipei UPU-SMURD Năvodari din cadrul Centrului de Sănătate. Astfel, cu data de astăzi, orașul Năvodari va avea 24h/24h, 7 zile/săptămână, servicii medicale pe Urgență Pediatrie. Puteți veni cu cei mici la spitalul nostru la orice oră, vor fi gărzi permanente! Bine de știut: Pacienții în stare gravă sau cu risc de agravare (cazurile de cod galben și roșu) vor fi preluați și transportați direct către UPU Constanța.“, a spus primarul Florin Chelaru.

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Primăria Năvodari angajează îngrijitori pentru persoane vârstnice la domiciliu

Publicat

la data de

Scris de

Viceprimarul orașului Năvodari, Costel Aurelian Dumitrașcu, anunță că autoritatea publică locală angajează îngrijitori pentru persoane vârstnice la domiciliu.

„Este nevoie să suplimentăm personalul din cadrul Direcției Asistență Socială, Compartimentul de Îngrijire Vârstnici la domiciliu. Îngrijitorii din cadrul Unității acordă beneficiarilor care și-au pierdut autonomia funcțională din cauze fizice sau psihice, sprijin pentru asigurarea igienei corporale, îmbrăcare și dezbrăcare, hrănire și hidratare, asigurarea igienei eliminărilor, transfer și mobilizare, comunicare, prepararea hranei, efectuarea de cumpărături, activități de menaj, spălătorie și altele. În această perioadă, puteți depune dosarele pentru ocuparea unor posturi vacante scoase la concurs de către Primăria Năvodari.“, spune Primăria.

Iată anunțul complet al Primăriei:

Anunt organizare concurs pentru ocupare posturi vacante contractuale, in data de 21 iulie 2022 (proba scrisă și proba practică)

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Constanța. Mai multe mașini abandonate pe domeniul public, ridicate de Poliția Locală

Publicat

la data de

Scris de

Primăria Constanța anunță că în perioada 27 – 29 iunie, Direcția Generală Poliția Locală a desfășurat o nouă acțiune de eliberare a domeniului public de vehiculele abandonate și fără stăpân. Astfel, din cele 26 de autovehicule pentru care primarul Vergil Chițac semnase dispoziție de ridicare de pe domeniul public, conform Legii nr. 421/2002 privind regimul juridic al vehiculelor fără stăpân sau abandonate pe terenuri aparținând domeniului public sau privat al statului ori al unităților administrativ-teritoriale, 12 autovehicule au fost ridicate de proprietari, iar 14 au fost ridicate și depozitate într-un spațiu special amenajat de reprezentanții municipalității.

Comments

comments

Continuă să citești

Luna asta s-au urmarit: