Impact, originalitate, exprimarea brandului și portabilitate. Sunt cele patru ingrediente care i-au adus finalistului Andrei Pașa onoarea de a câștiga concursul pentru logo-ul stațiunii Mamaia. Propunerea...
Organizația de Management al Destinației Mamaia – Constanța anunță cu entuziasm deschiderea etapei de vot public pentru alegerea noului logo al stațiunii Mamaia. Această etapă marchează...
Stațiunea Mamaia își va găsi în curând identitatea vizuală! Ieri a început etapa de vot public pentru logo-ul și sloganul stațiunii Mamaia, informează OMD Mamaia-Constanța. În...
Etapa de înscrieri a concursului național de soluții creative pentru noul logo și slogan al destinației turistice Mamaia s-a încheiat. Această primă etapă s-a finalizat cu...
Organizația de Management al Destinației Mamaia Constanța, cu sprijinul Asociației Institutul pentru Orașe Vizionare (IOV) și Brandelier.biz, a anunțat în luna decembrie a anului trecut, demararea...
Organizația de Management al Destinației Mamaia Constanța, cu sprijinul Asociației Institutul pentru Orașe Vizionare (IOV) și Brandelier.biz au anunțat în urmă cu câteva zile demararea concursului...
Organizația de Management al Destinației Mamaia Constanța, cu sprijinul Asociaţiei Institutul pentru Orașe Vizionare (IOV) și Brandelier.biz anunță demararea concursului național de soluții creative de branding,...
După ce presa constănțeană a descoperit că a vrut să dea mii de lei pentru un logo copiat de internet și care costă 5 dolari, Organizația...
Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța, condusă George Măndilă, a anunțat, astăzi, cu mare fast, că, începând cu această vară, stațiunea Mamaia va fi reprezentată de...
Primăria Constanța anunță că, începând cu această vară, stațiunea Mamaia va fi reprezentată de o nouă identitate de brand. Proiectul include, pe lângă logo și slogan,...