Conecteaza-te cu noi

Exclusiv

Liberalii critică ipocrit Festivalul Berii. Primarii lor sparg miliarde pe chermeze în campanie!

Published

on

Ipocrizie este cuvântul de ordine în politica românească. Iar de ipocrizie liberalii sunt plini. De ce spunem asta? Pentru că, în urmă cu câteva săptămâni, consilierii județeni ai PNL s-au opus din răsputeri alocării din bugetul de venituri și cheltuieli pe 2019 al Consiliului Județean Constanța a sumei de 400.000 de lei, pentru organizarea celei de-a III-a ediție a Festivalului Berii. Evenimentul este programat în acest weekend și este organizat de Centrul Cultural Județean Constanța „Teodor T. Burada“ la Pavilionul Expozițional. Aleșii PNL spuneau că Festivalul berii nu are nimic științific și cultural și că nu are de ce să fie organizat de CJC în timpul campaniei electorale. Liberalii mai spuneau că, din banii economisiți de la acest eveniment, 400.000 de lei, se putea suplimenta, spre exemplu, bugetul Spitalului Județean sau finanțarea Regiei Autonome Județene de Drumuri și Poduri Constanța pentru asfaltarea mai multor drumuri.

Cristian Radu a mutat Ziua Mangaliei din septembrie în plină campanie electorală

După cum spuneam mai spus, atitudinea liberalilor a fost una ipocrită. Asta pentru că, atunci când aleșii lor organizează chermeze și tot felul de festivaluri cei de la PNL tac mâlc și nu mai sunt așa vocali. Vă oferim două exemple în care aleșii liberali au făcut, la rândul lor, o adevărată risipă de bani pentru organizarea de spectacole. În primul caz, este vorba de primarul PNL al Mangaliei, Cristian Radu, care a organizat un Ziua Mangaliei, în 1 Mai. Pentru cunoștința opiniei publice, notăm faptul că administrația PNL de la Mangalia a alocat pentru această chermeză 400.000 de lei, din bani publici, pe concerte care au avut loc, ce să vezi, tot în campania electorală. Și mai interesant este că administrația de la Mangalia a decis să mute Ziua Mangaliei în 1 Mai, în condițiile în care, în mod tradițional, ea avea loc în 8 septembrie, de Naşterea Maicii Domnului (Sfânta Marie Mică). La fel de interesant este și că Ziua Mangaliei din acest an a fost organizată fără nicio hotărâre de Consiliu Local de către Direcția de Turism și Evenimente, care a alocat, după cum spuneam mai sus, 400.000 de lei, la fel cât a alocat Consiliul Județean Constanța pentru Festivalul Berii, un eveniment organizat la nivel regional.

Valentin Vrabie, în tandrețuri cu PNL, a alocat un milion de lei pentru DAPYX

În al doilea caz, liberalii constănțeni ar fi putut sări ca arși și la adresa primarului Medgidiei, Valentin Vrabie, care organizează în această perioadă, și ce să vezi, tot în plină campanie electorală, Festivalul de Jocuri și Reconstituiri Istorice – DAPYX 2019, ediția a III-a. Pentru că acest festival este unul de anvergură, și cheltuielile sunt pe măsură. Potrivit unor surse, Consiliul Local Medgidia a alocat pentru acest festival, la propunerea lui Vrabie și cu votul consilierilor PNL, un buget de, ATENȚIE!, UN MILION DE LEI. Poate și în acest caz cei de la PNL ar fi trebuit să se arate revoltați că, pe de o parte, festivalul are loc în plină campanie electorală, și că, pe de altă parte, autoritatea locală din Medgidia a alocat pentru acest festival o sumă imensă de bani, cu care s-ar fi putut realiza multe în Medgidia. Numai că, suntem convinși de faptul că, așa cum scopul scuză mijloacele, așa și cei de la PNL vor tăcea mâlc în cazul Medgidiei. Asta pentru că, primarul Medgidiei, Valentin Vrabie, este la numai câteva ore de a fi anunțat drept proaspăt membru al PNL (a se vedea un articol pe această temă publicat de Ordinea: https://www.ordinea.ro/traseistul-vrabie-bifeaza-si-pnl/. În acest caz, se explică de ce PNL a judecat în acest caz cu dublă măsură.