Connect with us

Exclusiv

Numărul de telefon prin care se vidanjează bani grei din Primăria Agigea

Adrian Cârlescu

Publicat

la data de

2 iunie 2011. Pe un soare torid, administrația locală din comuna Agigea sărbătorește cu localnicii din satul Lazu hramul bisericii. Vremurile sunt tulburi. Criza economică face ravagii. Primarul comunei, Cristian Maricel Cîrjaliu, se justifică în fața presei că din cauza dificultăților financiare întreaga pregătire se rezumă la slujba religioasă și la masa de hram. „Le urez locuitorilor, în primul rând, multă sănătate și în al doilea rând… tot multă sănătate, deoarece înainte de toate, fără sănătate, nu putem face nimic. Trăim vremuri foarte dificile, atât pentru autoritățile locale, cât și pentru cetățeni și ne rămân sănătatea și speranța, restul… cum o vrea bunul Dumnezeu”. Una din speranțele anunțate de primar se referă la realizarea rețelei de canalizare în satul Lazu.

6 august 2018. Suntem la șapte ani distanță. Un cetățean din Lazu își face curaj și trimite unei publicații din Constanța o scrisoare plină de reproșuri la adresa primarului Cîrjaliu. ”De ani de zile ne ameninţă că ne face canalizare, dar nici vorbă de aşa ceva.” – arată acesta.

25 ianuarie 2019. Canalizarea promisă în 2011 rămâne la stadiul de speranță. Primarul Maricel Cîrjaliu profită de situație și încheie un contract cu firma Asus Service SRL din Agigea pentru servicii de vidanjare și transport apă uzată menajeră. Din anunțul de atribuire urcat în SICAP, aflăm că firma în cauză primește 134.970 de lei pe an, plus TVA, pentru vidanjarea foselor și transportarea apelor reziduale la o stație de epurare, aflată la 20 de kilometri depărtare. Din acești bani plătiți de Primărie, Asus Service SRL trebuie să vidanjeze fosele instituțiilor publice de pe raza comunei, dar și fosele persoanelor particulare nebranșate la canalizarea… inexistentă. Dacă ar fi existat canalizarea, n-ar mai fi existat contractul cu Asus.

Subvenție și monopol

Pentru acești particulari, bogați și săraci, de-a valma, Primăria localității suportă 50% din costurile de vidanjare. Subvenția se achită direct societății Asus Service SRL, care – bașca – încasează și de la localnici cealaltă jumătate din prețul serviciului… în regim de monopol. Efortul financiar al Primăriei Agigea de a susține confortul privaților și de a-și spăla o parte din rușinea că nu e în stare să facă amărâta de canalizare, nu se oprește aici. Astfel, autoritatea locală și-a asumat obligația de a deconta costurile de analiză a dejecțiilor. Un buletin de analiză pentru o cursă vidanjată de 8 metri cubi costă 361,28 de lei. Poate vă întrebați de ce se fac analize pe dejecții? Ei bine, explicația ar fi aceea că se urmărește să se stabilească din punct de vedere științific dacă în amestecul de urină, fecale și apă există și alte substanțe care necesită o epurare mai complexă. Dacă există, e nasol: epurarea este mai scumpă, iar Primăria se obligă să plătească diferența de preț. Din cauza chestiunilor științifice mai sus pomenite, costurile suportate de Primărie pentru golirea foselor, publice și private, nu sunt în totalitate cunoscute.

Au fentat legea achizițiilor publice

Contractul cu firma Asus Service SRL nu s-a încheiat în urma unei licitații publice. Aici nu vorbim de nicio procedură competitivă. Pur și simplu, firma a fost aleasă doar pentru că așa au vrut persoanele responsabile din Primăria Agigea. Dacă autoritatea contractantă ar fi adunat la valoarea serviciului un singur buletin de analiză, nu mai multe, s-ar fi văzut că prețul contractului depășește pragul de 135.000 de lei, de la care orice autoritate contractantă din țara asta era obligată să organizeze o licitație. De ce nu s-au inclus cheltuielile de analize în valoarea contractului? Intuiția ne spune că Primăria Agigea a urmărit să fenteze legea, ca să poată atribui contractul pe preferințe, iar nu pe competitivitatea stabilită în licitație.

Valea care n-a mai fost decolmatată de la potopul lui Noe

O preferință a Primăriei Agigea pentru această societate există în mod cert. Ca dovadă, pe 6 iunie 2018, aceeași firmă a fost angajată, tot fără licitație, să decolmateze Valea Lazu. Primăria localității i-a achitat 89.700 de lei plus TVA ca să excaveze 7.800 de metri cubi de nămol depus pe fundul Văii Lazu și să-l transporte la o distanță de 5 kilometri. La asemenea cantități de nămol, s-ar putea spune că valea n-a mai fost decolmatată de la potopul lui Noe.

Telefonul Asus, în sharing cu alte firme

Aceste aspecte bizare ne-au atras în mod deosebit atenția. Ca urmare, am încercat să aflăm ce se ascunde în spatele acestei povești. Din capul locului am documentat datele de contact ale firmei Asus Service SRL, în speță numărul de telefonul înscris de societate în SICAP. În mod surprinzător, am descoperit că mobilul firmei care decolmatează văile după potopul lui Noe și strânge dejecțiile menajere din fosele septice ale localnicilor privați de canalizare, nu îi aparține în mod exclusiv. La același număr de telefon răspund și alte societăți comerciale, cu toate în strânsă legătură cu afacerile mai vechi ale lui Maricel Cârjaliu, primarul din Agigea.

Umbra lui Cîrjaliu la Golful Pescarilor

În primul rând, Asus împarte numărul oficial de telefon cu SC Golful Pescarilor SRL, o societate deținută în proporție de 50% de un mecanic auto din Agigea, pe numele său Dumitru Stanciu.

Acesta din urmă este finul lui Bogdan Cîrjaliu, fratele afacerist al primarului din Agigea. Un fel de băgător de seamă la Golful Pescarilor este chiar ginerele lui Maricel, Ionuț Nuțoaia-Cîrjaliu. Într-un serial de investigații, Ordinea.Ro a prezentat faptele primarului din Agigea care a inițiat proceduri frauduloase de inventariere a terenurilor din zona Golful Pescarilor în domeniul privat al comunei Agigea, cu scopul de a vinde un loc pe malul mării către firma deținută de finul fratelui său. După ce a acaparat terenul la Primărie prin fraudă la lege și după ce l-a băgat în golf pe finul fratelui său cu restaurant pescăresc și toate cele, Maricel a ordonat o veritabilă prigoană împotriva restaurantului concurent, Pescăria lui Matei. Interesul și implicare sa în această afacere sunt mai mult decât evidente. După toate acestea, Cîrjaliu alege să dea monopolul vidanjărilor către cine? Către firma care are același număr de telefon ca și Golful Pescarilor.

Cîrjaliu pleacă în administrație, numărul de telefon rămâne în business

Și legăturile nu se opresc aici. La același număr de telefon al firmei Asus au răspuns în trecut și firmele Asociații Servicii SRL, Scan SRL și Varianta SRL. Cele trei firme au o notă comună. Toate sunt menționate în declarația de interese depusă de Cîrjaliu în anul 2008, în momentul în care s-a decis să candideze pentru funcția de primar al comunei Agigea. Propășit în funcția publică, acesta a renunțat, rând pe rând, la afaceri, păstrând doar un procent simbolic de 5% din firma Asociații SRL și pachetul de acțiuni, de la cuponiadă, la Coremar SA. După retragerea sa în zona administrației publice, numărul de telefon a rămas în business.

Mai mult decât atât, firma Asociații SRL, în care Cîrjaliu încă este în mod oficial asociat cu 5% din părțile sociale a închiriat o clădire din Agigea către Asus Servicii SRL, în anul 2013. Societatea din urmă și-a deschis un punct de lucru și a funcționat o perioadă de timp în clădirea aparținând societății în care Cîrjaliu este asociat oficial.

Contabila ”asociaților”

Dacă v-ați întrebat cine răspunde la telefonul din spatele acestor firme care au avut legături cu Maricel Cîrjaliu, e timpul unui răspuns. Și răspunsul îl găsim chiar în datele de la Registrul Comerțului, pe care promiteam mai sus să le prezentăm. Oficial, firma Asus Service SRL este deținută de Elisabeta-Magdalena Andrei (95% din părțile sociale) și Lenunța-Angela Vlase (5%). Andrei este o persoană cunoscută în spațiul public. Aceasta este expert contabil și judiciar. Numele ei apare în presă doar în legătură cu firmele ”asociaților” de tradiție, Cristian Maricel Cîrjaliu și Cristian Darie. Devenind persoane publice, primul primar la Agigea, iar al doilea vicepreședinte al Consiliului Județean, pe vremea amicului și binefăcătorului comun, actualul pușcăriaș Nicușor Constantinescu, cei doi s-au retras din multe afaceri. În schimb, contabila lor a rămas pe baricade, iar acum vidanjează fosele care există pentru că primarul nu face canalizarea. Va urma!

 

Comments

comments

Exclusiv

(VIDEO) Scandal la Corsa. Angajați ai Primăriei Mangalia, denunțați la Poliție pentru distrugere și furt

Adrian Cârlescu

Publicat

la data de

Scris de

Mai mulți angajați ai Primăriei Mangalia, supravegheați chiar de șeful Poliției Locale, Mihai Angelescu, au tăiat împrejmuirea și bariera metalică de la parcarea hotelului Corsa din localitate. Acțiunea a avut loc vinerea trecută, înaintea minivacanței de Rusalii. Reprezentanții societății Eco Corsa SRL, care administrează parcarea, spun că acțiunea Primăriei Mangalia a fost abuzivă, deoarece autoritatea locală nu a prezentat un ordin de demolare, așa cum ar fi fost legal. Ca urmare, aceștia au solicitat intervenția Poliției Naționale, prin apel la 112, și au depus plângere penală pentru distrugere și furt calificat. După intervenția Poliției Naționale, acțiunea a fost suspendată, însă a fost reluată la scurt timp, până la tăierea tuturor stâlpilor împrejmuirii. Oamenii Primăriei au încărcat elementele metalice într-o camionetă, astfel acestea fiind evacuate din zonă. Până la finalul acțiunii, Primăria nu a comunicat un ordin de demolare către societate.

Primăria vrea să pună laba pe pământ, de doi ani de zile

De doi ani, Primăria Mangalia se chinuie să pună mâna pe parcarea Hotelului Corsa de pe faleza orașului. Terenul parcării aparține municipalității. Însă din 2005 face parte din contractul de asociere nr. 1710/28.04.2005 încheiat pe un termen de 23 de ani cu Eco Corsa SRL, societatea care deține hotelul Corsa. La debutul asocierii, Eco Corsa a obținut certificat de urbanism, autorizație de construire și proces-verbal de recepție finală, pentru amenajarea parcării. An de an, societatea a exploatat activul și a vărsat cota de profit stabilită prin contract. Însă în ultimii doi ani, Primăria a transmis societății mai multe notificări, în care a arătat că asocierea este neprofitabilă. Eco Corsa SRL a ripostat de fiecare dată, probând că s-a ținut o contabilitate separată pentru acest activ, că s-a realizat profit și că s-a vărsat la timp cota contractuală către bugetul local.

Rezilierea unilaterală, interzisă expres prin contract

Pe 11 iunie 2019, invocând aceleași argumente, Primăria a trimis o ultimă adresă, prin care a notificat denunțarea unilaterală a contractului de asociere din anul 2005 și a somat societatea să dezafecteze împrejmuirea în termen de 24 de ore. Rezilierea unilaterală era interzisă expres prin articolul 15 din contractul de asociere 1710/28.04.2005, care reprezintă ”legea părților”. ”Contractul nu poate fi denunțat unilateral. Se va acționa de comun acord sau prin instanță la eliberarea terenului de orice sarcini” – scria în contract. De asemenea, ”legea părților” mai stipula, la articolul 18, că ”orice neînțelegere decurgând din interpretarea și aplicarea prevederilor prezentului contract vor fi soluționate pe cale amiabilă, dar nu mai târziu de 30 de zile de la apariția lor. În cazul în care nu se ajunge la un acord pe cale amiabilă, neînțelegerile vor fi soluționate de către instanțele judecătorești competente.”.

În ziua în care a primit notificarea prin care era călcat în picioare contractul părților, Eco Corsa a deschis o acțiune în instanță, în care a cerut să i se constate drepturile. De asemenea, a obținut certificat de grefă și a transmis Primăriei aceste documente, cu specificarea că se opune rezilierii unilaterale a contractului.

Golănește, fără ordin de demolare

Societatea nu a mai primit niciun răspuns scris. În schimb, pe 14 iunie 2019, în debutul minivacanței de Rusalii, angajații Primăriei au descins cu flexuri, generator de curent electric și camionetă de transport la parcarea hotelului Corsa. Reprezentanții firmei au aflat de acțiune… după zgomot. Deși au solicitat un ordin de demolare sau orice alt document prin care a fost autorizată intervenția care se consuma sub ochii lor, nu au primit nimic. În aceste condiții, societatea a cerut intervenția Poliției Naționale, prin apel la 112. Mai mult, au depus plângere penală pentru distrugere și furt calificat. După intervenția Poliției Naționale, acțiunea a fost sistată pentru scurt timp, însă a fost apoi reluată până la dezafectarea integrală a împrejmuirii și a barierei de acces. Elementele metalice au fost încărcate de oamenii Primăriei într-o camionetă, fiind duse într-o locație necunoscută. Până la finalul acțiunii, societatea nu a primit ordinul de demolare, care este act administrativ și care, în mod obligatoriu, trebuia să cuprindă un termen de contestație. Neavând actul, Eco Corsa nu a avut ce să atace la instanță, ca să poată cere, în mod accesoriu, o ordonanță de sistare a acțiunii. În clipul atașat, puteți observa atitudinea uluitoare a agenților de la Poliția Națională, care, fiind vădit că se află în fața unei acțiuni abuzive, nu au mișcat un deget ca să sisteze faptele de natură penală. Mai mult, agentul Poliției Naționale a procedat la legitimarea unui singur participant la acțiunea abuzivă, doar ca urmare a protestelor administratorului Eco Corsa SRL, Liliana Becheru.

Protestul unui om de afaceri din Mangalia

”M-am nascut la malul mării și aici vreau să rămân. Trăiesc in Mangalia de jumătate de veac, îmi iubesc orașul și prin toată ființa mea trec valuri, brize și gustul sărat amărui al mării. Aici am mamă, frați, copii, aici am prieteni de-o viață. Cu cinste și îngăduință am respectat întotdeauna tot ce înseamnă autoritate, învățându-i pe copiii mei să cunoască legile și să le respecte. În activitatea pe care o desfășor am înțeles întotdeauna să-mi achit toate datoriile la timp, fără întârzieri, chiar dacă uneori nu am fost de acord cu modul de calcul. Am achitat în ultimii ani la bugetul de stat, personal, sau prin firmele pe care le administrez, bani cât pentru a construi o gradiniță sau o școală. 
Ca cetățean îmi aduc prinosul meu cum pot eu mai bine, conducând o asociație care a făcut mult bine cetățenilor orașului.
Astăzi am asistat și am fost parte a unui abuz și ale unor grave încălcări legale, făcute de Primărie care , fără să prezinte vreun act, fără să ne informeze în vreun fel, au purces la distrugerea unor bunuri personale. 
Pentru ce plătim taxele?
Și de ce să fim victimele abuzurilor doar pentru că… așa vrea primarul ( așa ni s-a spus)?
Până unde s-a ajuns?
În orașul Mangalia sunt doar 4 ( patru) investitori in turism născuți/ crescuți aici. De ce? Pentru că administrația nu numai că nu încurajează investitorii locali, ci face tot posibilul să-i extermine.
Vă informăm, domnule Primar, că dumneavoastră sunteți doar un administrator trecător al urbei, nu stăpânul ei.” – a scris Liliana Becheru, pe Facebook, în ziua demolării.

Modul operandi: demolarea de la Rusaliile din 2013

Trebuie să mai spunem că, în anul 2013, tot de Rusalii, Primăria Mangalia a procedat la demolarea a 30 de clădiri în Bazarul Prichindel din Neptun, fără a comunica societăților care dețineau construcțiile un ordin de demolare. Vedeți AICI un articol pe această temă. Se pare că demolarea de Rusalii este un modus operandi.

Am solicitat Primăriei Mangalia un punct de vedere față de cele întâmplate, solicitând ca acesta să ne fie furnizat până astăzi la ora 12. Autoritatea Locală nu a răspuns solicitării noastre, ignorând-o cu desăvârșire, așa cum a mai făcut în trecut de mai multe ori, chit că Legea 544/2001 nu este facultativă. Totuși, în situația în care Primăria Mangalia va trimite răspuns la întrebările noastre, îl vom publica aici de îndată.

 

Comments

comments

Continuă să citești

Exclusiv

Păienjenișul de interese de la stârpirea țânțarilor din Năvodari

Adrian Cârlescu

Publicat

la data de

Scris de

O firmă angajată de Primăria Năvodari, fără licitație publică, a început acțiunea de stârpire a țânțarilor din acest oraș. Contractul de dezinsecție terestră a fost semnat pe 28 mai 2019 și are o valoare de 134.264 de lei plus TVA. Potrivit anunțului urcat în SICAP de autoritatea contractantă, prețul corespunde unei cantități de 1.040 (o mie patruzeci) de hectare de teren. Suprafața efectivă pe care se va realiza combaterea cu substanțe toxice a faunei reziduale de țânțari, muște, căpușe, ploșnițe, păianjeni și alte artropode este de 65 de hectare. Însă stropirile se repetă 16 săptămâni la rând, până când suprafața totală prestată  va ajunge la 1.040 de hectare.

Acțiunea de stârpire a țânțarilor a început pe 10 iunie 2019. Mai jos vedeți două din fotografiile date publicității de Primăria Năvodari.

 

Societatea Partener Construct General SRL, chemată pe sprânceană să ucidă insectele timp de 16 săptămâni la rând, s-a lipit și de alte două contracte, tot fără licitație publică și tot la fel de avantajoase, cu Primăria din Năvodari. Primul dintre acestea a fost încheiat pe 15 mai 2019, la o valoare de 129.409 lei plus TVA. De acești bani, societatea trebuie să toaleteze 700 de arbori. Al doilea contract are ca obiect cosirea ierbii și a fost încheiat pe 30 mai 2019, la o valoare de 135.000 de lei plus TVA. Prețul corespunde unei cantități de 90 de hectare de iarbă. De fapt, este vorba de o suprafață de 45 de hectare, care va fi cosită de două ori în această vară. Vorbim aici de spațiile verzi adiacente bulevardului Mamaia Nord, spre Constanța și cele din zona bulevardului Năvodari, spre Lumina.

Valoarea cumulată a celor trei contracte atribuite fără licitație publică este de 398.673 de lei plus TVA.

Potrivit datelor de la Registrul Comerțului, Partener Construct General SRL este o societate înființată în  anul 2013. Aceasta funcționează la mansarda unei case de pe strada Muzicii din Năvodari și are ca obiect principal de activitate ”Lucrări de instalații sanitare, de încălzire și de aer condiționat”. În anul 2017, firma a derulat afaceri de 6,7 milioane de lei, cu 76 de angajați. Datele financiare pentru anul 2018 nu sunt disponibile. Potrivit Registrului Comerțului, afacerea este deținută de Gabriela Ursu, de 32 de ani, și de Maria-Magdalena Bîlea, de 44 de ani.

Presa locală constănțeană a relatat că Partener Construct General SRL a derulat în anul 2017 un contract extrem de avantajos cu Uzina Teromoelectrică Midia SA Năvodari, cea care livrează agentul termic primar către Termica Distribuție SRL Năvodari, societatea Consiliului Local.

Tot din 2017 datează și un anunț al unui executor judecătoresc, prin care se aducea la cunoștința publicului faptul că Partener Construct General SRL a adjudecat imobilul de pe strada Muzicii nr. 63, Năvodari, în care societatea își avea deja sediul social, la mansardă. Clădirea fusese scoasă la vânzare de executorul judecătoresc la cererea Băncii Transilvania, care avea de recuperat o sumă importantă de bani de la proprietarul casei, Marian Găliceanu, și de la ruda acestuia, Manuel Găliceanu. În 2018, licitația pentru vânzarea imobilului a fost reluată, după ce executorul judecătoresc a constatat că Partener Construct General SRL a fost un fals adjudecatar. Intuim că firma s-a implicat pentru a amâna de fapt momentul înstrăinării imobilului către un terț, plătind doar taxa de participare și refuzând apoi să achite prețul licitat.

Marian Găliceanu, proprietarul casei în care funcționează firma care cosește iarba, tunde copacii și stârpește țânțarii din Năvodari, a fost reținut timp de 24 de ore de organele judiciare în septembrie 2013, alături de Vasile Alexandru Manu, fost director la Termica Distribuție Năvodari, într-un dosar de conflict de interese.

Parchetul Curții de Apel Constanța a comunicat atunci că a propus arestarea preventivă a lui Vasile Alexandru Manu pentru săvârșirea infracțiunii de conflict de interese ”constând în aceea că în calitate de director la SC TERMICA DISTRIBUŢIE NĂVODARI SRL, persoana juridică la care asociat unic este oraşul Năvodari, a încheiat contracte cu SC CSI ENERGO ELECTRIC SRL, în perioada 2011 – 2013, prin care s-au realizat foloase materiale pentru ginere său Găliceanu Marian, administrator la societatea comercială beneficiară a contractelor încheiate”. Aceeași propunere de arestare preventivă a fost înaintată și pentru Marian Găliceanu, urmărit pentru complicitate la conflictul de interese. Instanța de judecată nu a încuviințat arestarea preventivă, însă a aprobat instituirea controlului judiciar în privința celor doi.

În comunicatul PCA Constanța se mai preciza că firma lui Găliceanu fusese implicată în lucrări de reamenajare a sensului giratoriu de la intersecția străzilor Albinelor și Constanței (în care se află grupul statuar al pescarului aruncând năvodul din mahună), dar și într-un contract care viza închirierea de utilaje și mijloace de transport către Termica Distribuție. În perioada 4 ianuarie 2012 – 17 iunie 2013, firma ginerelui a primit de la întreprinderea publică administrată de socru suma de 690.146,59 de lei.

Trebuie să mai spunem că Vasile Alexandru Manu este coinculpat alături de Nicolae Matei și de fosta judecătoare Corina Eugenia Jianu în dosarul retrocedărilor, fiind acuzat de încălcarea legii cu privire la finanțarea clubului de fotbal Săgeata Năvodari.

Comments

comments

Continuă să citești

Exclusiv

Vama Veche. Primăria Limanu a amplasat 12 chioșcuri, urâte ca naiba, pe buza plajei (VIDEO)

Adrian Cârlescu

Publicat

la data de

Scris de

Nu se mai termină chiloțăria de pe litoral. La Vama Veche, administrația locală a comunei Limanu a decis să amplaseze 12 chioșcuri, urâte ca naiba, pe strada Falezei, la limita plajei. Vorbim de cea mai bună zonă din Vama Veche, acolo unde există investiții private de sute de mii de euro în hoteluri, restaurante și terase. Antreprenorii locali își vor pierde vadul, în favoarea chioșcarilor. În clipul de mai jos puteți vedea momentul amplasării hidoșeniilor comerciale pe buza plajei din Vama Veche.

Inițiativa de a face loc unor chioșcuri în proximitatea celei mai frumoase plaje de pe litoralul românesc i-a aparținut primarului PSD-ist al comunei Limanu, Daniel Georgescu. Pe 8 august 2017, acesta a semnat în numele Primăriei Limanu un contract de furnizare produse, prin care a cumpărat 21 de chioșcuri din lemn pentru comerț stradal. Un an mai târziu, mai exact pe 15 mai 2018, Georgescu a venit în fața Consiliului Local Limanu cu un proiect de hotărâre referitor la aprobarea procedurii de închiriere a 17 chioșcuri situate în satul 2 Mai, pe strada Gheorghe Bunoiu și a patru chioșcuri situate în Vama Veche, pe strada Ion Creangă și strada Falezei.  În facsimil, puteți citi HCL 66/15.05.2018.

Download (PDF, 56KB)

Documentul de mai sus a fost postat pe site-ul Primăriei Limanu. Din nefericire, HCL-urile adoptate în 2019, nu au mai fost urcate pe site. Din acest motiv, nu știm dacă în anul curent s-a adoptat o hotărâre prin care s-a majorat numărul de chioșcuri pe strada Falezei. În schimb, tot pe site am găsit anunțul publicat de Primăria Limanu pe 20 mai 2019, privind organizarea licitației de închiriere a 12 chioșcuri în Vama Veche.

Download (PDF, 40KB)

Deși am încercat să obținem un punct de vedere de la primarul din Limanu, Daniel Georgescu, acesta nu a răspuns apelurilor noastre. În schimb, la telefonul fix al autorității locale o funcționară ne-a lămurit că nu ne poate da relații decât despre taxele și impozitele locale, conducătorii instituției fiind plecați pe teren.

Contactat telefonic, fostul primar al localității, Nicolae Iustin Urdea, care este consilier local în mandatul actual, ne-a declarat că nu știe dacă s-a adoptat o hotărâre de Consiliu Local cu privire la suplimentarea numărului de chioșcuri din Vama Veche. Acesta a precizat că s-a întâmplat de două sau trei ori să lipsească de la ședințele de Consiliu, însă la niciuna din ședințele la care a participat nu s-a pus în discuție un proiect de suplimentare a numărului de chioșcuri. Acesta a opinat că s-ar fi impus o analiză mai atentă și o dezbatere mai aplicată cu privire la oportunitatea amplasării de chioșcuri. ”Sunt consumatori mulți în Vama Veche. Dar această inițiativă de a se amplasa baterii de chioșcuri în fața clădirilor în care s-au investit sute de mii de euro cred că merita o analiză mai atentă și o dezbatere aplicată” – a declarat Urdea pentru Ordinea.Ro.

În situația în care primarul actual din Limanu va dori să exprime un punct de vedere cu privire la oportunitatea acestei decizii controversate, îl vom publica de îndată.

Comments

comments

Continuă să citești

Luna asta s-au urmarit: