Connect with us

Administratie

Primăria comunei Castelu angajează asistent medical comunitar

Publicat

la

Primăria comunei Castelu organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale vacante de asistent medical comunitar.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

  • a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
  • b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  • c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
  • d) are capacitate deplină de exercițiu;
  • e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  • f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  • g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

  • studii (obligatoriu): absolvirea liceului sanitar, studii postliceale sanitare sau învățământ universitar în specializarea – asistență medicală;
  • cunoștințe de operare pe calculator: nivel minim
  • vechime (obligatoriu): fără vechime.

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 16 decembrie 2021, ora 10:00: proba scrisă;
  • 17 decembrie 2021, ora 10:00: proba interviu.

Dosarele de înscriere se depun la sediul instituției în termen de 10 zile de la publicarea anunțului. Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

  1. cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
  2. copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  4. carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  5. cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
  6. adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  7. curriculum vitae.

Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficial primariacastelu.ro. Relaţii suplimentare la sediul Primăriei comunei Castelu, Str. Republicii nr. 58, telefon 0241/811.831.

Comments

comments

Continuă să citești
Reclamă
Apasă pentru a comenta

Trebuie să te autentifici pentru a scrie un comentariu Login

Lasă un răspuns

Administratie

Locuitorii comunei Lumina, invitați la sărbătorirea Zilei Naționale a României

Publicat

la data de

Scris de

Primăria Lumina îi invită pe toți locuitorii comuinei la manifestările organizate de 1 Decembrie, pentru a marca ZIUA NAŢIONALĂ a ROMÂNIEI. Activitățile vor debuta în jurul orei 10:30 printr-o slujbă religioasă, alocuțiuni, intonare imn și depunere de coroane la Monumentul Eroilor din Parcul Primăriei. Evenimentul continuă după ora 11:00 în Parcul Central din Lumina unde Ansamblul de Dansuri Luminițe Dobrogene va oferi reprezentanții de dansuri folclorice. Autoritățile locale vor oferi cetățenilor o porție din tradiționala fasole cu ciolan. Participarea la evenimentele organizate de 1 decembrie se va face respectând normele legale în vigoare cu privire la măsurile de prevenție COVID-19, notează Primăria.

Amintim că, tot mâine, autoritățile locale vor redeschide parcul central, începând cu ora 17:00, când vor fi aprinse luminițele de Crăciun.

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

Poarta Albă. Dispensarul și grădinița intră în reabilitare

Publicat

la data de

Scris de

Aleșii locali din comuna Poarta Albă au adoptat, la ultima ședință ordinară a Consiliului Local, două proiecte importante pentru comunitate. Acestea vizează eficientizarea energetică a două imobile: dispensarul uman și grădinița din satul Nazarcea. În cazul dispensarului vorbim de aproape 2,3 milioane de lei (cu TVA) pentru o clădire cu o suprafață desfășurată de peste 350 de mp și o suprafață desfășurată propusă după termoizolare de 372 de mp. Proiectul este realizat în cadrul programului „Eficiență energetică în clădiri publice” derulat prin Administrația Fondului de Mediu. Și proiectul eficientizării grădiniței din Nazarcea va fi realizat grație aceluiași program. Aici este vorba despre un proiect cu o valoare de aproape 2,3 milioane de lei (fără TVA) și o suprafață desfășurată propusă după termoizolare de 355 de mp.

Comments

comments

Continuă să citești

Administratie

„Împreună pentru o viață mai bună în Castelu”. Dezbatere despre problemele din comună

Publicat

la data de

Scris de

Absenteismul copiilor de la școală, lipsa documentelor de identitate, care îngreunează accesul familiilor la toate serviciile, și necesitatea angajării unui nou asistent medical comunitar sunt doar câteva dintre problemele care au fost discutate de autoritățile locale din comuna Castelu în cadrul întâlnirii Grupului de Acțiune Locală.

„La întâlnirea cu Grupul de Acțiune Locală de săptămâna trecută am pus pe masă câteva dintre cele mai dificile probleme cu care ne confruntăm la Castelu. Accesul copiilor la școală și la servicii medicale sunt două dintre prioritățile proiectului nostru. Am discutat despre cazuri concrete ca să găsim soluții pentru absenteismul copiilor sau pentru lipsa documentelor de identitate, care îngreunează accesul familiilor la toate serviciile; despre necesitatea angajării unui nou asistent medical comunitar.

Toți participanții au fost de acord să ne unim forțele pentru a transforma în realitate centrul comunitar care ar aduce atâtea beneficii locuitorilor din Castelu.

Ne bucurăm că aceste întâlniri devin parte din rutina de lucru pentru rezolvarea problemelor identificate la firul ierbii și, astfel, mai punem o cărămidă la asigurarea sustenabilității intervențiilor.

Alături de reprezentanții Reality Check, la discuții au participat de la Primăria Castelu: Nicolae Anghel – primar, Antoneta Prodan – viceprimar, Mariana Niculache și Madalina Ursache – referenți sociali, Marcela Ciuraru – ofițer evidența populației;

de la Școala Gimnazială Nr. 1 Castelu: Marin Anamaria – director, Mihaela Mircea – director adjunct, Mariana Musat – responsabil grădiniță (și consilier local); de la Asociația Pe Stop: Irina Vasilescu, președinte.

„Împreună pentru o viață mai bună în Castelu” este un proiect derulat de Asociația Reality Check în parteneriat cu Primăria Comunei Castelu, Fundatia Noi Orizonturi și Asociația Pe Stop, cu sprijinul financiar Active Citizens Fund – Romania, program finanțat de Islanda, Liechtenstein și Norvegia prin Granturile SEE 2014-2021.“, spun reprezentanții Asociației Reality Check.

Comments

comments

Continuă să citești

Luna asta s-au urmarit: