Conecteaza-te cu noi

Administratie

Primăria Constanța plătește 100.000 de lei pentru diagnoză și alte chestii sofisticate

Published

on

Conducerea Primăriei municipiului Constanța a postat pe pagina de internet un anunț prin care informează cu privire la intenția de a achiziționa servicii de consultanță specializată pentru realizarea Analizei diagnoză pentru dezvoltare instituțională în cadrul proiectului “Creșterea capacității administrative a Municipiului Constanța prin introducerea și menținerea sistemului de management al calității ISO 9001”.

Conform documentului, prin achiziționarea acestor servicii se dorește realizarea analizei diagnoză pentru dezvoltarea instituțională în vederea optimizării și actualizării fluxurilor de lucru necesare proiectării sistemului de management al calității ISO 9001 și a elaborării documentațiilor specifice standardului ISO 9001:2015 în cadrul proiectului “Creșterea capacității administrative a Municipiului Constanța prin introducerea și menținerea sistemului de management al calității ISO 9001”.

Proiectul “Creșterea capacității administrative a Municipiului Constanța prin introducerea și menținerea sistemului de management al calității ISO 9001” este finanţat prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014 – 2020.

Valoarea estimată fără TVA a acestei achiziții este de 108.000 le, iar criteriul de adjudecare stabilit este “prețul cel mai scăzut”.

Termen limită primire a ofertelor a fost stabilită data de 13.08.2018.

Informaţii suplimentare : Oferta se va transmite în original la adresa Primăriei Municipiului Constanța din Bulevardul Tomis nr.51, camera 25B, sau pe adresa de e-mail: seila.cair@primariaconstanta.ro.

În cazul în care oferta va fi transmisă pe e-mail, operatorul economic are obligația de a transmite oferta în original la sediul beneficiarului în maxim 2 zile de la data înaintării ofertei inițiale. Persoană de contact: Seila Cair – Consilier Serviciul Dezvoltare și Management Proiecte, Direcția Dezvoltare şi Fonduri Europene, tel: 0241 488 198.

http://www.primaria-constanta.ro/docs/default-source/documente-pwpmc/Achizitii-publice/achizitii-publice-publicate-2018/092/caiet-de-sarcini-cresterea-capacitatii-administrative-a-municipiului-constanta.pdf?sfvrsn=2

 

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Activitatea mea profesională nu este una complicată. Am descoperit frumusețea textului jurnalistic în 2002 în redacția cotidianului “Replica de Constanța”, unde am fost redactor timp de 5 ani și jumătate, după care am ales ca întrebările incomode pe departamentul Politică / Administrație să le adresez din redacția unui alt important cotidian constănțean. “Observator de Constanța” a fost pentru 8 ani locul unde m-am dezvoltat profesional, am cunoscut oameni din toate categoriile sociale și am primit aprecieri pentru fiecare efort depus. În 2015, am ales întreruperea activității pentru a mă alătura unei echipe de campanie electorală pentru alegerile locale din vara lui 2016. Experiența a fost interesantă, însă dorul de tastele laptopului unde-mi scriam materialele de presă nu m-au lăsat să-mi doresc o carieră în administrație. Așa am ales “Ordinea.ro”!

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions