Conecteaza-te cu noi

Administratie

Primăria Constanța plătește peste 100.000 de lei pentru o aplicație care gestionează spațiile de parcare

Published

on

Primăria Constanța achiziționează un soft care să gestioneze spațiile de parcare din municipiu. Anunțul privind achiziția directă a municipalității a fost postat pe pagina de internet a administrației la secțiunea “achiziții publice”.

Conform documentului public, obiectul contractului se referă la implementarea unei aplicații software integrată pentru gestionarea online a spațiilor de parcare care să includă o hartă (G.I.S) a locurilor de parcare, tipul și statutul acestora, conform caietului de sarcini nr. 149810/05.08.2019.

Valoarea estimată fără TVA este de 109.822,48 lei.

Condițiile pentru încheierea contractului sunt următoarele: Cu respectarea prezentului anunț şi a caietului de sarcini atașat.

Advertisement

http://www.primaria-constanta.ro/docs/default-source/documente-pwpmc/Achizitii-publice/achizitii-publice-publicate-2019/95-software-aplicatie-gis/caiet-de-sarcini-program-soft-parcari.pdf?sfvrsn=2

Ofertantul va trebui sa dovedească o formă de înregistrare în condițiile legii din țara de rezidență, din care să reiasă că este legal constituit, că nu se află în niciuna din situațiile de anulare a constituirii precum și faptul că are capacitatea profesională de a realiza activitățile care fac obiectul contractului de achiziție publică, prin prezentarea certificatului constatator (copie lizibilă ce poartă mențiunea conform cu originalul) emis de Registrul Național al Registrului Comerțului sau, pentru persoanele juridice străine, documente echivalente, emise in conformitate cu legislația aplicabilă în țara de rezidență, prin care se dovedește forma de înregistrare ca persoană fizică/juridică (copie lizibilă ce poartă mențiunea conform cu originalul).

Criterii adjudecare: Atribuirea achiziției se va face pe baza criteriului prețul cel mai scăzut.

Durata contractului: Un an.

Termen limită primire oferte: 21.10.2019 ora 23:59

Advertisement

Informații suplimentare: Ofertanții pot solicita clarificări anterior depunerii ofertelor, până la data de 16.10.2019 ora 16:00 pe adresa de e-mail achizitiipublice@primaria-constanta.ro. Oferta se va transmite pe adresa de e-mail achizitiipublice@primaria-constanta.ro.

foto: ilustrativ

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Activitatea mea profesională nu este una complicată. Am descoperit frumusețea textului jurnalistic în 2002 în redacția cotidianului “Replica de Constanța”, unde am fost redactor timp de 5 ani și jumătate, după care am ales ca întrebările incomode pe departamentul Politică / Administrație să le adresez din redacția unui alt important cotidian constănțean. “Observator de Constanța” a fost pentru 8 ani locul unde m-am dezvoltat profesional, am cunoscut oameni din toate categoriile sociale și am primit aprecieri pentru fiecare efort depus. În 2015, am ales întreruperea activității pentru a mă alătura unei echipe de campanie electorală pentru alegerile locale din vara lui 2016. Experiența a fost interesantă, însă dorul de tastele laptopului unde-mi scriam materialele de presă nu m-au lăsat să-mi doresc o carieră în administrație. Așa am ales “Ordinea.ro”!

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions