Conecteaza-te cu noi

Administratie

Primăria Constanța plătește peste 100.000 de lei pentru repararea și întreținerea calculatoarelor și a copiatoarelor

Published

on

Primăria Constanța anunță intenția achiziției de service pentru echipamentelor de calcul din administrația municipală. Anunțul a fost postat pe site-ul instituției, iar viitorul contract parafat trebuie să conțină repararea și întreținerea calculatoarelor copiatoarelor, imprimantelor, fax-urilor, echipamentelor de rețea din sediul administrativ.

Conform documentului, achiziția este una directă, valoarea totală estimată fiind de 115.441,12 lei fără TVA, iar durata contractului urmează să aibă valabilitate un an.

Condiții participare: Cu respectarea prezentului anunt si caietului de sarcini

Prestatorul va trebui sa dovedească o formă de înregistrare în condițiile legii din țara de rezidență, din care să reiasă că este legal constituit, că nu se află în niciuna din situațiile de anulare a constituirii precum si faptul că are capacitatea profesională de a realiza activitățile care fac obiectul contractului de achiziție publică, prin prezentarea certificatului constatator (copie) emis de Registrul Național al Registrului Comerțului sau, pentru persoanele juridice străine, documente echivalente, emise in conformitate cu legislația aplicabilă în țara de rezidență, prin care se dovedește forma de înregistrare ca persoană fizică/juridica.

Advertisement

Criterii adjudecare: Atribuirea achizitiei se va face pe baza criteriului – pretul cel mai scazut.

Termen limită primire oferte: 30.03.2021.

Valabilitate oferta: 90 de zile

Informații suplimentare: Ofertantii pot solicita clarificari anterior depunerii ofertelor, pe adresa de e-mail achizitiipublice@primaria-constanta.ro. Oferta se va transmite pe adresa de e-mail sofian.kiru@primaria constanta.ro.

Advertisement

Comentarii pe Facebook

Autentifica-te pe Facebook pentru a comenta

Activitatea mea profesională nu este una complicată. Am descoperit frumusețea textului jurnalistic în 2002 în redacția cotidianului “Replica de Constanța”, unde am fost redactor timp de 5 ani și jumătate, după care am ales ca întrebările incomode pe departamentul Politică / Administrație să le adresez din redacția unui alt important cotidian constănțean. “Observator de Constanța” a fost pentru 8 ani locul unde m-am dezvoltat profesional, am cunoscut oameni din toate categoriile sociale și am primit aprecieri pentru fiecare efort depus. În 2015, am ales întreruperea activității pentru a mă alătura unei echipe de campanie electorală pentru alegerile locale din vara lui 2016. Experiența a fost interesantă, însă dorul de tastele laptopului unde-mi scriam materialele de presă nu m-au lăsat să-mi doresc o carieră în administrație. Așa am ales “Ordinea.ro”!

Advertisement





Despre Noi

Știri și investigații din județul Constanța.
Aici găsiți subiectele care contează.

Asociația Puterea Civică

Forma legală: ONG/Asociație
Cod de Identificare Fiscală: 24860568

Adresa: Constanța, Bd. IC Brătianu nr. 48, Bl. G29 (Complex Intim), Et. 1, Biroul 7.

Telefon: 0241.625.564

E-mail: ordinea.ro@gmail.com




Copyright © 2018 Ordinea.RO - Theme by MVP Themes, powered by WordPress. Administrat, Implementat, Optimizat de Takmate Solutions