Primăria Năvodari vine cu precizări cu privire la valabilitatea actelor de identitate. Autoritatea locală menționează că echipa Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor reamintește că eliberarea actelor de identitate al căror termen de valabilitate a expirat se face la solicitarea titularului. Cererea pentru eliberarea actului de identitate se depune personal, iar actul de identitate se eliberează titularului.
„Actul de identitate poate fi preschimbat cu cel mult 180 de zile înainte de data expirării, dar nu mai puțin de 15 zile înainte de expirarea termenului de valabilitate.
Programări online!
Pentru evitarea prezentării la sediul din Str. Albinelor a unui număr mare de cetățeni, în același timp, reamintim că cererile pentru eliberarea actelor de identitate se pot face în baza unei programări online, aici: https://navodari.regista.ro/programari.
Consultați documentele necesare eliberării actului de identitate aici: https://primaria-navodari.ro/evidenta-persoanelor/
În situaţia cetăţenilor români care au domiciliul în România şi se află temporar în străinătate, eliberarea cărţii de identitate se poate face prin intermediul altei persoane, pe bază de procură specială, autentificată la misiunile diplomatice sau oficiile consulare ale României din ţara în care se află solicitantul. În cuprinsul procurii trebuie să se regăsească, în mod obligatoriu, scopul pentru care aceasta a fost eliberată, respectiv depunerea cererii pentru eliberarea actului de identitate şi/sau ridicarea actului de identitate.
Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor:
Telefon: 0241/766.266
E-mail: spclep@primaria-navodari.ro
Adresă: Str. Albinelor, Bl. B2, parter, Năvodari, județul Constanța“, spune Primăria Năvodari.